۵۴۱۵۸۵
۶۰ نظر
۵۰۱۱
۶۰ نظر
۵۰۱۱
پ

دیروز چه مبلغی به گلریزان احمدی نژاد پول دادند؟

روزنامه وقایع اتفاقیه نوشت: «دکترجان به خدا قسم، حسابم خالی است ولی با خانواده به توافق رسیدیم که یارانه این ماهمان که می‌شود ۲۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان را به حساب شما بریزیم. ببخشید ولی تواناییم در همین اندازه است»؛

روزنامه وقایع اتفاقیه نوشت: «دکترجان به خدا قسم، حسابم خالی است ولی با خانواده به توافق رسیدیم که یارانه این ماهمان که می‌شود ۲۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان را به حساب شما بریزیم. ببخشید ولی تواناییم در همین اندازه است»؛

اين شروع جرياني بود که دوشنبه‌شب حدود ساعت ۱۰:۳۰ کانال تلگرامي دولت بهار، در اطلاعيه‌اي با عنوان معرفي حساب بانکي براي کمک‌هاي مردمي به راه انداخت. اطلاعيه‌اي که در آن خبر از تصرف محل استقرار محافظان احمدي‌نژاد و ايجاد محدوديت در حفاظت از جان رياست‌جمهوري سابق مي‌داد. در اين اطلاعيه آمده بود: «به‌دنبال اين اتفاق، افراد و گروه‌هاي مختلف از اقشار مردم با ارسال پيام‌هايي، خواستار اعلام شماره‌حسابي براي اعطاي کمک‌هاي خود شدند. بر‌اين‌اساس دفتر رياست‌جمهوري دولت‌هاي نهم و دهم با انتشار بيانيه‌اي با سپاسگزاري از حساسيت و محبت مردم ايران، شماره‌حسابي را به منظور واريز‌شدن کمک‌هاي مردمي اعلام مي‌کند.»
بسياري از مردم هم از همان ساعات اوليه انتشار اين اطلاعيه، مبالغي را واريز مي‌کردند و با نوشته‌اي حمايت و علاقه خودشان را به احمدي‌نژاد نشان مي‌دادند. فيش‌هاي واريزي با اکانت خود کاربران در کانال دولت بهار فوروارد مي‌شد که با تعدادي از آنها صحبت کرديم و توضيحي براي چرايي اين کار از آنها خواستيم. گروهي از مردم که باتوجه به گذشت نزديک به پنج سال از رياست‌جمهوري او، همچنان از او حمايت مي‌کنند؛ حمايتي که بيشتر به‌نوعي به رابطه مريد و مرادي شبيه است.

جمع‌آوري کمک به نام محمود و حميد
در متن اين بيانيه آمده بود: «درپي تصرف محل استقرار محافظان جناب آقاي دکتر احمدي‌نژاد، پيام‌هاي محبت‌آميز و دلگرم‌کننده شما که سرشار از هوشياري و احساس مسئوليت بود، از سراسر کشور واصل و مثل هميشه موجب غرور و اميد بيکران به آينده‌اي بهتر براي ايران عزيز شد. براي اين دفتر مايه مباهات بسيار است که مراتب سپاس جناب ايشان را به محضر شريف يکايک شما بزرگواران اعلام و در پاسخ به درخواست اکيد و مصرانه شما ملت فرهيخته مبني‌بر اعلام شماره‌حسابي جهت اعطاي کمک‌هاي مردمي براي تأمين منابع لازم و پشتيباني از فعاليت‌هاي فرهنگي و اجتماعي دفتر رياست‌جمهوري سابق، شماره حساب ذيل را به استحضار مي‌رساند.» شماره‌حسابي مشترک با نام «محمود حميد احمدي‌نژاد بقايي» که از مردم خواسته بود پول واريز کنند تا ساختماني براي محافظان احمدي‌نژاد خريداري شود. مدت کوتاهي از انتشار اين اطلاعيه گذشته بود که فيش‌هاي واريزي در کانال تلگرامي دولت بهار فوروارد مي‌شد؛ فيش‌هايي که مبالغ آنها مشخص شده بود و کنار هرکدام پيغامي براي احمدي‌نژاد و حمايت از او نوشته شده بود. نکته جالب ميزان مبالغ واريزي بود که بخش عمده آنها بازي با اعدادي مانند 313 و 72 بود و احمدي‌نژاد را به گمان خود، يکي از ياران امام‌زمان(ع) مي‌دانستند.
فيش‌هاي ميليوني به عشق «مردمي‌نژاد»
تا بعدازظهر دیروز، حدود 100 میلیون تومان به حساب اعلام شده واريز شده بود که با تخميني جزئي مي‌توان به حجم زياد اين مبالغ پي برد. گروهي که مبلغ بسيار کمي در حسابشان بود و باوجوداين کمک کرده بودند و حسابشان صفر شده بود. افرادي هم بودند که احمدي‌نژاد را به اميرکبير تشبيه کرده بودند و نوشته بودند: «هنوز حقوق نگرفته‌ام. موجودي حسابم ۲۱ هزار تومان بود و اين مبلغ ناچيز را به صورت نمادين تقديم کردم.» بيشترين مبلغ واريزشده هشت ميليون تومان بود و کمترین مبالغ واريز‌شده 50 هزار توماني بودند. کنار يکي از فيش‌هاي واريزي نوشته بود: «منم به سهم خودم، مقدار ناچيزي ريختم. هرکس اين حجم انسانيت را ببيند، بغضش مي‌گيرد. تو چقدر محبوبي سلطان محمود دوست‌داشتني! تمام بودجه کل تاريخ ايران را هم جمع کنند، نمي‌توانند ذره‌اي محبت تو را بخرند. تو با اين مردم چه‌کار کردي که با وجود فقر و نداري، حاضر هستند تمام دارايي‌شان را در راهت فدا کنند. زنده باشي اميد دل ملت! زنده باشي مردمي‌ترين مردمي‌نژاد! تو هنوز هم شوق و برق اميد چشم‌هاي يک ملت هستي.»

«خدمتگزاري براي رئيس‌جمهوري قلب‌ها!»
کساني هم بودند که حرف‌هاي بيشتري براي گفتن داشتند و دليل حمايتشان را با اشتياق توضيح مي‌دادند. پسري حدودا ۳۰ ساله است که در يکي از شهرهاي شمالي زندگي مي‌کند و ۵۰ هزار تومان براي احمدي‌نژاد واريز کرده است. «احمدي‌نژاد در زندگي من تأثير خيلي مثبتي داشت؛ البته هرکسي ايده و نظر متفاوتي دارد ولي من با مصداق و واقعيت اين تأثير را حس مي‌کنم. حداقل ۱۰، ۱۵ خانواده بي‌خانمان را مي‌شناختم که در دولت احمدي‌نژاد صاحب خانه شدند. خانه‌هاي مسکن‌مهري هم که در شهر ما ساخته شده، انصافا خوب است و من با رفت‌و‌آمدي که به این خانه‌ها دارم، کيفيتش را حس مي‌کنم. علاوه‌براين در بافت‌هاي فرسوده شهرمان هم خانه‌هاي خوبي با وام‌هاي ارزان ساخته شد. اينها به کنار، من با اندک پولي که براي بيمه تکميلي مي‌دادم، هزينه‌هاي درمانم رايگان بود؛ البته سالم هستم ولي آقاي احمدي‌نژاد حتي به فکر بيماري ما هم بود.» مهم‌ترين خواسته مردم را شغل و درآمدزايي مي‌داند و تحقق اين خواسته را به دست احمدي‌نژاد.
«وقتي ساخت‌وساز يا کارهاي عمراني رونق داشته باشد، بيکاري هم کم مي‌شود. وام‌هاي ارزان در دولت قبل، تحرکي در بخش مسکن ايجاد کرد که بيکاري هم کاهش يافت. درمان اين مشکلات فقط به دست دکتر است.» مورد بعدي، معلمي بازنشسته است که با وام مسکن مهر در دوره احمدي‌نژاد، موفق به ساخت خانه شده است و مبلغ ۵۰ هزار تومان واريز کرده است. «ما خدمتگزاري خالصانه را از نزديک ديده‌ايم و براي قدرداني از فرزند ملت و رئيس‌جمهوري قلب‌ها، هرکاري مي‌کنيم.»
«شما خانه و زندگي‌شان را ديده‌ايد؟»
پسري ۳۴ ساله است که در يک آژانس کار مي‌کند، تمام موجودي حسابش هشت هزار تومان است که سه هزار تومان آن را به حساب مشترک احمدي‌نژاد و بقايي واريز کرده است و مي‌گويد اگر بيشتر هم در حسابم بود، کوتاهي نمي‌کردم. «واقعيتش اين است که احمدي‌نژاد را قلبا دوست دارم. نه‌تنها من بلکه کل فاميل‌هايمان هم عاشقانه دوستش داريم. من هرچيزي را از احمدي‌نژاد ديدم، مثبت بوده. اقتصاددان نيستم که بدونم شاخص فلان چيز چيه يا دلار چيه؟ من نزديک‌ترين دوستم را هم که دوست داشته باشم، به او هديه مي‌دهم؛ چه پولدار باشد، چه نباشد. دکتر براي ما زحمت کشيد؛ شما خانه و زندگي‌شان را ديده‌ايد؟ از زندگي من سطحش پايين‌تر است.
در دوره دکتر من مي‌توانستم خانه بخرم، سرکار بروم، يارانه بود و خيلي چيزهاي ديگر ولي الان چي؟ با يک پرايد ناچارا تو آژانس کار مي‌کنم. فريب تبليغات عليه احمدي‌نژاد را نخوريد و بدونيد احمدي‌نژاد از جنس مردم بوده و هست.» يکي ديگر از اين افراد، فرد معلولي است که مبلغ ۳۱۳ هزار و ۳۱۳ ريال را با نوشته: «از طرف يک معلول ازکارافتاده به فرزند واقعي انقلاب و خادم محرومان» واريز کرده و مي‌گويد: «من فقط وظيفه‌ام را نسبت به کسي که از صميم قلب دوستش دارم در حد توانم انجام دادم. اينکه ايشان با اين مبلغ ناچيز چه کاري مي‌کنند، صلاح خودشان است.»

«اين پول‌ها ارزشي ندارد»
مي‌گويد طلايي‌ترين کارت به کارت عمرم را انجام داده‌ام و خيلي خوشحالم. حدودا 50 ساله است و خودش را مريد احمدي‌نژاد مي‌داند. «تنها کسي که مي‌تواند اين کشور را از چنگ باندهاي مافيايي قدرت و ثروت نجات دهد، احمدي‌نژاد است و بس. اين مبلغ فقط و فقط عشق و ارادتي است که به ايشان دارم وگرنه آقاي روحاني به فقرا کمک مي‌کنند. ما از ته قلب و بندبند وجودمان به احمدي‌نژاد اعتقاد و ايمان داريم. اگر چشم‌هايتان را باز کنيد، مي‌فهميد چرا همه دشمنان خارجي، به‌ويژه آنهايي که بدجور از دکتر شکست خورده‌اند، چطور او را اذيت مي‌کنند. اين کمک‌ها نمادين است وگرنه جانمان را هم فداي اهدافش که همان اسلام ناب محمدي است، مي‌کنيم. اين پول‌ها ارزشي ندارد؛ به خاطر اينکه دليلش را پرسيديد، مصمم شدم دوبرابر مبلغ قبلي را دوباره واريز کنم.» مي‌گويد يک ويلا در لاهيجان داريم که همراه خانواده بياييد؛ به عشق احمدي‌نژاد در خدمتتان هستيم، رايگان رايگان. «احمدي‌نژاد که رفت، همسرم يک هفته گريه مي‌کرد و نمي‌دانستم چطور جلوي گريه‌اش را بگيرم. هرچقدر من به احمدي‌نژاد علاقه دارم، ضربدر بي‌نهايت، همسرم به ايشان علاقه دارد. اگر با ما معاشرت کنيد، شايد بتوانيد علت اين علاقه را کشف کنيد.»
«حاج محمود ذاتا آدم صادقي است!»
نوشته حاج‌محمود قلب و روح و روان گل‌هاي بهاري را تسخير کرده و خاري است در چشم ظالمين و فيش واريزي‌اش را فرستاده. «حاج محمود، ذاتا آدم صادقي است. در هشت سال رياست‌جمهوري‌اش به اندازه کل 24 سال دولت‌هاي گذشته کار کرده. راه‌سازي، جاده‌سازي و... اين تغييرات و پيشرفت‌ها را ما به‌عينه در مملکت ديديم. متأسفانه برنامه‌ها و سياست‌هاي کلي نظام که هر چهار يا پنج سال توسط رهبري تدوين مي‌شود، علي‌رغم قانوني‌بودنش در کشور ما اجرايي نمي‌شوند. دولت احمدي‌نژاد يک دولت برخاسته از مردم بود و مردم و مشکلات آنها را مي‌فهميد و درک مي‌کرد و تمام تلاش خودش را براي خدمت به آنان انجام مي‌داد؛ البته گاهی اشتباهاتي در يکسري موارد از قبيل مسکن مهر، آن‌هم فقط به خاطر محدوديت زماني‌ای که در اختيار داشت، انجام داد که اجتناب‌ناپذير بود و از کيفيت کار کاسته شد و رکود شديدي در زمينه مسکن ايجاد کرد.
به‌عنوان مثال مسکن مهر اگر در 12 سال اجرايي مي‌شد، هم کيفيت کار بالا مي‌رفت و هم اشتغال ايجاد مي‌شد. مشکل جوانان هم حل مي‌شد و بحث رکود مسکن ايجاد نمي‌شد. بقيه دولت‌ها دلسوز نيستند و مردم را درک نمي‌کنند، فقر را نچشيده‌اند. حاج محمود در قلب ماست و قرارگرفتن محبت کسي در دل انسان‌ها، به‌ويژه مؤمنين فقط کار خداست و انسان‌هاي مخلص، لياقت تسخير قلب‌ها را دارند. مردم که عاشق چشم و ابروي احمدي‌نژاد نيستند، حتما برايشان کار انجام داده است. اين همه سفر استاني رفتند و از نزديک درد مردم را ديده‌اند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      ای جونم دکتر عزیز .گزینه جایزه نوبل برای دکترای شیمی

    • ابوذر

      به خاطر وجود این آدم های کم فهمه که ایران همش درجا میزنه
      کسی که ایران و با خاک یکسان کرد و دارایی های ایران رو به باد داد و غارت کردن هنوزم چشمش باید به دنبال قدرت باشه چون روی جهل و نادانی این افراد خونه ساخته

    • یه آدم

      به نظر شما ما باید چقدر ساده لوح باشیم تا باور کنیم؟ یه جا میگی کمترین مبلغ واریز شده 50 هزار تومان بوده یه جا دیگه میگی راننده آزانسه 3 هزار تومان واریز کرده؟؟؟ آخه جرا اینهمه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ها ها ها.دمت گرم.

      • بدون نام

        عالی گفتیییییییییییی

    • رضا

      عجب چابلوسی میکنند همتون وزیر میکنه جمع کنید حال آدم بهم میخوره..

    • بدون نام

      عحب!!!!

    • بدون نام

      چابلوسی تا این حد مهشره

    • آنا

      آخرش نگفتین چقد واریز شده؟!!!منم پول اصلا ندارم وگرنه واریز میکردم حتما

    • مهدی

      دو چیز را پایانی نیست: یکی جهان هستی و دیگری حماقت انسان. البته در مورد اولی مطمئن نیستم!((آلبرت انیشتین))

    • بدون نام

      منم 3 ریال کمک کردم برای اینکه اس محمود سه نشه

    • سلی

      احمدی نژاد که فقط به فکر تیغ زدن مردمی

    • بدون نام

      بهر حال شکی نیست احمدی نژاد برای مردم خدمت کرده ولی برای موقت نه نسل اینده شاید افراد ناکارامد با او کار می کردند بفکر جیب خود بودند نه اینده مملکت بیشتر افراد ساده لو ونادان وعده ای سود جو اطراف او بودند او نباید رئیس جمهور میشد مدکار یا مدیر بهزیستی میشد بهتر بود.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همچین خدمت کرده بعد دورش مملکت رو با خاک انداز جمغ کردیم!! سید محرومان هم همینطور میخاست خدمت کنه غذرش رو خواستیم!!

    • حسن

      احمدی نژاد هنوزم دست از سر جیب مردم برنمیداره

    • بدون نام

      کاری که احمدی نژاد با ایران کرد قوم مغول نکرد باز هم عوامفریبی

    • مداد

      وای خدای من یعنی داریم یعنی میشه این همه حماقت به خدا با این همه ویرانی خیلی باید احمق باشیم که این کارو بکنیم یاد کتابی افتادم به نام لطفا گوسفند نباشید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      احمدی‌نژاد با این کارش میخاد یارانه ها یی که داده رو پس بگیره

    • بدون نام

      کارها و رفتارای احمدی نژاد واقعا تا چه اندازه غیر منطقی هست واقعا این مرد خیلی غیر متعارف و لومپن هست

      پاسخ ها

      • اصغر

        بدا بحال دانشگاه علم و صنعت (دانشگاه ولیعهد) که این آقا توانسته از آنجا دکترا بگیرد.

    • جلیل

      ساده لوحی افراد در تمام جوامع وجود داره ؛ وتو ایران بیشتر ؛ اخه کدوم آدم عاقلی ندونه که مشکلات اقتصادی ایران برمیگرده به دوران این آقا؟ دوست دارم بدونم سطح سواد افراد حامی ایشان در چه حدی است چقدر قدرت تحلیل دارند؟ تا ....درجهان است این گروه در امان است

    • بدون نام

      امیدوارم دیگه اسمی از این تو اخبارتون نیاد و برا همیشه خودش و خاطرات تلخش محو بشه

    • بدون نام

      بیچاره ملت ما که مقدراتشون 8سال دست چه کسی بوده

      پاسخ ها

      • اصغر

        آنهائی که به این آقا رای دادند خجالت بکشند که دسته گلی را 8 سال بر گرده ملت ایران نهادند.به دانشگاه علم و صنعت پیشنهاد می کنم دو تا دکتذای احمدی نژادی به ـقایان مشایی و بقایی در اسرع وقت اهدائ کند.

    • بدون نام

      اگر اقتصاددان نیستین لااقل میتونین تو اینترنت سرچ کنین کمی از حقایق رو بفهمین شما باید ببینین که با زندگی اکثریت مردم چیکار کرده اگر الان رکود بیکاری و هزار مشکل دیگه هست نتیجه ی ۸ سال ریاست جمهوری این آقاست چطور پول بی زبونتون رو میدین دستش

    • هموطن

      واقعا متاسفم برای مردم کم فهمی که بازم از این اینکارا میکنن اخه تا کی باید گول این رو خورد واقعا این دو نفر خودشون حد و حدود عقل و شعور مردم رو فهمیده اند که دارن مردم رو میدوشن واقعا حق بعضی ها همین محمود و حمید هست جدا متاسفم

    • حسن

      دکتر باید به شما تبریک گفت! که چقدر بر ساده لوحی عده ای زیادی در این مملکت سرمایه گذاری کرده ای! 8 سال رئیس جمهور شده ای و برای آینده هم مشغول دانه پاشیدنی. راستی چرا از شوهر خواهرتان که بساز بفروش تشریف دارند یک ساختمان قرض نمی کنید!

    • مهدی

      دو چیز را پایانی نیست: یکی جهان هستی و دیگری حماقت انسان. البته در مورد اولی مطمئن نیستم!((آلبرت انیشتین))

    • بدون نام

      مردم خل شدن

    • بدون نام

      چقدر این آدم قدرت را دوست دارد هرروز یک ادا و اطوال در میا ره

    • بدون نام

      ادم بی شخصیت به هر مقامی برسه بازم یک جوری خودش رو نشون میده کی با این کاری داره که محافظ می خواد روش میشد از کشورهای دیگه درخواست کمک می کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا بایدم این موجود رو حفظ کرد.من بودم اصلا دستور میدادم مومیایی کنن نگهش دارن. بس که ارزشمند و بی مثل و ماننده

    • بدون نام

      این یک واقعیت هست مردم ساده لوح نیستن عقل وشعور دارن میدونن کی براشون خدمت کرده زنده باد احمدی نژاد زنده باد........‌

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شاید به جز جیب خودش به جیب شما هم خدمت کرده که طرفدارشی وگرنه ما و ایران ما چیزی جز ذلت و نکبت نداشت

    • بدون نام

      این کار یه جور شیادی و مظلوم نماییه واقعا به حال مردمی که پول واریز کردن متاسفم یادشون رفته چه ویرانه ای ساخت و رفت

    • بدون نام

      مردم ساده ما!
      این آقای احمدی‌نژاد ۴۵ هزار تومان گذاشت تو جیب چپ مردم از جیب راست مردم ۲۰۰هزار تومان برداشت مردم ساده ما هم باور کردند بهش رای دادند
      جناب آقای خاتمی هم هشت سال زحمت کشیدن آخر احمدی نژاد اومد کلشو به باد داد
      خدا را صد هزار مرتبه شکر و آفرین به بلوغ سیاسی مملکت که به روحانی رای دادند
      واای بر روزی که رئیسی می آمد ...

    • بدون نام

      زنده باد احمدی نژاد و مکتب پاک و انسان دوستانه اش . کاش مردمی که اینهمه انتقاد میکنن و درگیر جو سیاسی کثیف علیه احمدینژاد بزرگ شدن میرفتن عملکرد عمرانی و اقتصادی دولت نهم و دهم را با عملکرد سایر دولتها مقایسه میگردن و بعد اعلام نظر میکردن .. فقط لطفا به سایتهای معتبر مراجعه کنید . مثل بانک مرکزی و مرکز آمار و اطلاعات ایران .
      شاخص تولید - اشتقال - صادرات -واردات- تورم و رکود - رفاه اجتماعی و ضریب جینی (فاصله بین فقیر و غنی) - وضعیت تحریم و آمار ساخت پروژه ها ی جنوب کشور - ساخت مسکن- راهها و غیره........ را مقایسه کنید ضمنا درآمد دولتها هم مقایسه بشه
      اون وقت میفهمیم چه کسی برای ایران و ایرانی کارکرده و چه کسی فقط شعار میده . ضمنا اون دوست عزیر از قول انیشتین درست گفته که حماقت بشر انتها نداره
      برترینها میدونم این متن رو منتشر نمیکنی ولی خیال خودم راحته که حرف دلمو زدم

      پاسخ ها

      • بی نام

        افرادی مثل تو و امثال تو رو منظورشه انیشتین ولی دمت گرم قبول واقعیت خودش قدم بزرگیه!!!

      • بدون نام

        یعنی عاشق خودتو و محمود و اون تحلیلت شدم

      • اصغر

        این عمران های کذایی که شما میگویید ایشان انجام داده است بدست چه کسانی انجام دادند و با چه هزینه ای بیلانش و طرفهای قراداد هایش را منتشر کنند تا مردم بدانند

    • بدون نام

      نخوندم ولی هر جا حرف از احمدی نژاد باشه حرف از حماقته

    • سیسیل

      چرا کسی از این مقامات کاری نمیکنه بخاطر این شخص

    • زنده باد بهار

      خخخخ...دولتمردان در قدرت اینقدر محبوبیت دارند؟
      خواستند دکتر را خراب کنند خودشون خراب شدند
      این واریز پول هم به درخواست خود مردم بوده
      شماره حساب به درخواست خود مردم داده شده

    • شهرام

      بعضیها توی این مملکت فقط دارن انرژی رو هدر میدن و هوا رو کثیف میکنن. ....

    • بدون نام

      عاقبت ادمهای متوهم همین میشه

    • بدون نام

      به نظرم باید تو بچگی به همتون یاد میدادن به افکار دیگران احترام بگذارید ...که یاد ندادن ....متاسفم

      پاسخ ها

      • اصغر

        این حرف مربوط می شود به جامعه های دمکراتیک

    • بدون نام

      اعصابم خورد شد این مطالب رو از این مردم ساده لوح خوندم....

    • دهه شصتی

      بیچاره دهه شصتیا 8 سال از جوونیشون رو قشنگ به باد داد

    • رزمنده 8 سال دفاع مقدس

      ای کاش انصاف می داشتید و زحمات صادقانه رئیس جمهور محبوبمان را از یاد نمی بردید. اونهایی که الان نمک دان را می شکنند بدانند که یک روز به رئیس جمهور عزیزمان تبریک و شاد باش می گفتند پس کجا رفت اون ارادت. پس معلوم است بعضی ها بوقلمون صفت هستند با یک نخود سردی و با یک کشمش گرمیشون می کنه. اینقدر بی انصاف نباشید. کمترین کاری که رئیس جمهور محبوبمان احمدی نژاد کرد این بود که نگذاشت چوب حراج به شرف و انسانیت و غیرت ما ایرانیان بخورد. نگذاشت خون جوانان و دانشمندان هسته ایمان به تاراج برود، دمش گرم. خداوندا تو به کرمت در این ماه عزیز در پناه خودت نگهش دار

      پاسخ ها

      • اصغر

        سوال معاون اول ایشان الان کجاست!!

    • متین

      درود بر حامی محرومان

    • بدون نام

      هر چه حماقت بیشتر ، جهالت بیشتر
      بدترین بلا تاریخ بشری همین حماقت و بلاهت است

    • ساغر

      ... تو سرشون بریزم... ... افراد جاهل و نادانی مانند اینها باعث سرافکندگی ملت هستن... تو سر اون افراد گدا صفتی که از ساده دلی مردم سواستفاده می کنن تا جیب خودشونو پر کنن... هشت سال کشورو ....و الانم کاسه گدایی دستش گرفته...

    • بي نام

      بر گرفته از كتاب گاوها پرواز ميكنند ، خرها باور ميكنند ...خخخخخ

    • محمد

      احمدی نژاد هر چی باشه بهتر روحانیه

    • اصغر

      خواهران برادرن دینی سرتان رابا این روشهای قرون وسطیی گرم نکنند و نفت هایتان را از طریق بابک زنجانیها که از نوچه های این آقا است دوباره به غارت ببرند. بفکر تولید باشید از فروش اموالتان و گذاشتن پول در بانکها!! دوری کنید خداوند به زندگینان برکت خواهد داد جاهلان را هم بگذارید در جهل مرکب ابد دهر بمانند

    • بدون نام

      بی دلیل نیست کتاب بیشعوری جز پرفروش ترین کتاب روانشناسی شده است باید این درجه حماقت در کتاب رکوردهای گینس چاپ بشود

    • بدون نام

      چرا هر لحظه احمدی نژاد دارد بیشتر خودش را کوچک می کند.
      راست گفتند که بهترین دعا عاقبت به خیری است . بعضی ها چطوری عاقبت خود خراب می کنند. واقعا مردم از این مسولان چی می آموزند؟؟؟؟ دلیل این همه فساد در جامعه همین الگوها می باشند

    • رسول

      زنده باد دکتر محمود احمدی نژاد عزیز...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج