۵۴۰۸۸۲
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

ترامپ و شبح نیکسون در «سیمپسون ها»

این بار از طریق «سیمپسون ها»، روح ریچارد نیکسون ظاهر شده تا کمی به پرزیدنت ترامپ راهنمایی ارایه کند: «اگر نوار داری، آن ها را بسوزان.»

روزنامه بانی فیلم: این بار از طریق «سیمپسون ها»، روح ریچارد نیکسون ظاهر شده تا کمی به پرزیدنت ترامپ راهنمایی ارایه کند: «اگر نوار داری، آن ها را بسوزان.»

به نقل از د رپ، مجموعه «سیمپسون ها» روز جمعه با یک ویدیوی کوتاه جدید که به مناسبت صد و بیست و پنجمین روز ریاست جمهوری دونالد ترامپ در کاخ سفید و دفتر بیضی شکل منتشر شد، رییس جمهور را به سخره گرفت.
ترامپ و شبح نیکسون در «سیمپسون ها»

در این ویدیو مایک پنس کلمه «معاون» را از عنوان معاون رییس جمهور خودش خط می زند و ترامپ سعی می کند به درگیری اش با رییس سابق اف بی آی جیمز کومی پایان ببخشد. ترامپ در تخت دراز کشیده و دور و ورش پر از کتاب هایی از جمله «دو تکه بستنی برای من»، «چطور دوست های مان را از دست بدهیم و اسراییل را عصبانی کنیم» و «هنوز اخراج شده ام» نوشته بیل او رایلی هستند.

ترامپ انیمیشنی می‌گوید «بیایید دوباره از اول، من هیچ نواری ندارم، بیایید معامله کنیم. شماها یادداشت‌ها را تحویل بدهید و من هم نوارها را پاک می کنم» و متوجه می شود که در تضاد با حرف خودش صحبت کرده است. «هیچ نواری وجود ندارد! نواری نیست!»

بعد روح ریچارد نیکسون ظاهر می شود و به ترامپ می گوید «ازت ممنونم، حالا من در لیست بهترین رییس جمهورها چهل و چهارم هستم.»

«سیمپسون ها» ماه گذشته به مناسبت صدمین روز ترامپ در کاخ سفید هم ویدیویی دیگر منتشر کرده بود که پر از جوک هایی در مورد کاخ سفید بود و اپیزودهای هالووین «خانه درختی وحشت» را به خاطر می‌آورد.

آن دفعه، اطراف ترامپ پر بود از کتاب هایی مثل «فلوریدا در ۱۰ میلیون دلار در روز» و «کشتن یک چیز خوب» نوشته بیل او رایلی. ترامپ به «دستاوردهایش» در ۱۰۰ روز نگاه می کرد. آن ها شامل بالا بردن تعداد فالوئرهای توییتری ترامپ به ۷۰۰ نفر و قانونی کردن شلیک به خرس هایی که در خواب زمستانی بودند، می شدند. ترامپ گفته بود: «پسرهایم خیلی از این خوششان خواهد آمد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج