۵۴۱۹۹۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اخوان: حضور رحمتی در سپاهان شایعه است

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: حضور رحمتی در سپاهان شایعه است و او در میان گزینه‌های ما قرار ندارد.

خبرگزاری تسنیم: مهدی اخوان در خصوص توافق باشگاه سپاهان با عزت‌الله پورقاز اظهار داشت: امروز توانستیم با یکی دیگر از بازیکنان مدنظر کرانچار قرارداد یک ساله امضا کنیم و امیدوارم پورقاز فصل خوبی را در سپاهان تجربه کند.

وی با تاکید بر فعالیت جدی باشگاه سپاهان در خصوص جذب بازیکن جدید در هفته آینده عنوان کرد: با توجه به تعطیلات پیش‌رو تقریبا ۵، ۶ روزی همه چیز تعطیل خواهد بود اما قطعا از اواسط هفته آینده مجددا سپاهان فعالیت جدی خود را انجام می‌دهد و احتمالا با یکی، دو بازیکن دیگر به توافق می‌رسد.

سرپرست تیم سپاهان در خصوص شایعات مذاکره این باشگاه با رحمتی گفت: اگر نگویند اخوان همه چیز را تکذیب می‌کند باید بگویم حضور رحمتی در سپاهان شایعه است و او در میان گزینه‌های ما قرار ندارد. به نظر می‌رسد برخی از دوستان دوست دارند دروغ بشنوند. ما وقتی با کسی مذاکره یا قراردادی را منعقد نکردیم چرا باید به دروغ بگویم با او قرارداد بستیم؟ من مسئول اجرای سیاست‌های باشگاه هستم و وقتی می‌توانیم با قاطعیت در خصوص بازیکنی صحبت کنیم که با او قرارداد امضا کرده باشیم.

اخوان در خصوص مذاکره این باشگاه با ساسان انصاری گفت: کرانچار در هر پست دو یا سه بازیکن را به ما معرفی کرده و ساسان انصاری نیز یکی از این گزینه‌ها است. انصاری از بازیکنان خوب فوتبال ایران است اما تا به حال با او مذاکره‌ای نداشتیم اما با او مذاکره خواهیم کرد.

سرپرست سپاهان در خصوص وضعیت محمود کریمی و محرم نویدکیا برای حضور در کادرفنی سپاهان خاطرنشان کرد: قرار است در بازگشت کرانچار به اصفهان در خصوص دستیاران او تصمیم‌گیری صورت گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج