جاباما
۵۴۲۱۴۵
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

روحانی: پیروز انتخابات، ملت و رهبری بودند

رییس‌جمهور در مراسم ضیافت افطار با خانواده دولت، ماه مبارک رمضان را ماه میهمانی و بندگی خدا توصیف کرد و گفت: ماه رمضان برای تقویت صبر و استقامت ماست و استواری در برابر ناملایمات و سختی‌ها انسان‌ساز و بسیار ارزشمند است.

خبرگزاری ایسنا: حسن روحانی شامگاه چهارشنبه با اشاره به ضرورت رعایت صبر و تدبیر در همه عرصه‌های اجتماعی اظهار داشت: انتخابات نیز یکی از آزمایش‌های خداوند برای جامعه ماست که دارای ابعاد فراوان سیاسی، اجتماعی و بین‌المللی است و ملت ما در این آزمایش در برابر دنیا و جهانیان بسیار سربلند شد.

روحانی افزود: پیروز حقیقی در این انتخابات مهم، رقابتی و در شرایط خاص که در معرض جهانیان بود، ملت بزرگ ایران و رهبری معظم انقلاب بودند.

رییس‌جمهور با اشاره به این که مردم در این انتخابات با حضورشان آن چه در دل داشتند را بیان کردند، خاطرنشان کرد: ما در مسیر رسالتی که بر دوش گرفته‌ایم، صبر و استقامت خواهیم داشت و البته روزه‌داری نیز تمرین صبر است که به ما یاد می‌دهد که چگونه در برابر سختی‌ها مقاومت کنیم.

وی با اشاره به این که اعضای دولت طی فعالیت چهار ساله دولت یازدهم بسیار تلاش کرده و در برابر حملات، مشکلات و ناملایمات صبور بودند،‌ گفت: تحمل تهمت و حرف ناروا خیلی سخت و مشکل است اما ماه رمضان به ما می‌خواهد یاد بدهد که اگر در برابر ناملایمات صبر و تحمل کنیم آن وقت خداوند اجر می‌دهد.

روحانی با تقدیر از تلاش مسئولین دولت و خانواده آنها که در این مدت با اقدامات خود آرزوهای دیرین ملت را برآورده کردند، اظهار داشت: خودکفایی در گندم و صادرات آن و نیز خودکفایی در گازوییل و به زودی بنزین از آرزوهای مردم بود که در این دولت برآورده شد.

رییس‌جمهور دستیابی به رشد اقتصادی ۸ درصدی، تورم تک‌رقمی، تجارت آزاد با دنیا و تولید و صادرات نفت را از دیگر آرزوهای محقق شده توسط دولت دانست و گفت: صادرات نفت و میعانات در فروردین و اردیبهشت امسال تقریبا ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه بوده است. ما بازار خود را به دست آوردیم و حق ملت را بازستاندیم و این آرزوی مردم بود.

رییس‌جمهور با تقدیر از تلاش‌ها و فداکاری‌های خانواده اعضای دولت از معاون اول رییس جمهور به خاطر خدمات ارزنده و فداکاری که در عرصه انتخابات برای ملت و آینده کشور انجام داد، تجلیل کرد.

پیش از سخنان رییس‌جمهور، اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس‌جمهور در سخنانی با تبریک موفقیت روحانی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری گفت: ملت ایران در این انتخابات کاری تاریخی و ارزنده کرد. هنوز برخی صحنه‌های انتخابات آشکار نشده و همه برنامه ها گفته نشده است. امروز دولت اصرار دارد تا به سرعت در فضای بعد از انتخابات قرار گرفته و به سمت کار، پیشرفت و توسعه کشور گام بردارد.

جهانگیری با بیان این که برخی در دوران انتخابات به دنبال پاک کردن صورت مسائل اتفاق افتاده در کشور بودند، ‌خاطرنشان کرد: دکتر روحانی در ایام انتخابات به نحو مطلوب و آن طور که شایسته ملت ایران بود، درخشیدند و توانستند صحنه حال و آینده کشور را به درستی برای مردم ترسیم کنند.

معاون اول رییس‌جمهور با بیان این که مردم در انتخابات نسبت به آینده خود واکنش نشان دادند و با رای خود اعلام کردند آینده بی‌ثبات و مبهم نمی‌خواهند، گفت: دکتر روحانی در فضای ناجوانمردانه‌ای که ایجاد شده بود، توانست اعتماد بزرگی از ملت ایران دریافت کند و البته این مسئولیتی سنگین بر دوش ما گذاشته است.

جهانگیری افزود: دولت بحمدالله در اکثر اقدامات خود به خوبی کار کرده و مطمئنا خانواده‌های اعضای دولت در این توفیقات سهیم بوده و نقش بسزایی داشته‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • افشین

      اقای روحانی کم شعار بده برو یخورده عمل کن که این وضعیت کشور نباشه

    • بدون نام

      خیلی خوب حالا بفرمایبد سرکار که کلی وعده وعید دادید حاجی، ما جوونا منتظر نتیجه ایم، یا علی مدد

    • حسین

      خوشم میاد که چقدر از روی بغض و کینه دلواپسها نظر میدن، اخه اونا چندی پیش توسط ملت ترد و بایکوت شدند، طبیعیه عکس العمل هاشون. جوش نزنید، درست میشه. یه روزگاریم( 8)سال احمدی‌نژاد رو میگم، ما هم حال شما رو داشتیم که شماها اون موقع گوش شنوا نداشتین و رقیباتون رو خس و خاشاک، فراری، معتاد، خیابانی و فتنه گر میخوندید. درس میگیریم که در، روی یه پاشنه نمی چرخه. گهی پشت به زین و گهی زین به پشت.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج