جاباما
۵۴۱۰۱۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

تولید نیسان Juke به زودی متوقف می شود

براساس تازه ترین شنیده ها، نیسان پس از معرفی مدل ۲۰۱۸ خودروی Juke، تولید آن را متوقف کرده و محصولی جدید با نام Kicks را معرفی خواهد کرد. نیسان در واکنش به این خبر، از هر گونه از اظهار نظر خودداری کرده است.

وب سایت تک شات - شرکت نیسان در حال حاضر خودروهای متنوعی را به بازار عرضه می کند. در سبط محصولات این شرکت خودروهایی در کلاس های مختلف به چشم می خورد که یکی از آنها Juke نام دارد، خودرویی در دسته کراس اور ها که ظاهری کم و بیش عجیب دارد و از سال ۲۰۱۰ وارد بازار شده است.
تولید نیسان Juke به زودی متوقف می شود

این خودرو طی سال های اخیر شاهد تغییرات اندکی در طراحی و کارایی خود بوده و حالا به نظر می رسد نیسان به این نتیجه رسیده که عدم تولید آن، بهتر از ادامه تولیدش است. براساس تازه ترین شنیده ها، نیسان پس از معرفی مدل ۲۰۱۸ خودروی Juke، تولید آن را متوقف کرده و محصولی جدید با نام Kicks را معرفی خواهد کرد. نیسان در واکنش به این خبر، از هر گونه از اظهار نظر خودداری کرده است.

نیسان در سال ۲۰۱۰ با معرفی این خودرو، توجه زیادی را به خود جلب کرد، اما با گذشت زمان، اوضاع تغییر کرد. هرچند طراحی این خودرو به گونه ای نبود که بتواند نظر مثبت هر خریداری را جلب کند، اما موفق شد کمی حال و هوای محصولات شاسی بلند نیسان را تغییر دهد. این خودرو توانست نظر مردم به خودروهای شاسی بلند کوچک را تا حدی تغییر دهد و نیسان با ارائه موتوری قدرتمند در آن، تلاش کرد مشتریان بیشتری را جذب کند.

در حالی که Juke تلاش می کرد مزایای خودروی شاسی بلند و کوپه را در کنار هم ارائه کند، سایر رقبای آن بیشتر تمایل داشتند محصولی شاسی بلند به نظر بیایند.

از سوی دیگر، نیسان juke اکنون پس از گذشت چند سال از رونمایی، در مقایسه با رقیبان خود طراحی قدیمی دارد و جذابیت آن مانند گذشته نیست.

از آنجایی که علاقه مردم به خودروهای شاسی بلند روز به روز بیشتر می شود، نیسان می توانست با ایجاد تغییراتی در Juke، دوباره سهم عمده ای از بازار را به دست بگیرد اما به هر حال تصمیم این شرکت، چیز دیگری است و باید منتظر بود و دید که نیسان Kick تا چه اندازه موفق خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج