۵۴۱۵۳۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ترامپ: روس ها به ما می خندند

رئیس جمهوری آمریکا در ادامه جنجال های مربوط به روسیه بار دیگر رسانه‌های کشورش را به باد انتقاد گرفت و گفت که با ادامه این مسائل مقامات روسی در حال خندیدن به آمریکا و&#۰۳۹; بهانه های عاجزانه &#۰۳۹; دموکرات‌ها برای توجیه شکست انتخاباتی خود هستند.

خبرگزاری ایرنا: رئیس جمهوری آمریکا در ادامه جنجال های مربوط به روسیه بار دیگر رسانه‌های کشورش را به باد انتقاد گرفت و گفت که با ادامه این مسائل مقامات روسی در حال خندیدن به آمریکا و' بهانه های عاجزانه ' دموکرات‌ها برای توجیه شکست انتخاباتی خود هستند.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا که با بازگشت از سفر ۹ روزه پر ماجرای خود بار دیگر به صفحه توئیتری روی آورده و حمله و انتقاد به رسانه‌های آمریکایی و 'اخبار جعلی ' آن ها را شروع کرده صبح سه شنبه در واکنش به افشاگری‌های این رسانه ها در خصوص پرونده روسیه و روابط پنهانی اطرافیان خود با مقام های روسی نوشت که با ادامه این جنجال‌ها مقامات روسیه باید درحال خندیدن به آمریکا و بهانه های پوچ و بی معنی در توجیه این که چرا دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری این کشور شکست خورده اند باشند.

وی در این پیام به رسانه و یا اخبار خاصی اشاره نکرده است آما کاملا آشکار است که منظور او از این بهانه‌های 'پوچ و بی معنی ' این خبر روز سه شنبه شکبه خبری سی ان ان است که در آن به گفت وگو های میان مقامات رسمی دولت روسیه درباره ترامپ و اطرافیان او اشاره شده است.

سی ان ان در این خبر به نقل از 2 تن از مقامات اطلاعاتی آمریکا فاش کرده است که دستگاه‌های اطلاعاتی این کشور در سال 2016 گفت و گوهایی را میان این مقامات شنود کرده‌اند که در آن به اطلاعاتی شرم آور و رسوا کننده در مورد ترامپ و برخی از اطرافیان او اشاره شده است.

ترامپ در پیام توئیتری دیگری در روز دوشنبه نیز رسانه های این کشور را مورد حمله قرار داده و گفته بود، هرگاه در خبری از این رسانه ها بدون ذکر نام منابع اخباری را از زبان آنها منتشر می کنند این اخبار جعلی است و هیچ سند و اعتباری ندارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج