جاباما
۵۴۱۳۱۱
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

رونمایی اینتل از پردازنده Core i۹ را با ۱۸ هسته

همان‌طور که از قبل شایعه شده بود؛ اینتل در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۷ از نسل جدیدی از پردازنده‌های سری X خود رونمایی و برای اولین بار پردازنده Core i۹ با ۱۸ هسته پردازشی را معرفی کرد.

وب سایت شبکه: همان‌طور که از قبل شایعه شده بود؛ اینتل در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۷ از نسل جدیدی از پردازنده‌های سری X خود رونمایی و برای اولین بار پردازنده Core i۹ با ۱۸ هسته پردازشی را معرفی کرد.
رونمایی اینتل از پردازنده Core i9 را با 18 هسته

پردازنده‌های جدید دسکتاپ اینتل با نام خانوادگی Core X معرفی شدند. در این خانواده دو عضو قبلی پردازنده‌های دسکتاپ اینتل، یعنی Core i۵ و Core i۷ حضور دارند که البته قدرتمندتر شده‌اند ولی خبر مهم پیرامون عضو جدید این خانواده یعنی Core i۹ است که یک پردازنده بسیار قدرتمند است.

اینتل می‌گوید پردازنده‌های سری Core X برای کامپیوترهای گیمینگ و افرادی که در ساخت محتوای مالتی‌مدیا مشارکت دارند، ساخته شده است. این پردازنده‌ها اجازه می‌دهند آخرین نسخه‌های بازی‌های ویدیویی جدید با بهترین رزولیشن و کیفیت استریم و پخش شوند و کاربران بتوانند از این بازی‌ها لذت ببرند. همچنین، سازندگان محتواهای مالتی‌مدیا می‌توانند به طور همزمان چهار ابزار بسیار سنگین ساخت مالتی‌مدیا را روی کامپیوتر خود اجرا و به راحتی و با سرعت بالا کار کنند.
رونمایی اینتل از پردازنده Core i9 را با 18 هسته

پردازنده‌های Core X جدید اینتل در چندین مدل معرفی شدند که پایین‌ترین آن‌ها یک پردازنده Core i۵-۷۶۴۰X با چهار هسته پردازشی و چهار نخ پردازشی با قیمت ۲۴۲ دلار است. مدل‌هایی از پردازنده Core i۷ نیز در محدوده قیمتی ۳۳۹ دلار تا ۵۹۹ دلار یافت می‌شود که به ترتیب شامل چهار هسته پردازشی/هشت نخ پردازشی و ده هسته پردازشی/بیست نخ پردازشی هستند.
رونمایی اینتل از پردازنده Core i9 را با 18 هسته

اما اینتل در پردازنده Core i۹ چهار مدل معرفی کرد. اولین مدل ۱۲ هسته پردازشی/۲۴ نخ پردازشی با قیمت ۹۹۹ دلار است و بعدی ۱۶ هسته پردازشی/۳۲ نخ پردازشی با قیمت ۱۶۹۹ دلار عرضه می‌شود. قدرتمندترین پردازنده این سری Core i۹ Extreme نام دارد که از ۱۸ هسته پردازشی و ۳۶ نخ پردازشی سود می‌برد و با قیمت ۱۹۹۹ دلار وارد بازار خواهد شد.

تمامی پردازنده‌های جدید سری Core X اینتل براساس معماری چیپ‌ست مادربورد X۲۹۹ اینتل طراحی شده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج