۵۴۱۵۸۸
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

طنز؛ اعتراض مسی به چهاردرصدی‌ها!

اساساً و اصولاً ما درکشورمان دو چیز خیلی زیاد داریم، اولی نفت است که خوشبختانه آن را صادر می‌کنیم، دومی آدم طلبکار است که متأسفانه روی دست‌مان باد کرده‌اند. برخی از این آدم‌های طلبکار این روزها به‌عنوان سردبیر برخی رسانه‌ها و مشاور....

فریور خراباتی در روزنامه ایران نوشت:

اساساً و اصولاً ما درکشورمان دو چیز خیلی زیاد داریم، اولی نفت است که خوشبختانه آن را صادر می‌کنیم، دومی آدم طلبکار است که متأسفانه روی دست‌مان باد کرده‌اند. برخی از این آدم‌های طلبکار این روزها به‌عنوان سردبیر برخی رسانه‌ها و مشاور برخی از سیاستمداران شده‌اند. همان طور که درجریان هستید تیم فوتبال استقلال تهران پریشب در یک مسابقه فوتبال مغلوب تیم العین امارات شد. پس از این شکست برخی از خبرگزاری‌ها و کانال‌های تلگرامی دلواپسان با انتقاد ازعلیرضا منصوریان اعلام کردند که بهتر بود او به جای حضور در میتینگ‌های سیاسی، تیم خود را درست ارنج می‌کرد.
پس از شنیدن این اظهارنظر زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید(که اسمش هم مشکل اخلاقی داره!) اعلام کرد که می‌خواهد به الجزایر برگشته و در زمین برادرش روی تراکتور کار کند که با وساطت بزرگان از تصمیم خود صرف‌نظر کرد. درهمین رابطه یکی از مشاوران لوله محور و گازانبرپرور نیز اعلام کرده که«افرادی که با دولت فعلی رابطه خوبی دارند، اهل تعامل و عقب‌نشینی در برابر دیگران هستند.»پس از شنیدن این جمله لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا ضمن انتقاد از این رویه اعلام کرد: «وجداناً همه‌اش زیر سر این فضای مجازیه، من برای چهاردرصدی‌ها متأسفم، همین‌ها نذاشتن بارسلونا امسال قهرمان لالیگا بشه، اگه رونالدو چهاردرصدی نباشه، لابد شوهرعمه من چهاردرصدیه! نه به برجام!»

باور کنید بنده چند سالی بود که این سؤال در ذهنم ایجاد شده بود که چرا هشت سال مملکت ما از همه نظر و تا دسته زیر مشکلات فرو رفته بود، حال که نگاه می‌کنم، متوجه می‌شوم که خب هر علتی یک معلولی دارد، حالا اگر ما علت را هم فراموش کرده باشیم، معلول(یعنی همین مشاوران عزیز و فرهیخته و اندیشمند و پُرمغز و کلی صفت دیگر در همین وزن!) اصرار دارند که به ما یادآوردی کنند که چرا شرایط آن گونه بود.
وجداناً بنده اگر یکی از این مشاورها را ببینم، از او می‌پرسم: «خب دیگه خندیدیم، حالا شغل واقعی‌ات رو بگو!»البته ما منتظریم که دوستان پس از انتشار آهنگی جدید از تتلو هم اعلام کنند: «اصولاً هرکس با ماست، کارش درسته و اهل تعامل و عقب‌نشینی هم نیست.» چون تتلوی نازنین به طورکل گارد حمله دارد و پس از شکست استقلال در مقابل العین دلیل این شکست را«حضور نداشتن خودش در ترکیب استقلال» عنوان کرد. باور کنید اگر یک روز مایکل جکسون دلیل شکست بارسلونا را حضور نداشتن خود در ترکیب این تیم اعلام می‌کرد، او را به نزدیک‌ترین روانپزشک معرفی می‌کردند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقد چرت بود

    • بدون نام

      موافقم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج