جاباما
۵۴۱۹۶۵
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

پیام پوران درخشنده به احسان علیخانی

پوران درخشنده در پیامی از برنامه مناسبتی ماه رمضان شبکه سه تمجید کرد و گفت از تماشای «ماه عسل» امسال لذت می‌برد.

خبرآنلاین: پوران درخشنده در پیامی از برنامه مناسبتی ماه رمضان شبکه سه تمجید کرد و گفت از تماشای «ماه عسل» امسال لذت می‌برد.
پیام پوران درخشنده به احسان علیخانی

پوران درخشنده که از چند روز دیگر با فیلم «زیرسقف دودی» مهمان سینماها می‌‌شود در پیامی با مثبت قلمداد کردن رویه ماه عسل موضوع دو شب گذشته را بسیار جذاب دانست.

در این پیام خطاب به احسان علیخانی آمده است:

«برنامه‌ای بسیار عالی و تاثیر‌گذار و باور پذیر و بسیار واقعی را از شما دیدم. من به شما آقای علیخانی عزیز تبریک می‌گویم که اینقدر با وسواس و حساسیت و سختی بسیار دنبال سوژه‌ها و مواردی در جامعه هستند که مبتلا به دارد و بحث روز است.

این کار بسیار خسته کننده است چراکه من می‌دانم پیدا کردن معضلات، پژوهش و رسیدن به یک ریشه‌یابی درباره آنها بسیار کار سختی است. واقعیتی که شما آن را انتخاب می‌کنید و تحت قالب یک تاک شو روی آن کار می‌کنید خیلی زحمت می‌خواهد و من می‌بینیم که شما بعد از این همه سال که کار کردید دغدغه‌مند بودید و واقعا کارنامه درخشانی دارید.

امسال هم که دیگر فوق العاده است و من از تماشای «ماه عسل» لذت می‌برم. این مسئله‌ای که شما در این چند شب به آن پرداختید درواقع هسته اصلی داستان فیلم جدید من است که از چند روز دیگر روی پرده می‌رود چون «زیرسقف دودی» هم به طلاق عاطفی می‌پردازد.

شاید این جور واقع گرایی‌ها در تلویزیون و سینما بتواند کمی ما را از این مشکلات نجات بدهد و من امیدوارم همان اندازه که از قاب تلویزیون و «ماه عسل» این مشکلات دارد دیده می‌شود این فیلم در سینما هم دیده شود.

او در بخش دیگری عنوان کرده، در این دو شب که «ماه عسل» را جدی‌تر می‌دیدم فهمیدم که خانواده چقدر جایگاه مهمی دارد و چقدر می‌تواند باعث شود که آسیب های جدی به سمت فرزندانمان بیاید!

قصه طلاق در این دوشب مرا خیلی به فکر وادار کرد فهمیدم شکوه ها، گلایه ها و دعواها چقدر می تواند یک فرزند را بسازد و آینده اش را ترسیم کند یا تاثیرات مخربی بر روانش داشته باشد. امیدوارم در ادامه این مسیر هم موفق باشید و نقطه‌های تاریک اجتماع را بازهم با ذکاوت و دقت روی صحنه این برنامه ببرید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من از برنامه ماه عسل خوشم نمیاد ولی تحت تاثیر قرار گرفتم که احسان علیخانی با وجود طلاق والدین اونطور که خودش اشاره کرده اینقدر آدم موفقی شده پس واقعا آدم می تونه و اینکه هی بخوایم نقش قربانی رو بازی کنیم قشنگ نیست.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بچه شهیده کجا طلاق گرفته؟منظورش این بود بابا مامانش کنار هم نبودن

    • علی

      صدا سیما مخاطب نداره نه؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

    • بدون نام

      باسلام این بانوی بزرگوار دنبال سوژهای سوزناک فیلمش است و به چیز دیگری فکر نمی کنه و از قدیم گفتن آنچه عیان است چه حاجت به بیان است بعبارتی جامعه پراز این سوژه هاست لطف کند مجری محترم درماه مبارک وماه شادی موضوعات شاد از درون هیولای غم بیرون بکشه و به افزایش اعتماد به نفس_ آرامش روح و اطمینان خاطر مردم تلاش کند .

    • بدون نام

      کجاش برنامه خوبیه. فقط ابرو همو میبرن..

    • بدون نام

      احسان علیخانی انسانی هست که تلاش کرده و در جوانی برنامه پربیننده ساخته
      سعی کنیم موفقیت دیگران خوشحالمون کنه

    • دخترام

      با سلام اقای علی خانی عزی ایا امکان داره در یک برنامه هم خانمی را صدا بزنید که به دلیل خیانت شوهرشو تنها گذاشته و یا از روی عشق زود گذر بچه هاشو گذاشته رفته دنبال زندگی بعد از یک مدت می خواد جبران کنه مثل اقایونی که در برنامه هات دعوت می کنید .یک بار هم زنان بخشیده بشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج