۵۴۰۵۰۰
۱۵ نظر
۵۰۰۵
۱۵ نظر
۵۰۰۵
پ

شاگرد مصباح چه اتهامی به ظریف زده است؟

انتشار فیلم سخنرانی محمود نبویان از شاگردان آیت الله مصباح یزدی و عضو گروه پایداری در مجلس سابق در فریدونکنار جنجال سیاسی بزرگی به راه انداخته است. هر چند او در سخنرانی های خود، همواره دولت بویژه وزارت خارجه را بعد از برجام تخریب کرده است اما در این سخنرانی تهمت ها و افتراهای خطرناک به روحانی و ظریف نسبت می دهد تا جایی که دستگاه قضایی مجبور به اقامه دعوا در قوه قضائیه شده است.

ایران آنلاین: انتشار فیلم سخنرانی محمود نبویان از شاگردان آیت الله مصباح یزدی و عضو گروه پایداری در مجلس سابق در فریدونکنار جنجال سیاسی بزرگی به راه انداخته است. هر چند او در سخنرانی های خود، همواره دولت بویژه وزارت خارجه را بعد از برجام تخریب کرده است اما در این سخنرانی تهمت ها و افتراهای خطرناک به روحانی و ظریف نسبت می دهد تا جایی که دستگاه قضایی مجبور به اقامه دعوا در قوه قضائیه شده است.
جنجالی ترین جمله او که موجب رنجش شدید محمد جواد ظریف شده آنجا است که ادعا می کند:امریکا یک شرط جدید گذاشته است. حتما باور نمی کنید. من هم جای شما بودم باور نمی کردم. اما مطالعه کنید. امریکا گفته است در صورتی رابطه بانکی برقرار می شود که شما «حاج قاسم سلیمانی» را کت بسته به ما تحویل بدهید! متاسفانه وزیر دولت روحانی رفت و تعهدش را به امریکا داد و برگشت!
محورهای اظهارات این چهره اصولگرا که در انتخابات حامی ابراهیم رئیسی بود به شرح زیر است:
آدمی هست که به او گزارش می دهند، دارد چرت می زند.
در ۱۸ شرکت هم عضو هیات مدیره است.
آدم خجالت می کشد زیرا در کمتر خانه ای است که یک جوان بیکار و ازدواج نکرده وجود نداشته باشد. این حاصل این ۴ سال است. مشکلات بود اما به این صورت نبود.
امروز یک خبری شنیدم از بچه های صنعتی خود استان مازندران. گفت وزیر راه نمی داد که من در مازندران کار تولیدی کنم. خلاصه با وزیر دیدار کردم. گفت راهش این است که اول با خانواده من چفت بشوی و بعد بروی کار خودت را انجام بدهی!
۴سال همه ما را سرکار گذاشتند تحت عنوان برجام. به دستور امریکا در فردو و نطنز را تخته کردیم. اراک را بتون ریختیم فقط برای اینکه تحریم ها برداشته شود. ۹۰درصد هسته ای خودمان را از دست دادیم و ۱۰۰۰ دانشمند هسته ای خودمان را اخراج کردیم. چی به دست آوردیم؟
من دبیر کمیسیون ویژه برجام بودم. در برجام نوشته شده و امریکا گفته که ۷۵درصد تحریم ها را دست نمی زنیم ولی ظریف از طرف روحانی رفته و تعهد داده که عیبی ندارد.
در ژنو به ما تعهد داده بودند که ۲۵درصد تحریم ها یعنی تحریم های هسته ای را بر می داریم اما اکنون بعد از اینکه ما به همه تعهدات خودمان نقد عمل کردیم، آنها می گویند ما فقط نصف تعهدات خودمان را عمل می کنیم.
امریکا به ما قول داده بود که ما تحریم های بانکی را بر می داریم تا شما بتوانید پول نفت خودتان را به داخل کشور منتقل کنید. قرار بود در دی ماه ۹۴ این کار را بکند اما الان بعد از یک سال و نیم امریکا زیر قول خودش زده است در حالی که ما ۹۰درصد صنعت هسته ای خودمان را تعطیل کردیم.
ما الان نفت صادر می کنیم اما امریکا نمی گذارد یک دلار آن را به ایران بیاوریم و باید چمدانی بیاوریم. پول های فروش نفت ما در بانک های اتحادیه اروپا بلوکه شده است و نه تنها به ما سود نمی دهند بلکه به خاطر نگهداری پول های ما از ما کارمزد هم می گیرند. حاصل دیپلماسی غلط را ببینید!
بگذارید یک نمونه دیگر را بگویم. نمی خواستم وارد این بحث شوم. الان امریکا یک شرط جدید گذاشته است. حتما باور نمی کنید. من هم جای شما بودم باور نمی کردم. اما مطالعه کنید. امریکا گفته است در صورتی رابطه بانکی برقرار می شود که شما «حاج قاسم سلیمانی» را کت بسته به ما تحویل بدهید! متاسفانه وزیر دولت روحانی رفت و تعهدش را به امریکا داد و برگشت!

اینها برخی از سخنان نبویان، نماینده سابق مجلس و شاگرد مصباح یزدی است که در آن چندین خبر دروغ و تهمت به مسوولان وجود دارد و خوف آن است که حرف هایش را کسانی باور کنند. معتقدم به این سخنان باید جواب داد اما تنها به نوشتن جوابیه نباید اکتفا کرد. گوینده این سخنان باید با شکایت دولت مواجه شود تا مدعای خود را در محضر دادگاه و افکار عمومی به اثبات برساند. او حق دارد از آزادی بهره ببرد اما حق ندارد تهمت بزند و دروغ بگوید. رها کردن این قسم از گویندگان ظلم به آزادی است و خوب است که قانون میان ما حکم باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سامیره

      حساب شما باشد با کرام الکاتبین

    • ناشناس

      حداقل به افراد احترام بذارید.شاگرد مصباح.......
      خیلی ها هم شاگرد خیلی ها بودن اما برخلاف نظر استادشون کار میکنن.

    • بدون نام

      کاسب تحریم

    • بدون نام

      چه ناجوانمردانه به قصد تخریب همه جور دروغی را نسبت میدهند.
      خدایا به حق این ماه رمضان دروغگو ها رو رسوا کن

    • بدون نام

      چرا مدعی العموم ساکت است بررسی کند اگر غیرواقعی باشد باید برخورد شود جامعه نیاز به آرامش دارد

    • مهدی

      اینا مردمو چی فرض کردن که این همه دروغ تحویل ما میدن

    • بدون نام

      اینها همین کارها رو کردند که دیگه بین مردم جایگاه ندارند اصولگرایان با این شیوه دارند خودزنی سیاسی میکنند

    • بدون نام

      دروغ گفتن وتهمت زدن کار این جماعت هست دارن نان این کارو میخورن الان از غصه انتخابات نمیدونن چی بگن ملت به این دورغگوها همیشه نه گفته

    • بدون نام

      اگه راست بگه کسی جوابگو است هر چی بگین ممکن در این چند سال انقدر از این حرفها شنیدم که همه ان برای من باور کردنی

    • بدون نام

      این مطلب متعصبانه نوشته شده و بیشتر جهت تخریب چهره اصولگرایان از جمله رییسی و مصباح هست
      دلیل نمیشه شاگرد یک نفر عین تفکراتش رو داشته باشه

    • بدون نام

      جناب روحانی ما به عنوان یک ایرانی از شما میخواهیم وبرای همیشه،جلوی این تهمت ها بایستید واز حق شهر وندی خود دفاع کنید ،،و نگذارید بیش از این خون ما به جوش بیاید

    • مهران

      شما باور می کنید یک وزیر بیا با یک نفر معمولی ملاقات کند بگوید به شرط اینکه با خانواده من شریک شوید من وام به شما می دهم ایا دروغ ار ابن واضح تر دیدی به نظر من این شخص تعادل روحی ندارد وتعدادی فرصت طلب آن را انداختن جلو سو استفاده از ابن بیچاره می کنند .

    • بدون نام

      نظر من نشان نمی دهید چون وقتی مخالفت کردم انعکاس ندادید
      اما حق با نبویان است

    • بدون نام

      مدعی العموم باید در این مورد دخالت کند
      اگر صحت دارد بخورد قانونی واگر ندارد دروغگو
      به اشد مجازات برسد شما را بخدا با ابروی اسلام
      و ایران بازی نکنید دشمن هم همین دو دستگی را می خواهد

    • بدون نام

      آدم مومن بدون سند و مدرک به برادر دینی و متدین خود تهمت و ناسزا نمی گوید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج