جاباما
۵۴۰۴۷۵
۵۰۲۱
۵۰۲۱
پ

چالش خوردن غذاهایی با ۱۵۰۰۰ کالری

چالش های غذایی او کالری های متنوعی از ۵۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ کالری دارند و سخت ترین چالش او تا به حال یک برگر بزرگ بوده که با ۶ برگر ۴۵۰ گرمی و سیب زمینی سرخ شده پر شده بوده که در مجموع ۴.۵ کیلوگرم وزن داشته است.

برترین ها: ناتان فیگوئرا ۲۹ ساله در یک چالش بزرگ با خوردن وعده های غذاهایی بزرگ از یک استیک ۲.۳ کیلوگرمی، یک پیتزای ۷۰ سانتیمتری، یک برگر ۴.۵ کیلوگرمی، یک بوریتوی ۲.۷ کیلوگرمی و سیب زمینی سرخ شده در چند دقیقه به دنیا ثابت کرد که چشمانش بزرگتر از شکمش نیستند.

ناتان به این دلیل از این چالش لذت می برد که می تواند بدون محدودیت مقدار زیادی کالری مصرف کند. او وعده های غذایی هزار کالری خود را با رفتن به باشگاه در شش یا هفت روز هفته متعادل می کند و وقتی در چالش های غذایی شرکت نمی کند روزانه 2500 تا 3500 کالری مصرف می کند. میزان کالری که او مصرف می کند به این بستگی دارد که روزهای قبل چقدر کالری مصرف کرده، اگر از غذاهایی که هزاران کالری دارند استفاده کرده باشد مجبور است غذایش را کم کند تا کالری اضافه را از بین برده و به جای اول بازگردد. به همین دلیل است که می تواند متناسب بماند.
چالش های غذایی او کالری های متنوعی از ۵۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ کالری دارند و سخت ترین چالش او تا به حال یک برگر بزرگ بوده که با ۶ برگر ۴۵۰ گرمی و سیب زمینی سرخ شده پر شده بوده که در مجموع ۴.۵ کیلوگرم وزن داشته است و آن را بدترین احساس زندگیش توصیف می کند و امیدوار است هرگز تکرار نشود. او می گوید وقتی به اوایل سی سالگی برسد این چالش را کم می کند و شاید یک بار در ماه انجام دهد تا سلامتی خود را حفظ کند.
چالش خوردن غذاهایی با 15000 کالری
چالش خوردن غذاهایی با 15000 کالری
چالش خوردن غذاهایی با 15000 کالری
چالش خوردن غذاهایی با 15000 کالری
چالش خوردن غذاهایی با 15000 کالری
چالش خوردن غذاهایی با 15000 کالری
چالش خوردن غذاهایی با 15000 کالری
چالش خوردن غذاهایی با 15000 کالری
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج