۵۴۰۹۵۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

سازنده «رود باد»‌ از فیلمش در کن می‌گوید

تیلور شریدان سازنده فیلم «رود باد» که در جشنواره کن موفق به دریافت جایزه شده، در مصاحبه‌ای کوتاه از نظراتش سخن گفت.

روزنامه بانی فیلم: تیلور شریدان سازنده فیلم «رود باد» که در جشنواره کن موفق به دریافت جایزه شده، در مصاحبه‌ای کوتاه از نظراتش سخن گفت.


به نقل از سایت جشنواره فیلم کن، تیلور شریدان فیلمنامه‌نویس آمریکایی که با پلات «سیکاریو» و«اگر از آسمان سنگ ببارد» در سال ۲۰۱۶ در بخش نوعی نگاه کن حضور داشت، اولین کارگردانی خود را با فیلم «رود باد» تجربه کرد. این تریلر در بخش رقابتی کن برای کسب دوربین طلا حضور دارد. جرمی رنر و الیزابت اولسون بازیگران این فیلم هستند و داستان آن در یکی از اردوگاه‌های حفاظت شده سرخپوستان می‌گذرد که دومرد با هم متحد می‌شوند تا در محیطی خصمانه دست به یک قتل بزنند و در این حالت خشونت و انزوا بر زندگی حاکم است.
سازنده «رود باد»‌ از فیلمش در کن می‌گوید

چه چیزی الهام بخش شما شد تا کار ساخت این فیلم را شروع کنید؟

فکر می‌کنم این ادامه‌ای از اتفاق‌های مختلف است. مسایلی که در این فیلم مورد بررسی قرار گرفته در محل حفاظت شده و اردوگاه سرخپوستان می‌‌گذرد وبه مسایلی می‌پردازد که تاحدود زیادی نادیده گرفته شدند و من وقتی در نهایت خودم را در موقعیتی پیدا کردم که بتوانم این داستاان را روایت کنم، این کار را کردم.

لطفا از متد کار خودتان در فضای ساخت این فیلم بگویید. حکایات خوش آمدید…

دوست دارم خودم را یک فیلمساز واقعا طبیعت‌گرا بدانم. رآلیسم خیلی اهمیت دارد. من در تلاش برای ضبط جهان با دقت تمام هستم و این که مطمئن باشم جهان به خودی خود به عنوان یک شخصیت در اثر من حضور دارد؛ زیرا در زندگی ما اینگونه است. من سعی دارم تا چشم اندازی از حال در فیلم بسازم همانطوری که به ارایه زندگی هایمان نیز می‌پردازم.

لطفا یک چند کلمه‌ای هم درباره بازیگران‌تان بگویید.

هر وقت داری گروه بازیگران فیلم را می‌چینی در واقع داری تلاش می‌کنی تا کسی را انتخاب کنی که بتواند حس شخصیتی را که خلق کرده‌ای منتقل کند. در شخصیت ناتالی، من کسی را می خواستم که روحی واقعا پرقدرت داشته باشد. می‌خواستم یک جنگنده را در این شخصیت ببنیم و درضمن می‌خواستم امید و جوانی وعشق را هم نشان دهم. کلسی همه اینها را داشت. درباره نقش جرمی نیز این یک ترکیب منحصر به فرد از قدرت و آسیب پذیری است. به بازیگری نیاز داشم که نوعی ظرافت را ارایه کند و این همان کاری است که جرمی دقیقا به آن دست یافت.

نگاه شما به وضعیت صنعت فیلم در کشورتان چیست؟

در آمریکای مدرن مرزها حرف زیادی برای ما به عنوان مردم دارند. این یک کشور جدید است. مناطق و نواحی که به تازگی مسایل شان حل و فصل شده و آنها را امروز می‌توان به خوبی دید. این در واقع چیزی است که به طورکامل در فیلم دیده نمی‌شود و من می‌خواستم به افشای آن بپردازم.

این فیلم تریلری است که بر مبنای فیلمنامه‌ای به قلم کارگردان آن ساخته شده و داستان آن درباره تیمی از افراد اف‌بی‌آی است که با یکی از خبره‌های بازی‌های کامپیوتری در شهر تلاش دارند تا ماجرای یک قتل را در اردوگاه بومیان آمریکا حل کنند.

تیلور شریدان برای «رود باد» جایزه بهترین کارگردانی بخش نوعی نگاه را دریافت کرد. این فیلم که محصول مشترک آمریکا، بریتانیا و کاناداست با مضمونی معمایی ساخته شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج