جاباما
۵۴۱۱۷۰
۴ نظر
۵۰۱۳
۴ نظر
۵۰۱۳
پ

برطرف کردن فقر مطلق در دولت دوازدهم

وزیر رفاه با اشاره به بیش از سه برابر شدن مستمری مستمری بگیران نهادهای حمایتی گفت: یکی از موضوعاتی که باید در کمیسیون تخصصی شورای عالی رفاه بررسی شود تداوم و مرتبط کردن این موضوع با اشتغال فراگیر ضد فقر است .

خبرگزاری فارس: علی ربیعی در کمیسیون تخصصی شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی که با حضورمعاون رئیس جمهوردر امورزنان ، رئیس کمیته امداد امام خمینی ، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور ، معاون امور اجتماعی سازمان برنامه و بودجه و معاونین سایر وزراتخانه های عضو شورای عالی رفاه و با دستور کار بحث و بررسی سیاستهای رفاهی دولت داوزهم برگزار شد با تاکید بر اینکه عزم، انسجام و تدبیر ملی برای مبارزه و کاهش فقر در کشور بوجود آمده است اظهار کرد: یکی از تاکیدات مهم روحانی " برطرف کردن فقر مطلق در کشور تا پایان دولت دوازهم " است.

وی با اشاره به بیش از سه برابر شدن مستمری مستمری بگیران نهادهای حمایتی گفت: یکی از موضوعاتی که باید در کمیسیون تخصصی شورای عالی رفاه بررسی شود تداوم و مرتبط کردن این موضوع با اشتغال فراگیر ضد فقر است.

وزیر رفاه با اشاره به اقدامات مثبتی که در خصوص کنترل ، کاهش و مهار فقر درمان ، فقر آموزشی ، فقر غذایی و تمرکز بر سیاست مسکن حمایتی انجام شده است تاکید کرد : سیاست ها وبرنامه های هدفمند حمایت اجتماعی و توانمند سازی گروه های آسیب پذیر و فقرا در دولت دوازدهم به جد پیگیری و دنبال خواهد شد .

وزیر رفاه با اشاره به مطالبی که در این جلسه در خصوص نظام شناسایی فقرا ، هدفمندی حمایت از گروه های آسیب پذیر ، پنجره واحد رفاهی ، هماهنگی بین بخشی و حمایت های هدفمند از گروه های هدف نظیر سالمندان ، زنان سرپرست خانوار و زنان بد سرپرست ، کودکان بازمانده از تحصیل ، معلولین ، و آسیب دیدگان اجتماعی بیان شد اظهار کرد: نظام چند لایه حمایتی محور سیاست های حمایتی خواهد بود و کمیسیون تخصصی شورای عالی رفاه به صورت ویژه و فوق العاده تاکید رئیس جمهور مبنی سیاست گذاری و برنامه ریزی برای برطرف کردن فقر مطلق در کشور تا پایان دولت دوازهم را پیگیری خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقر مطلق در تمام دولت ها در ایران برطرف شود نه فقط در دولت دوازدهم.

    • بدون نام

      بایدزنانی که شوهران معتادوبدسرپرست وزندانی وسابقه دارند دارند یارانه به حساب زن خانواده بریرندچون این افرادیارانه رابراي خودشان خرج می کنند

    • بدون نام

      ببینیم و تعریف کنیم

    • بدون نام

      کسی حسودوبخیل نیست .ارزوی تمام ملت .درصورت تحقق هم دعای‌خیرمردم وعاقبت بخیری دنیاواحرت.انشاا...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج