جاباما
۵۴۱۴۴۰
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

روحانی: حضور پرشکوه مردم در انتخابات موجب یأس دشمنان شد

رییس جمهور با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی بهره مندی جامعه از فیوضات ضیافت الله، تاکید کرد که حضور پرشکوه مردم در انتخابات اخیر نشانه علاقه مندی به نظام اسلامی، موجب خشنودی دوستداران انقلاب و یاس دشمنان شد.

خبرگزاری ایسنا:‌ رییس جمهور با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی بهره مندی جامعه از فیوضات ضیافت الله، تاکید کرد که حضور پرشکوه مردم در انتخابات اخیر نشانه علاقه مندی به نظام اسلامی، موجب خشنودی دوستداران انقلاب و یاس دشمنان شد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی عصر سه شنبه و در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: درست همزمان با اینکه برخی کشورهای منطقه با اقدامات نمایشی درصدد تضعیف انقلاب و ایران اسلامی بودند، مردم با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و حضور پرصلابت خود پای صندوق های رای بهترین پاسخ را به آنها دادند.

رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه مردم رشد بالای بینش سیاسی خود را به رخ بدخواهان کشیدند، گفت: برگزاری انتخاباتی پرشور، رقابتی ، سالم و دارای بالاترین امنیت و آرامش در قلب منطقه ای پر از تنش و بی ثباتی ، افتخار بزرگ جمهوری اسلامی ایران است.

دکتر روحانی ادامه داد: بعد از پایان رقابتها، همه باید در کنار یکدیگر برای اهداف بزرگ مشترکی مثل رفع کامل فقر، تولید و اشتغال تلاش کنیم.

رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی به گزارش اخیر رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) مبنی بر آغاز فرایند رفع فقر مطلق با افزایش حدود ۳.۵ برابری مستمری مددجویان این کمیته و سازمان بهزیستی که براساس لایحه دولت و تصویب مجلس اجرایی شده است، ‌اشاره و با تقدیر از فعالیتهای کمیته امداد گفت: خدا را شاکریم که با مجموعه اقدامات انجام شده حدود ۱۰ درصد از جمعیت تحت پوشش این کمیته در سالهای اخیر کاسته شده و یکصد هزار اشتغال نیز در همین زمینه ایجاد شده است.

دکتر روحانی همچنین در خصوص سند ۲۰۳۰ گفت: طبیعی است که غرب و حتی شرق درصدد ترویج یا تحمیل فرهنگ و سبک زندگی خود باشند اما بایستی به همراه کشورهای اسلامی و دارای فرهنگ مشترک با قدرت از چارچوب های دینی و فرهنگ ملی خود دفاع و صیانت کنیم.

رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: بسیاری از اسناد و کنوانسیونهای مشابه بین المللی بویژه یونسکو الزام آور نیستند و در مورد سند ۲۰۳۰ هم صراحتا اعلام شده که صرفا درحدود ضوابط دینی، قانونی و فرهنگی خود عمل خواهیم کرد.

رییس جمهور تاکید کرد که رفع دغدغه ها و رعایت دقیق منویات رهبر معظم انقلاب در این زمینه دستور کار شورای عالی انقلاب فرهنگی خواهد بود.

دکتر روحانی از همه معلمین و پرسنل فداکار آموزش و پرورش بخاطر خدمات فراوان علمی و دینی تشکر کرد و از کسانی که در هفته های اخیر به معلمان جامعه تهمت زدند، خواست در این ماه مبارک طلب مغفرت نمایند.

بررسی سند۲۰۳۰ در دستور کار شورای عالی انقلاب فرهنگی

در ادامه این جلسه، با هدف رعایت دقیق ملاحظات رهبر معظم انقلاب در مورد سند ۲۰۳۰، بررسی این موضوع در دستور کار شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار گرفت.

وزیر امور خارجه، گزارشی را از نحوه بررسی و تصویب اینگونه اسناد در مجامع بین المللی و وزیر سابق آموزش و پرورش دکتر فانی نیز که در روند تدوین این سند حضور داشت، گزارشی را از فرآیند بررسی و نهایی شدن آن در مجامع آموزشی جهانی ارائه کردند.

همچنین وزرای آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری نیز گزارشی درباره وضعیت کنونی این سند در حوزه آموزش و پرورش بیان کردند.

همچنین تعدادی از اعضای شورا در این جلسه به بیان نقطه نظرات خود پرداختند. با وجود انتقاداتی که نسبت به اینگونه اسناد وجود دارد، اما اعضای شورا، مسئولان دولت و همه مسئولان کشور درباره اینکه سند اصلی و محوری در عرصه آموزش در کشور، سند تحول آموزش و پرورش است اتفاق نظر داشته و بر اجرا و عملیاتی کردن آن تاکید دارند.

همچنین مقرر شد در جلسات آینده شورایعالی انقلاب فرهنگی، پس از اینکه تعدادی دیگر از اعضا نظراتشان را ارائه کردند، نظر نهایی شورا درباره موضوع سند ۲۰۳۰ به افکار عمومی ارائه شود.

در ابتدای این جلسه اعضای شورایعالی انقلاب فرهنگی برگزاری پرشور انتخابات ریاست جمهوری، مشارکت بالای مردم و انتخاب دکتر روحانی را به منتخب ملت برای دوره دوازدهم ریاست جمهوری تبریک گفتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به شرط اینکه‌شما با کارات دشمنو امیدوار نکنی،مردم تکلیف خودشونو خوب انجام دادن حالا نوبت شماس ،بسم ا....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج