۵۴۱۵۱
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

القاعده: جنگ را به خاک آمریکا می کشانیم

القاعده یمن خطاب به مردم آمریکا ضمن تاکید بر اینکه دوران امنیت آنها به پایان رسیده هشدار داد، جنگ را به خاک آمریکا خواهد کشید.

خبرگزاری ایسنا: القاعده یمن خطاب به مردم آمریکا ضمن تاکید بر اینکه دوران امنیت آنها به پایان رسیده هشدار داد، جنگ را به خاک آمریکا خواهد کشید.

قاسم الریمی، فرمانده نظامی القاعده در شبه جزیره عرب که در یمن اقامت دارد به آمریکایی‌ها هشدار داد تا از حملات بوستون و انفجار در مسابقات ماراتن این شهر عبرت گرفته و از دخالت در امور دیگر کشورها بپرهیزند.

وی که از طریق یک نوار صوتی خطاب به مردم آمریکا سخن می‌گفت، عنوان داشت: اگر رهبران شما حمله به دیگر کشورها را متوقف نکنند و به امنیت ملت‌های دیگر احترام نگذارند شما نیز در امنیت نخواهید بود و جنگ به داخل آمریکا و یا نزدیکی‌های آن کشیده خواهد شد.

فرمانده نظامی القاعده در شبه جزیره عرب ادامه داد: جنگ میان ما و شما پایان نیافته و به نهایت شدت خود رسیده است و یقین داشته باشید که ما پیروز خواهیم بود و این شما هستند که شکست می‌خورید.

الریمی با اشاره به حمله به مسابقات ماراتن بوستون در آوریل سال ۲۰۱۳ گفت: آنچه که در بوستون رخ داد و نیز نامه‌های حاوی مواد سمی و اقدامات دیگری از این دست، جدای از اینکه چه کسی آنها را انجام داده نشان می‌دهد دوران امنیت شما به پایان رسیده و ماشین جنگ علیه شما به راه افتاده و کسی نمی‌تواند آن را متوقف کند.

این فرمانده القاعده افزود: کشته شدن اسامه بن لادن، رهبر القاعده در مه ۲۰۱۱ و انور العولقی در ۲۰۱۰ باعث پایان جنگ میان غرب و مسلمانان نشد و بلکه به گسترش جنگ انجامیده است.

وی افزود: اگر پیشتر جنگ فقط در افغانستان بود با این کارها اکنون به سرزمین شما و به نزدیکی شما کشیده شده است.

وی در پایان از کسانی که آنها را مظلومان و فراموش شدگان آمریکا خواند خواست تا به ثبات بر دین اسلام ادامه دهد و از مسلمانان آمریکا نیز خواست تا به "وظایف خود در دفاع از دین ادامه دهند و به دین و امت خود" کمک کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آمل 82

      ریشه این افراطی ها رو باید کند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج