۵۴۱۰۱۳
۱۵ نظر
۵۰۰۳
۱۵ نظر
۵۰۰۳
پ

واکنش هنرمندان به شکست سنگین استقلال

استقلال با شکست سنگین ۶ بر یک برابر العین از صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باز ماند و بازیگران نیز با انتشار پستی در اینستاگرام خود به این باخت واکنش نشان دادند اما واکنشی متفاوت و در راستای حمایت از تیم محبوب‌شان.

خبرگزاری میزان: استقلال با شکست سنگین ۶ بر یک برابر العین از صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باز ماند و بازیگران نیز با انتشار پستی در اینستاگرام خود به این باخت واکنش نشان دادند اما واکنشی متفاوت و در راستای حمایت از تیم محبوب‌شان.
در بازی که استقلال برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی تنها به یک مساوی نیاز داشت، تاکتیک اشتباه منصوریان در ارائه بازی دفاعی باعث شد سنگین‌ترین نتیجه تاریخ استقلال در لیگ قهرمانان آسیا رقم بخورد. استقلال با شکست سنگین ۶ بر یک برابر العین از صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باز ماند. بازیگران کشورمان نیز به باخت استقلال واکنش نشان دادند اما این بار واکنش هواداران استقلالی متفاوت بود.

برزو ارجمند با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت که با هر نتیجه‌ای صد در صد استقلالی‌ام. این پست برای دوستان با ادب پرسپولیسی از باخت تیم محبوبم اینقدر خوشحال شدند . البته که فرق من با اون دوستانی که کامنت گذاشتن تو همین رفتاره. بله حتی اگر ۱۲ بر صفر هم ببازیم با افتخار آبی خواهم ماند تا ابد.
واکنش هنرمندان به شکست سنگین استقلال

پرستو صالحی هم در اینستاگرامش نوشت: آسمان من همیشه آبی بوده و هست و خواهد بود. با شش هزار گل هم رنگش تغییر نمی‌کند ولی می‌دونم اگر پرسپولیس امشب با یک تیم خارجی بازی داشت و می‌برد قطعا خوشحال می‌شدم و اگر می‌باخت غصه می‎خوردم چون نماینده کشور من بود.
واکنش هنرمندان به شکست سنگین استقلال

امیر جعفری هم پستی در اینستاگرامش به اشتراگ گذاشت و نوشت: تو را تنها گذاشتن کار من نیست.
واکنش هنرمندان به شکست سنگین استقلال
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sarah

      همیشه آبی میمانیم...

    • مهدی

      یادوخاطره52راتکرارکردن

    • مرد

      من یک عرضی داشتم خدمت پرسپولیسی ها جدا از اینکه بد بازی کردیم. ولی دربی پرسپولیس یک بازیکن میانی بنام کمال رو نداشت 3 تا زا استقلال خورد. اون موقع ما 5 تا بازیکن اصلی میانه میدان رو نداشتیم . خدایی دفاع وسط بره پلی میکر بشه دیدید؟؟؟؟؟؟؟ من میگم باخت دور از ذهن نبود ولی این نتیجه خیلی بده.

    • حسین

      بحث ایران است نه استقلال تیم های بزرگ مربیان بزرگی می خواهد که اینجوری با آبروی یک تیم بزرگی بنام ایران بازی نکند

    • بدون نام

      من یک پرسپولیس متعصبم امادیشب بادریافت هرگل انگار تیری به قلبم فرومیکردند درخارج ازخاک این وطن هرتیمی فرق نمی کنه تیم ملی ماست چه حکمی همیشه مابایدجلوی تیمهای عربی کم بیاریم انشالله امشب بادعای تمام ملت سرخابی ایران انتقام سختی ازاین عربهاخواهیم گرفت

    • بدون نام

      استقلال از یه گروه ساده اومد بالا جوگیر شده بود برای سرورش پرسپولیس کری میخوند .ولی پرسپولیس تمام تیم های گروهش رو بعلاوه همین لخویا رو قوطی کرده بود .استقلال شاید با این سیستم توی لیگ دوم سوم بشه ولی خواب قهرمانی رو هم نمیبینه .اینجاست که ضرب المثل ملخک یه بار جستی .... تداعی میشه

    • بدون نام

      آبی هستم و خواهم ماند . امیدوارم پرسپولیس که نماینده کشور عزیزم میباشد بازی امشب را با بهترین نتیجه ببرد تا ایران سربلند شود .

    • بیرو

      یادو خاطره شیش تایی های ۵۲ زنده شد

    • نادبا

      استقلال نماینده ایرانه .از باختش در برابر عرب‌ها ناراحتم .ولی این یه بازیه و دلیل ضعف نیست .هم برد داره هم باخت .اول تیم ملی بعد باشگاه

    • محبوب اسقلالی ها

      من پرسپولیسیم . ولی جدا خیلی ناراحت شدم واسه اسقلال وبعد از چند گل ناراحت شدم ولی بعد از گل ششم خیلی خوشحال شدم وتمام ناراحتی وخستگی ازتنم رفت .

    • بدون نام

      من پرسپولیسم ناراحت شدم از باخت استقلال.ولی برزو ارجمند میگ پرسپولیسها خوشحال شدن.بله ی عده خوشحال میشن مانند استقلالهای که بعد از پنالتی طارمی تا ی مدت خوشحال بودن چون چیپ گل نشد مسخره کردن یا قبل از بازی با الهلال که میگفتن بر از فیفا شکایت کنید پرسپولیس محرمه چون سروش را گرفته.پس نگید ما خوشحالیم .بعد لطفا باختتون را توجی نکنید تیمی که با 7دفاع و ی دروازبان و ی هافبک و یمهاجم بیاد بازی وهیچکدام سرجای خود نباشن همین میشه .شما فقط مگویان را درنظر بگیرید بازی را ببیند که فقط دنبال ی بازیکن میدوه وان بازیکن کتر خودشو کرد باید سیستمی دفاع کنه نه ی نفر

    • منتظر ظهور

      باز اگه بچه ها یکم تکون میخوردن انقد نمیسوختیم!
      بابا لامصبا مگه تا حالا فوتبال بازی نکرده بودین آخه؟!

    • ali

      با اینکه پرسپولیسی دوآتشه هستم ولی از این باخت بشدت ناراحتم به هر حال یکی از نمایندگان کشورم بود و بخصوص تیم مقابل یک تیم عربی خیلی دوست داشتم که استقلال ازاین بازی برنده بیرون میومد حتی اگه از پرسپولیس میبرد

    • حامد

      برادران اگر ای حرفا رو نزنن چی میخوان بگن ....ابرومون رفت تو آسیا

    • یه دختر پرسپولیسی

      بابت باخت استقلال خیلی ناراحتم چون نماینده کشورمون بود و نباید اینجوری می باخت یا حذف می شد .استقلال تیم خوبی است و امیدوارم جبران کنه و لطفا این کری خوندن هارو بزارین برای لیگ که همه ایرانین ولی این تیم عرببب بود عرببب .برای تیم محبوبم پرسپولیس و دیگر نماینده کشورمون و استقلال خ آرزوی پیروزی و صعود رو می کنم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج