۵۴۰۹۰
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

شرکت هایی که همه دوست دارند برای آنها کار کنند

BMW تنها شرکت غیر تکنولوژی است که در فهرست یونیورسام به عنوان یکی از ۵ شرکت برتر که مهندسان دوست دارند برای آن کار کنند، قرار دارد.

شرکت هایی که همه دوست دارند برای آنها کار کنند






برترین ها:

شرکت هایی که همه دوست دارند برای آنها کار کنند

BMW

ب‌ام‌و، در طول سه سال گذشته ۱۵ کارفرمای خوب داشته است. این کمپانی برای مهندسان مشتاق و بلندپرواز بهترین مکان محسوب می شود. BMW تنها شرکت غیر تکنولوژی است که در فهرست یونیورسام به عنوان یکی از ۵ شرکت برتر که مهندسان دوست دارند برای آن کار کنند، قرار دارد. ب‌ام‌و یکی از با ارزش ترین برندهای دنیا است و کلاس بالا، عملکرد و استایل عالی نیز دارد. کیفیت و کلاس این کمپانی به گونه ای است که خیلی ها افتخار می کنند برای آن کار کنند. این کارخانه در طول ماه های گذشته درآمد خوب و حدود ۱۶ درصد سود خالص داشته است.

L'Oréal

در ۹ ماه نخست سال ۲۰۱۲ میلادی، اورئال اعلام کرد حدود ۱۰.۹ درصد رشد فروش نسبت به دوره مشابه در سال گذشته داشته است. مدیر عامل و مدیر اجرایی این شرکت دلیل فروش بالای این شرکت لوازم آرایش را خلاقیت آن دانسته است که در سال ۲۰۱۱ میلادی نیز در میان ۱۰۰ کمپانی خلاق دنیا قرار داشت.

Apple

اینتربرند، شرکت اپل را در مقام دومین برند ارزشمند دنیا و پس از کوکاکولا رتبه بندی کرده است که بیش از ۷۶ میلیارد دلار ارزش دارد. البته BrandZ ارزش کمپانی اپل را حدود ۱۸۳ میلیارد دلار تخمین زده است که گران ترین شرکت دنیا می شود. کارمندان اپل از اینکه آنجا کار می کنند بسیار خرسند و مفتخر هستند. به گفته Glassdoor، اپل دهمین کمپانی آمریکایی است که کارمندان آن بسیار راضی هستند و آن را بهترین مکان برای کار می دانند. این کمپانی با فروش آی‌فون و آی‌پدهای خود در طول ۵ سال گذشته حدود ۲۰۰ درصد رشد فروش داشته است.

شرکت هایی که همه دوست دارند برای آنها کار کنند .
Goldman Sachs

Goldman Sachs ، بانکی است که به کارمندان خود حقوق بالایی می دهد. در شش ماه نخست سال ۲۰۱۲ میلادی، این بانک به طور میانگین حدود ۲۲۵۷۸۹ دلار به هر کارمند خود حقوق داده است. به همین دلیل، در لیست بهترین و محبوب ترین شرکت های دنیا برای کار قرار دارد.

کوکاکولا

کوکاکولا یک برند بسیار مشهور است که همه نوشابه های آن را می شناسند. ارزش این کمپانی نامدار حدود ۷۸ میلیارد دلار آمریکا و نام آن بیش از هر برند و شرکت دیگری در جهان شناخته شده و معروف است. کارمندان این شرکت نیز از امکانات و محیط خوب این شرکت که در بیش از ۲۰۰ کشور دنیا شعبه دارد بسیار راضی و خرسند هستند و خوبی این شرکت را می توان در رشدی که همیشه در طول ۵۰ سال گذشته داشته است به خوبی درک کرد.

J.P. Morgan

این موسسه در بحران اقتصادی و رکود وضعیت املاک در آمریکا توانست به خوبی روی پای خود بایستد و ورشکست نشود. این موسسه خیلی قوی تر از دیگر بانک ها خود را نشان داده است. هنگامی که دیگر بانک ها در طول بحران اقتصادی دچار وضعیت نابسامانی شدند، J.P. Morgan رشد بیشتری کرد. در خلال سیاست های مالی سال های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲، این موسسه آمار خود را تا ۶۵ هزار افزایش داد. مردم برای این موسسه بانکی و سرمایه گذاری ارزش بسیاری قائل هستند و دوست دارند در آنجا مشغول به کار شوند.

شرکت هایی که همه دوست دارند برای آنها کار کنند

PricewaterhouseCoopers

در طول سه سال گذشته، کمپانی PricewaterhouseCoopers به عنوان یکی از محبوب ترین شرکت ها در میان دانشجویان تجارت بوده است. این موسسه یکی از یکصد کمپانی برتر دنیا نیز شناخته شده است. یکی از دلایل محبوبیت زیاد این شرکت این است که در روزهای تعطیل حقوق خوبی پرداخت می کند و برای مادران باردار نیز برنامه های خوبی دارد. کارمندان دوست دارند در این شرکت کار کنند زیرا شرکت برای آنها ارزش و اعتبار بسیاری قائل است.

Ernst & Young

کمپانی Ernst & Young یکی از چهار موسسه اعتباری بزرگ جهان است اما این شرکت صنایع متنوع و بسیاری را تحت پوشش دارد از جمله باید به بانک ها، صنعف نفت، تکنولوژی، املاک و ... اشاره کرد. Ernst & Young به دیگر کمپانی ها کمک می کند تا مالیات و نیازهای اصلی خود را پرداخت و برطرف کنند و مشاوره های سودمندی به کمپانی های مختلف جهان همچون برزیل، چین، هند و آفریقا می دهد. در سال ۲۰۱۲ میلادی مجله فوربس این کمپانی را به عنوان بهترین موسسه اعتباری دنیا معرفی کرد.

Deloitte

در طول سه سال گذشته، Deloitte یکی از بهترین و محبوب ترین شرکت هایی بوده است که کارمندان آرزوی کار در آنجا را دارند. این موسسه که به دیگر شرکت ها مشاوره های سودمند می دهد، بیش از ۵۶ هزار کارمند در سراسر دنیا دارد و ارزش و اعتبار آن حدود ۱۳ میلیارد دلار در ایالت متحد آمریکا است. به گزارش فورچون، Deloitte یکی از یکصد برند مطرح دنیا برای استخدام است.

شرکت هایی که همه دوست دارند برای آنها کار کنند

مایکروسافت

در کنار اپل، گوگل و موسسه ماشین های تجاری بین المللی، موسسه مایکروسافت یکی از ۵ برند برتر دنیا برای استخدام است. این کمپانی با ارائه محصولاتی همچون ویندوز، ایکس باکس، اسکایپ، آفیس و ... میان دانشجویان و علاقه مندان فناوری محبوبیت ویژه ای دارد. از سال ۱۹۹۸ میلادی، مایکروسافت هر ساله در فهرست بهترین شرکت ها برای کار و استخدام قرار دارد. سهام این کمپانی در طول ۱۲ ماه گذشته حدود ۱۳.۸ درصد افزایش داشته است.

Procter & Gamble

این کمپانی که تولید کننده خمیردندان Crest و پودر رختشویی Tide است و بسیاری محصولات بهداشتی و آرایشی دیگر، موقعیت های بسیاری خوبی برای فارغ التحصیلان در بخش های مختلف است. این شرکت در ماه فوریه اعلام کرده است قصد دارد حدود ۵۷۰۰ موقعیت کاری را در طول ۴ سال آینده کاهش دهد تا بتواند حدود ۱۰ میلیارد دلار از هزینه هایش را کاهش دهد.

KPMG

KPMG برای سومین سال متوالی است که به عنوان یکی از بهترین شرکت ها برای کار و استخدام معرفی می شود. این شرکت دومین شرکت محبوب دانشجویان است. مدیر آن، مایکل اندرو می گوید: «جذب فارغ التحصیلان برجسته دانشگاه ها باعث کشف استعدادهای برتر و استفاده از مهارت های خوب آنها در راستای موفقیت بیشتر است.»این شرکت از ممیزی، مشاور و خدمات مالیاتی خود در سال های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ میلادی حدود ۲۰ میلیارد دلار درآمد داشته است.

شرکت هایی که همه دوست دارند برای آنها کار کنند

گوگل

گوگل یکی از بهترین و محبوب ترین شرکت ها برای کارمندان است و ۴ سال متمادی است که این لقب را با خود دارد. در فهرست بهترین شرکت ها برای کار کردنِ مجله فورچون نیز این شرکت در صدر همه شرکت ها قرار دارد. این کمپانی در شعبه اصلی خود انواع تفریحات و سرگرمی ها همچون سالن بولینگ، زمین بولینگ روی چمن و ۲۵ کافه دارد. در این شرکت هیچ محدودیت پوششی وجود ندارد و کارمندان با لباس راحتی هم می توانند پشت میز خود کار کنند. گوگل حدود ۱۲۸۳۳۶ دلار در سال ۲۰۱۲ میلادی به کارمندان خود حقوق داده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Arian

      كاش بزرگ شدم بتونم من تو اپل كار كنم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج