۵۴۱۶۷۷
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

لاریجانی پس از انتخابات هیات رئیسه چه گفت؟

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم با توجه به مسئولیت سنگینی که امنای ملت بر عهده بنده گذاشته اند بتوانم در تحقق خواست ملت برای حل مشکلات کشور با هدایت نمایندگان توفیق داشته باشم.

خبرگزاری ایسنا: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم با توجه به مسئولیت سنگینی که امنای ملت بر عهده بنده گذاشته اند بتوانم در تحقق خواست ملت برای حل مشکلات کشور با هدایت نمایندگان توفیق داشته باشم.

علی لاریجانی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۱۰ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی پس از انتخاب مجدد به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی از سوی نمایندگان گفت: از اعتماد نمایندگان تشکر میکنم و امیدوارم با توجه به اینکه شما امنای ملت هستید و مسئولیت سنگینی بر عهده بنده گذاشتید، بتوانم در تحقق خواست ملت برای حل مشکلات کشور با هدایت شما عزیزان توفیق داشته باشم؛ صمیمانه از شما تشکر می کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شاهد

      دکتر لاریجانی ترا به شرفت همگام با سایر نمایندگان محکم جلو افراد پیر ومسن کابینه دولت را بگیرید که این مشکل عظیمی برای ملت است.

    • بدون نام

      ،آقای لاریجانی خدایی چند قدم تا الان در جهت رفاه مردم برداشته ای ، چند شب پیش افطاری به نماینده ها دادی خب یه کم هم به مستضعان می دادی ما که بی خبر نیستیم واقعا رئیس مجلس شدن ارزش این همه ریخت پاش را دارد برادر من ،بیایید دست بردارید این مردم ارزش زیادی دارند به فکرشون باشید چطور اگه قبض گاز من در سه دوره 50تومان باشه پرداخت نکنم قطع میشه ولی گاز مفتی به این مردتیکه اردوغان میدهید مردم به فرموده امام خمینی بزرگ سهامدار مملکتند نه اردوغان که حزب باد است خواهشا یه کم فکر کنید مردم را که همیشه و در مواقع حساس در صحنه بودند را دریابید نه اردوغان نامرد را ،شنیدم جدیدا انشعاب غیر مجاز اب و غیره جریمه 5میلیونی داره ولی گاز مفتی اردوغان تشویقی داره ،خواهشا پیام مرا بذارید شاید شاید شاید آقای لاریجانی ببینه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج