جاباما
۵۴۰۹۷۲
۱ نظر
۵۰۱۷
۱ نظر
۵۰۱۷
پ

دکترای افتخاری و سخنرانی زیبای مارک زاکربرگ

مارک زاکربرگ خالق فیس بوک، دیروز طی مراسمی در دانشگاه هاروارد دکترای افتخاری دریافت کرد. زوکربرگ که دوازده سال پیش تحصیل اش در این دانشگاه برتر را ناتمام گذاشته بود، حالا به عنوان خالق فیسبوک به جمع دانشگاهیان برگشت و ضمن دریافت دکترای افتخاری، در جمع فارغ التحصیلان سال ۲۰۱۷، سخنرانی کرد.

کافه سینما - یاسمن رضایی: مارک زاکربرگ خالق فیس بوک، دیروز طی مراسمی در دانشگاه هاروارد دکترای افتخاری دریافت کرد. زوکربرگ که دوازده سال پیش تحصیل اش در این دانشگاه برتر را ناتمام گذاشته بود، حالا به عنوان خالق فیسبوک به جمع دانشگاهیان برگشت و ضمن دریافت دکترای افتخاری، در جمع فارغ التحصیلان سال ۲۰۱۷، سخنرانی کرد.
دکترای افتخاری و سخنرانی زیبای مارک زاکربرگ

مارک زاکربرگ ۳۳ ساله که گفته می شود جوان ترین شخصی است که در این مراسم سخنرانی کرده است، به دانشجویان گفت: شما دارید در زمانی فارغ التحصیل می شوید که زمان بسیار مهمی است. وقتی پدران و مادران ما فارغ التحصیل می شدند، هدفشان به کار، کلیسا و جامعه شان بستگی داشت. اما امروزه تکنولوژی و اتوماسیون بسیاری از شغل ها را محدود می کند. عضویت در جوامع رو به کاهش است. بسیاری از مردم احساس افسردگی و تنهایی می کنند و تلاش دارند این خلا را پر کنند. پس حالا نه تنها باید شغل جدید ایجاد کنیم که باید اهداف جدید بسازیم.
دکترای افتخاری و سخنرانی زیبای مارک زاکربرگ

خالق فیس بوک به آنهایی که فکر می کنند به خاطر جهانی شدن، بازمانده اند گفت: فشاری وجود دارد که ما را به داخل پس بزند. این کشمکش زمانه ی ماست. کشمکش بین نیروهای آزاد و باز جامعه جهانی بر ضد نیروهای قدرت متمرکز، انزوا طلب و ملی گرا.

زاکربرگ در بخشی از صحبت هایش به اتاقش در هاروارد اشاره کرد و گفت: من آنجا پشت یک میز قدیمی چوبی می نشستم و با لپتاپم فیس بوک را خلق کردم. من فکر می کنم سیستم ما ایرادی دارد که منی که اینجا را ترک کرده ام در عرض ده سال توانسته ام میلیون ها دلار درآمد داشته باشم، در حالیکه میلیون ها دانشجو هستند که نمی توانند قرض های تحصیلی شان را بپردازند. اجازه دهید بیزنس خودمان را راه بیندازیم.

وقتی شما آزادی نداشته باشید که ایده خودتان را بردارید و آن را به یک سرمایه گذاری تاریخی تبدیل کنید، همه مان می بازیم.

زاکربرگ در بخشی از سخنانش به خوابگاه دانشجویان دانشگاه هاروارد اشاره کرد و گفت ملاقات با همسرش، دکتر پریسیلا چان، بهترین اتفاقی بوده که برای او در دانشگاه به وقوع پیوسته است.

زاکربرگ دیروز در صفحه شخصی اش در فیس بوک، عکسی از اناقش در دانشگاه که از آنجا فیسبوک را شروع کرده است منتشر کرد:
دکترای افتخاری و سخنرانی زیبای مارک زاکربرگ

همچنین زاکربرگ با انتشار تصویری از خودش به همراه پدر و مادرش، در اینستاگرام اش نوشت: مامان، همیشه بهت می گفتم بر می گردم ومدرکم را می گیرم:
دکترای افتخاری و سخنرانی زیبای مارک زاکربرگ
دکترای افتخاری و سخنرانی زیبای مارک زاکربرگ
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوش به سعاداش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج