۵۴۲۰۶۲
۱۱ نظر
۵۰۰۱
۱۱ نظر
۵۰۰۱
پ

یک مقام آگاه در نهاد ریاست جمهوری:

یکی از املاک نهاد ریاست جمهوری رفع تصرف شد

یک مقام آگاه در نهاد ریاست جمهوری گفت: بازپس گیری و رفع تصرف یکی از املاک نهاد ریاست جمهوری با حکم مراجع قضایی و در راستای استیفای حقوق ملت انجام شد.

خبرگزاری ایرنا: یک مقام آگاه در نهاد ریاست جمهوری گفت: بازپس گیری و رفع تصرف یکی از املاک نهاد ریاست جمهوری با حکم مراجع قضایی و در راستای استیفای حقوق ملت انجام شد.

این منبع آگاه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار، با رد برخی فضاسازی ها اعلام کرد که بازپس گیری و رفع تصرف یکی از املاک نهاد ریاست جمهوری که طی چهارسال گذشته همچنان در تصرف رئیس دولت دهم و اطرافیان وی باقی مانده بود، با حکم مراجع قضایی و در راستای استیفای حقوق دولت و ملت انجام گرفته است.

این مقام آگاه، با مرور تحولات چهارسال گذشته در ارتباط با این ملک اظهار داشت: تخلیه و تحویل این ملک نیز که مورد استفاده تیم حفاظت رئیس جمهوری سابق در مدت زمان ریاست جمهوری وی بود، پس از پایان دوره دهم ریاست جمهوری و به استناد مصوبه مراجع قانونی مسوول در امور حفاظتی و نیز اخطار دیوان محاسبات کشور، انجام گرفت.

وی افزود: در پی مقاومت در برابر حکم قانونی، عدم تحویل ملک و تصرف عدوانی آن به مدت سه سال، این موضوع در مراجع قضایی پیگیری اما به رغم صدور حکم تخلیه، باز هم به این بهانه که این ساختمان در اختیار واحد ارتباط مردمی رئیس جمهوری سابق است، تخلیه ملک مذکور انجام نگرفت.

این مقام آگاه در نهاد ریاست جمهوری تصریح کرد: در نهایت با پیگیری بخش حقوقی نهاد ریاست جمهوری در راستای استیفای حقوق دولت و بیت المال و صدور دستور قضایی، این ملک طی صورتجلسه با حضور عوامل انتظامی تخلیه و قفلها تعویض گردید.

وی اعلام شماره حساب به عنوان «تصرف محل استقرار محافظین»، «محدودیت در حفاظت از جان رییس جمهور سابق» و پهن کردن فرش در میدان نارمک و انتشار عکس آن در فضای مجازی را جوسازی، فرافکنی و تشویش اذهان عمومی و در تداوم ترفندهای گذشته برای تصرف غیر قانونی ملک مذکور عنوان کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عجب رویی دارن دارو دسته احمدی نژاد واقعا پررو تشریف دارن . ۴ سال از رفتنش میگذره ولی باز هم توهم دارن .

    • سید امین

      اقای خود شیفته دست از سر این مردم بر نمیداره

    • بدون نام

      این احمدی نژاد تا کشور رو به آشوب نکشه کسی باهاش کاری نداره یکی نیست بگه تو که کاره ای نیستی برای چی از مردم نامه می گیری

    • بدون نام

      والله دیونه خونه ست اینجا

    • بدون نام

      واقعا همه جا اینطور حق مردمو میگیرین

    • کاکایی

      مگر (حمودی)ریس جمهور در سایه است..که هنوز محافظ ودستک وبساط دارد...ما که چیزی نفهمیدیم..چرا بقیه ریاست جمهوریها..چنین فضاهای ندارند..بعد در این مکانها چه کاری صورت میگیرد..وقتی ریس جمهوری دیگر سمتی ندارد..ودیگر فردی عادی است..یک شهروند معمولی..بعد حقوق این محافظین ازبیت المال است..یا بیت الکمک المردمی..

    • بدون نام

      دست بردارید همه از هم بدتر هستید ،نه اینکه شما دست پاکی دارید مسئولین محترم !!!!!!

    • سهند

      احمدی نژاد یه شخص خود شیفته و وزنه ای هم نیستش حالا چرا بعد از چندین سال این کار را انجام دادن

    • بدون نام

      خاتمی رو لطفا بیرون کنید ایشون هم ازاین خونه ها دارن

    • بدون نام

      دست پاک یا ناپاک...غیر از اینست...که بی سمت وبی مسولیت وبدون مصونیت سیاسی وبی محل باشید وخودرا (ثقل...و..وزنه ای به حساب بیارید) مگر تعادل روحی نداشته باشید(انفصام الشخصیه)....

    • بدون نام

      "وی اعلام شماره حساب به عنوان «تصرف محل استقرار محافظین»، «محدودیت در حفاظت از جان رییس جمهور سابق» و پهن کردن فرش در میدان نارمک و انتشار عکس آن در فضای مجازی را جوسازی، فرافکنی و تشویش اذهان عمومی و در تداوم ترفندهای گذشته برای تصرف غیر قانونی ملک مذکور عنوان کرد."اضافه میکنیم پهن کردن سفره گدایی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج