جاباما
۵۴۲۱۲۸
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

تلگرامی «کارت اهدای عضو» بگیرید

می‌دانید هر روز بالغ بر ۱۰ بیمار در کشورمان به‌دلیل طولانی‌بودن صف انتظار پیوند فوت می‌کنند.بنابراین می‌توانید به راحتی از طریق تلگرام کارت اهدای عضو دریافت کنید و حتی کسانی که این کارت را دارند نیز مجددا به دریافت کارت اهدا از سرور مرکزی اقدام کنند.

خبرگزاری تسنیم: انجمن اهدای عضو ایرانیان برای سهولت مردم و داوطلبان در جهت گرفتن کارت اهدای عضو؛ شرایطی را فراهم کرده است تا علاقه‌مندان برای این کار خیر بتوانند از طریق ربات تلگرامی ehdayeozv_bot@ در کمترین زمان ممکن کارت خود را دریافت کنند.

همچنین داوطلبانی که در سامانه‌های دیگر ثبت نام کردند و از طریق این سامانه‌ها و یا از طریق مراجعه به هر یک از واحدهای فراهم‌آوری کشور یا ارگان‌های دیگر کارت دریافت کردند می‌توانند برای ثبت اطلاعات خود در سامانه www.ehda.center نیز اقدام کرده تا اطلاعات آنها در سامانه مرکزی نیز ثبت شده و از تمام کشور قابل دسترسی باشد.
تلگرامی «کارت اهدای عضو» بگیرید

در صورتی که علاوه بر ثبت اطلاعاتتان در سامانه مرکزی اهدای عضو تمایل دارید کارت اهدای عضو را نیز دریافت کنید، می‌توانید کارت خود را بلافاصله پس از تکمیل اطلاعات پرینت گرفته و کارت پرینت‌شده را پرس کرده و استفاده کنید، البته کارت اهدای عضو صرفاً نشان دهنده رضایت قلبی هر شخص برای اهدای عضو در زمان مرگ است و جنبه‌‌ قانونی ندارد.

در این رابطه کتایون نجفی‌زاده ــ مدیر عامل انجمن اهداء عضو ایرانیان نیز با اعلام اینکه "روزانه بالغ بر ۱۰ بیمار در کشورمان به‌دلیل طولانی بودن صف انتظار برای پیوند فوت می‌کنند"، اظهار داشت: هم‌اکنون از جمعیت ۸۰ میلیونی کشور فقط ۴ میلیون نفر دارای کارت اهدای عضو هستند، درحالی که در کشورهای موفق بالغ بر نیمی از جمعیت آنها دارای کارت اهدای عضو هستند و اگر فرهنگ اهدای عضو در ایران نهادینه شود، مطمئن هستیم که تعداد ثبت نام در ایران به‌دلیل روحیه ایثار مردم ما از دیگر کشورها نیز بیشتر خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این بدن وقتی که زنده ایم
      خیلی برای خود من قابل استفاده بودخداکنهدبعدمرگم بدرددیگران بخوره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج