۵۴۰۷۱۵
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

قیچی‌ساز: ۱۴ قله را با دو حامی خصوصی پیمودم

عظیم قیچی‌ساز در مراسم استقبالش گفت: تمامی ۱۴ صعودم با حمایت شهرداری تبریز بوده است و این آخرین صعودم را با حمایت بانک سامان انجام دادم و غیر از این‌ها کسی حمایتم نکرده است.

ایسنا: عظیم قیچی‌ساز در مراسم استقبالش گفت: تمامی ۱۴ صعودم با حمایت شهرداری تبریز بوده است و این آخرین صعودم را با حمایت بانک سامان انجام دادم و غیر از این‌ها کسی حمایتم نکرده است.

پرافتخارترین هیمالیانورد ایران در مراسم استقبال خود که امروز در فرودگاه امام خمینی برگزار شد، اظهار کرد: صعود به آخرین قله ۸ هزار متری لوتسه را به انجام رساندم. خدا را شکر توانستم به سلامت صعود کرده و بازگردم. توانستم به عنوان شانزدهمین کوهنورد دنیا به باشگاه ۸ هزارمتری‌ها بپیوندم. این دستاورد بزرگی برای ایران است و می‌تواند با این اتفاق بزرگ، در سطح میادین بین‌المللی معرفی شوم.

او در ادامه گفت: این برنامه صعود حدود ۵۰ روز به طول انجامید. من توانستم این آخرین قله را نیز بدون کپسول اکسیژن و شرپا صعود کنم و بعد از دو دوره هم‌هوایی در ۲۹ اردیبهشت ماه قله را فتح کرده و به باشگاه ۸ هزاری‌ها پیوستم.

او توضیح داد: تمامی صعودهایم بدون استفاده از کپسول اکسیژن و شرپا انجام شده است که ارزش صعود را دو چندان می‌کند.

او در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه هدف بعدی‌تان چیست گفت: کمی استراحت خواهم کرد. پیوستن به باشگاه ۸ هزاری، ۸ - ۹ سال به طول انجامیده است. در تمام این سال‌ها حدود ۲ تا ۴ ماه در خارج از ایران و در شرایط کوهستانی به سر بردم. یک سالی استراحت خواهم کرد و بعد از آن برای کوه‌های قطب شمال و جنوب، برنامه‌ریزی خواهم کرد.

او همچنین در پاسخ به این سوال که چقدر مسئولان از این افتخارآفرینی شما اطلاع دارند، گفت:‌از خود مسئولان باید این را پرسید. در تمامی صعودهایم شهرداری تبریز حامی من بوده است و در این آخرین صعود بانک سامان من را حمایت کرده است. تبلیغات گسترده‌ای انجام داده که این تبلیغات نه فقط برای معرفی خود بلکه برای معرفی ورزش ایران به جهان بوده است و اینکه بتوانیم ا. ین رشته را بیشتر در میان مردم معرفی کنیم.

او در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه قبل از صعود خود گفته بودید که موفقیت‌های شما به خاطر این است که ازدواج نکرده‌اید، آیا الان قصد ازدواج دارید یا خیر گفت: باید ببینیم چه می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مایه افتخار است پیروزی و سربلندیت آرزوی قلبی ماست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج