۵۴۱۰۶۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

طنز؛ شاید برای شما هزار سال هم اتفاق نیفتد

فرانچسکو توتی پس از ۲۵ سال حضور در رم از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. درست است که این میزان وفاداری به یک تیم، در بین برخی از زوجین هم مشاهده نمی‌شود، ولی از لحاظ وفاداری به فوتبال، ما خودمان نمونه‌های بهتری از جمله رضا عنایتی و...

مهرشاد مرتضوى در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

خداحافظ ای پیرو رضا عنایتی

فرانچسکو توتی پس از ۲۵ سال حضور در رم از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. درست است که این میزان وفاداری به یک تیم، در بین برخی از زوجین هم مشاهده نمی‌شود، ولی از لحاظ وفاداری به فوتبال، ما خودمان نمونه‌های بهتری از جمله رضا عنایتی و مهدی رجب‌زاده را داریم. اصلا یکی از احتمالاتی که برای خداحافظی توتی مطرح می‌شود، این است که دیده حتی رضا عنایتی هم خداحافظی کرده، بعد خجالت کشیده و گفته من هم کفش‌هایم را آویزان می‌کنم.

حالا شما فکر کنید دو روز دیگر خدای نکرده بوفون هم از فوتبال خداحافظی کند. آیا در آن صورت نباید کلا در فوتبال را تخته و زمین چمن‌ها را گلدان کنیم؟ دیگر انگیزه‌ای برای تماشای فوتبال باقی می‌ماند؟ کودکان و نوجوانان به عشق چه کسی روی آسفالت کوچه قیچی برگردان بزنند؟ کی اشکامونو پاک می‌کنه شبا که چمپیونزه؟

تفسیر به رای، غذا، اکسیژن و دیگران

تفسیر به رای در کنار اکسیژن و غذا جزو نیازهای حیاتی پدرهای ایرانی است. مثلا اگر ماشین پدری را قرض بگیرید و مگسی روی ماشین بنشیند و عطسه‌ای بکند و جلوی دهانش را نگیرد و یک خال روی ماشین بیفتد، ایشان شمشیر از نیام بر می‌کشد و شما را به هشت قسمت کاملا نامساوی تقسیم می‌کند. ولی در مقابل اگر خودش همین‌طور که با سرعت ۲۱۰ کیلومتر بر دقیقه داخل کوچه ۶ متری در حال حرکت است، یک لودر کوچک و بی ارزش را که همان اطراف پارک شده نبیند و ماشین را به آن لودر بکوبد و بعد باقیمانده‌های ماشین را داخل خاک‌انداز به پارکینگ خانه برگرداند، سری به تاسف تکان می‌دهد و می‌گوید: «بالاخره تصادف واسه همه هست دیگه!».

یا مثلا تلگرام را باز می‌کنید، می‌بینید آقای موحدی‌کرمانی در توجیه آن قضیه رای حلال و حرام فرموده‌اند: «بالاخره تخلف در انتخابات یک امر طبیعی است».

هفت زبان زنده دنیا در یک جلسه

تبلیغات پیامکی به حدی رسیده که هر لحظه منتظریم پیام بیاید: «شارژر ۱۲ کاره، اصل چینه، از بانه آوردم، ۲۰ تومن مغازه فقط پنج تومن. برای سفارش به ۲۰۰۰۵۰ پیامک بزنید». یعنی یک چیزهایی داخل این پیام‌ها می‌بینیم که فکر نمی‌کردیم وجود داشته باشد. مثلا «پیوند مو با لیزر و چسب- آب دهان گستران ماستمال»، «فروش قطعات یدکی خودرو با نصب در محل، اتومبیل هم نداشته باشید قالپاق که لازم دارید!»، «لیزر موهای زائد، داروگ، کی می‌رسد باران؟» و «آموزش هفت زبان زنده دنیا فقط در یک جلسه».

یک ساعت‌هایی از شبانه روز هم پیام می‌دهند که در ذهن شما ثبت شود. مثلا صبح از خواب بیدار می‌شوید، می‌گویید: «دیشب خواب دیدم سوار یه اسب صورتی شدم، دارم میرم اندرزگو، یهو دست و پامو گرفتن شروع کردن رو سرم مو بکارن. کارشون که تموم شد یه سری دیگه اومدن با لیزر همون موها رو از بین بردن». اپراتور محترم، یک ساعت‌هایی از شبانه روز مخصوص خواب است، آن را هدر ندهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج