۵۴۱۳۴۱
۱۵ نظر
۵۰۰۵
۱۵ نظر
۵۰۰۵
پ

احمدی نژاد بودجه روحانی را هم قطع کرد

دولت احمدی نژاد بر خلاف ادعای خود در زمان ریاست جمهوری ساختمان سعد آباد رئیس جمهور دولت هشتم را تخلیه و بودجه حجت الاسلام روحانی را قطع کرد.

تابناک: روز گذشته خبری بر روی خروجی رسانه ها منتشر شد مبنی بر اینکه ساختمان محل استقرار تیم حفاظت دکتر احمدی نژاد در نزدیکی محل سکونت رئویس جمهور سابق در میدان ۷۲ تن نارمک، تخلیه شد، خبری که تازگی نداشت به دلیل انکه ۱۹ اردیبهشت هم نهاد ریاست جمهوری اقدام به بازپسگیری این ساختمان کرده بود ولی پلیس امنیت بلافاصله در محل حاضر و با مداخله مسئولانه و به دلیل ضرورتهای امنیتی، عوامل دولت روحانی را از محل به بیرون هدایت کرده و مانع این اقدام شده بود.

در همین راستا علی اکبر جوانفکر از همراهان و نزدیکان رئیس جمهور سابق ضمن تایید خبر تخلیه ساختمان تیم حفاظت احمدی نژاد گفته است که سرانجام پس از چند بار مزاحمت عوامل انتظامی و قضایی برای تصرف ساختمان محل استقرار نیروهای حفاظت رئیس جمهور سابق ، با حکم دادستانی تهران ، این ساختمان از اختیار تیم حفاظت دکتر احمدی نژاد خارج شد.

او ادامه داد که طبق قانون ، نهاد ریاست جمهوری موظف است ساختمان ، بودجه و امکانات لازم را برای حفاظت از جان روسای جمهور اختصاص دهد.در دولت های نهم و دهم ساختمان چهارطبقه ای واقع در جماران که در مالکیت نهاد ریاست جمهوری قرار دارد، برای استفاده آقای سید محمد خاتمی رئیس جمهور اسبق اختصاص یافته بود.

جوانفکر مدعی شده است که تمام روسای جمهور قبل به جز دکتر احمدی نژاد از امکانات گسترده دولتی برخوردار بوده و هستند.

دولت نهم ساختمان رئیس جمهور دولت هشتم را تخلیه کرد

این در حالی است که که در دولت های نهم و دهم هم این اتفاق مسبوق به سابقه بوده و طبق ادعای مرتضی حاجی وزیر آموزش و پرورش دولت اصلاحات و رئیس اسبق بنیاد باران در زمان دولت احمدی نژاد دفتر خارجی مرکز گفت‌و‌گوی تمدن‌ها تعطیل شد.

از سوی دیگر حجت السلام ابطحی مشاور رئیس جمهور اسبق کشورمان هم در سال ۸۵ در سایت شخصی خود نوشت که ساختمان همراهان در خیابان سعدآباد که در ملکیت بنیاد مستضعفان و نهاد ریاست جمهوری بود؛ طی یک نامه رسمی از سوی یکی از مدیران کل نهاد ریاست جمهوری دولت نهم خواستار تخلیه از سوی رئیس جمهور اسبق و تیم حفاظتی ایشان و حضور تیم تشریفات نهاد در آن ساختمان شدند که همین امر باعث شد تا حجت الاسلام خاتمی برای دیدارهای خود مجبور شد تا از دفتری که حجت الاسلام سید حسن خمینی به ایشان داده بود، استفاده کند.

احمدی نژاد بودجه روحانی را هم قطع کرد

البته دولت نهم و دهم نه تنها در بازپسگیری ساختمان ها از روسای جمهور پیش قدم شد بلکه بودجه مرکز تحقیقات استراتژیک که توسط حجت الاسلام حسن روحانی هم اداره می شد را قطع کرد.پ صدای اعتراض آن زمانی هویدا شد که محمود احمدی نژاد بعد از پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ به مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص رفت.روحانی با اشاره به وجود چند آب معدنی و بیسکوئیت روی میز پذیرایی خطاب به احمدی نژاد می گوید: «ببخشید ، وضع مالي ما اينجا (مرکز تحقيقات استراتژيک) خرابه و میوه و شیرینی نداریم. بودجه این مجموعه به دستور شما قطع شده است!»

حال احمدی نژاد و هوادارنش که معتقد بودند دولت نهم و دهم مظلوم واقع شده و تا به امروز همچین برخوردی با یک رئیس جمهور صورت نگرفته است، در اقدامی عجیب و متحیرانه از مردم و هوادارن «احمدی نژاد» جهت اجاره یک آپارتمان مسکونی برای تیم حفاظت رئیس جمهور سابق درخواست کمک کردند در خواستی که از نظر جامع شناسان در شان یک رئیس جمهور کشور نبوده نیست.

تحلیلگران بر این باورند دولتی که طرفداران و هوادارن خود را قشر طبقه پایین و ضعیف و روستایی معرفی می کند چگونه می تواند از این قشر برای تامین ساختمان تیم حفاظت خود درخواست کمک کند؟

حال باید دید که احمدی نژاد و بقایی و اطرافیانش با جمع کردن کمک های مالی قشر مستضعف جامعه چه پاسخی به افکار عمومی خواهد داد، آیا بهتر نبود که احمدی نژاد یک طبقه از ساختمان خود در میدان ۷۲ تن نارمک را به تیم حفاظت اختصاص می داد یا اطرافیان ایشان که هزینه سفرهای وی را به استان های مختلف در راستای ترویج گفتمان امام و انقلاب تامین می کنند، یکی از آپارتمان های اطراف را برای تیم حفاظت ایشان اجاره می کردند؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برای 4 سال دوم هم باز حرف از احمدی نژاده؟! عجیبه.خوب شما که می دانستید شرایط را چه اصراری برای بار دوم بود!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما انگار ساقه طلایی ها خیلی به دهنت مزه داده

    • ناشناس

      سیاه نمایی تا کی؟

    • بدون نام

      یعنی این بشر نمی خواد سایه شو از سر این مردم بدبخت کم کنه ولشون کن دیگه بابا بس کن چه قدر تشنه دیده شدنی؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گفته اگر منو ترور کنن به عهده دولته..یکساعت خندیدم. عاخه کی تو رو ترور می کنه.. تو ور خدا بیا برو بازار تهران ببین کی حتی نگاه می کنه..

    • بدون نام

      والله خیلی رو میخواد هم غارت کنی هم مظلوم نمایی

    • بدون نام

      احمدی نژاد که رییس جمهور مردمی بود نیازی به محافظ نداره،مردم ازش محافظت میکنند!!!

    • بدون نام

      آقای احمدی نژاد چاه مکن بهر کسی !!! ....

    • بدون نام

      آتشی که برافروختی دودش به چشم خودت هم میره

    • بدون نام

      بابا بنده خدا را ولش کتید کی آخه با او کار داره سیاستمدارای اروپایی راست راست تو خیابان بدون محافظ دارند میگردند

    • شهرام

      عجب عمروعاصی هستن این جماعت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

    • صوری

      تو جواب سوال آخرتون بگم که نه بابا چه کاریه؟ همه کسایی که زیر مجموعه رو درست مدیریت نمیکنن پا رو استخوون و گلوی ضعیفا و ناتوانا میذارن. در واقع کسایی که به جز خدا یار و یاوری ندارن.خدا م که صبرش زیاده٬همینطوری فرصت میده که برگردن و جبران کنن.
      امیدوارم همه اونایی که اینطور اشتباهاتو داشتن از فرصتشون استفاده کنن و زودتر پاشونو از رو استخوونو گلوی مستضعفا و محروما و ضعیفا بردارن.

    • اسماعیلی

      میدان 72تن نیست میدان72 است میدان های منطقه نارمک براساس شماره بوده از قدیم وما جایی نشنیدیم که شهرداری نام این میدان راعوض کند البته آقای احمدی نژاد زمانی شهردار بوده حتما ازاختیارات خود درآن زمان امروز استفاده کرده که این ایرادی ندارد

    • بدون نام

      هنوز دوره ارجاع به احمدی نژاد تموم نشه، بابا بچسبید به اداره مملکت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج