جاباما
۵۴۲۰۱۰
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

شهریه جدید مهدکودک‌های تهران

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران از ابلاغ شهریه جدید مهدهای کودک در سطح استان تهران خبر داد.

خبرآنلاین: معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران از ابلاغ شهریه جدید مهدهای کودک در سطح استان تهران خبر داد.

احمد خاکی؛ معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران با بیان اینکه موضوع تعیین شهریه مهدهای کودک با تجزیه و تحلیل شهریه‌های پیشنهادی در کمیته کشوری تعیین شهریه مشخص شده است، گفت: شهریه ابلاغی از ابتدای اردیبهشت سال جاری قابلیت اجرا دارد.

وی با اشاره به اینکه شهریه ابلاغی شهریه پایه بوده و طبق روال سنوات گذشته به منظور رعایت بخشنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر تعیین شهریه‌ مهدهای کودک براساس درجه‌بندی و ارتقاء کیفیت خدمات مهدهای کودک، تعیین شده است افزود: بر این اساس شهریه مهدهای کودک یک ستاره ۱۰ درصد، دو ستاره ۲۰ درصد، سه ستاره ۳۰ درصد و چهار ستاره ۴۰ درصد بیشتر از شهریه پایه در نظر گرفته شده است.

خاکی با اظهار اینکه شهریه ابلاغ شده بدون احتساب هزینه تغذیه شامل صبحانه و ناهار است، ادامه داد: در صورتی که مهدکودک صبحانه و ناهار ارائه كند حداکثر هزینه مجموع آنها نباید بیش از ۸۰۰ هزار ریال باشد و تفکیک هزینه صبحانه و ناهار بر عهده کمیته تخصصی استان است.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران با تأکید بر اینکه تهیه و تأمین لوازم بهداشتی مصرفی مهد کودک بر عهده مهد اسات، گفت: تهیه لوازم‌التحریر مورد نیاز کودک بر عهده والدین است اما به منظور رفاه حال والدین و در صورت رضایت آنها و پرداخت هزینه مربوطه، این لوازم می‌تواند توسط مهدکودک تأمین شود.

وی با اشاره به فعالیت مهدهاي تمام وقت از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۵:۳۰، گفت: این مهدها می‌توانند با بکارگیری مربیان دارای مهارت و کارت مربیگری از مراجع ذیصلاح حداکثر ۵ فعالیت را در قالب فوق برنامه اجرا کنند.

احمد خاکی افزود: این فعالیت‌های فوق برنامه می‌تواند در سه محور فعالیت‌های ورزشی، فعالیت‌های هنری شامل نمایش خلاق، سفالگری و نقاشی و همچنین فعالیت‌های فرهنگی نظیر آموزش ویژه قرآن کریم به کودکان باشد.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران با بیان اینکه فعالیت‌های فوق برنامه مهدهای کودک بايد در راستای رشد و تکامل همه جانبه کودکان و منطبق بر فرهنگ اسلامی و ایرانی و مورد تأئید کمیته تخصصی بهزیستی استان تهران باشد، ادامه داد: این فعالیت‌ها الزاماً بايد در ساعات بعدازظهر برگزار شوند و اجرای بیش از یک فعالیت فوق برنامه در هر روز ممنوع است.

وی ادامه داد: شرکت کودکان در هر یک از فعالیت‌های فوق برنامه کاملاً اختیاری بوده و بايد با رضایت کتبی والدین و مطابق با قرارداد منعقده فی‌مابین والدین و مهد کودک باشد و شهریه آن نیز جداگانه محاسبه می‌شود.

خاکی شهریه هر فعالیت فوق برنامه را حداکثر ۵ درصد شهریه نهایی هر مهد کودک عنوان کرد و گفت: مهدکودک موظف است برای آن دسته از کودکانی که به هر دلیلی از کلاس‌های فوق برنامه استفاده نمی‌کنند برنامه جاری و تعریف شده خود را برگزار کند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران در خصوص شهریه هر ساعت اضافه فعالیت مهد کودک در هر گروه سنی، گفت: برای محاسبه شهریه هر ساعت اضافه فعالیت مهد کودک، شهریه ماهیانه هر کودک در هر گروه سنی تقسیم بر ساعت فعالیت عادی مهد کودک در طول یک ماه برای همان گروه سنی می‌شود.

این مقام مسئول در بهزیستی استان تهران با بیان اینکه هزینه سرویس ایاب و ذهاب کودکان با توافق والدین و مهد کودک به طور جداگانه و در قالب قرارداد مشخص اخذ خواهد شد، افزود: مهدهای کودک تنها مجاز به استفاده از سرویس‌های دارای مجوز و رانندگان با صلاحیت و متعهد و ترجیحاً دارای راننده خانم و با رعایت تعرفه‌های معمول هستند.

وی با اشاره به نحوه دریافت شهریه توسط مهدهای کودک، ادامه داد: مهدهای کودک مجازند شهریه سالیانه مهد کودک را به صورت ماهیانه، فصلی یا یکجا و با توافق والدین به نحو دیگری دریافت کنند و در صورت انصراف کودک از دریافت خدمات، مهد کودک فقط مجاز به دریافت شهریه آن ماه به صورت کامل است و شهریه ماه‌های بعد بايد مسترد شود.

احمد خاکی با تأکید بر اینکه بخشنامه شهریه مصوب که از سوی بهزیستی استان تهران برای مهدهای کودک ابلاغ شده است، بايد در معرض دید عموم والدین قرار گیرد، گفت: والدین می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، از طریق سامانه پیامک ۳۰۰۰۰۱۲۳۳۳ موارد را به سازمان بهزیستی اطلاع دهند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران از تنظیم و ابلاغ فرم‌های قرارداد دریافت خدمات رشد و تکامل همه جانبه خبر داد و گفت: در راستای حمایت از والدین و مهدهای کودک و اطلاع طرفین از تعهدات و خدمات، این فرم‌ها در اختیار تمام مهدهای کودک قرار گرفته و هنگام ثبت نام کودک در مهد بايد تکمیل و منعقد شود.

جدول شهریه پایه مهدهای کودک یک ستاره مشروط در سطح استان تهران و به تفکیک به شرح زير است:
شهریه جدید مهدکودک‌های تهران
شهریه جدید مهدکودک‌های تهران
شهریه جدید مهدکودک‌های تهران شهریه جدید مهدکودک‌های تهران
شهریه جدید مهدکودک‌های تهران
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج