۵۴۲۲۴۵
۱۸ نظر
۵۰۰۹
۱۸ نظر
۵۰۰۹
پ

باز پس‌گیری ساختمان محافظان احمدی‌ نژاد

روزنامه اعتماد نوشت: تا پیش از این برای انتخابات برنامه‌ریزی می‌کردند و برنامه‌های انتخاباتی‌شان را پلان به پلان پیش می‌بردند. اما با ردصلاحیت احمدی‌نژاد و بقایی بسیاری از برنامه‌های‌شان نقش بر آب شد.

روزنامه اعتماد نوشت: تا پیش از این برای انتخابات برنامه‌ریزی می‌کردند و برنامه‌های انتخاباتی‌شان را پلان به پلان پیش می‌بردند. اما با ردصلاحیت احمدی‌نژاد و بقایی بسیاری از برنامه‌های‌شان نقش بر آب شد.

اكنون اما سوژه ديگري را در دستور كار قرار داده‌اند تا در صدر خبرها باشند. ماجرا از يك ساختمان آغاز شد، ساختماني كه محل اقامت تيم حفاظتي محمود احمدي‌نژاد بود. چند روز پيش بود كه منابع نزديك به رييس دولت نهم و دهم خبر دادند دولت ساختمان محل اقامت محافظان احمدي‌نژاد را تصرف كرده است و بحث در خطر بودن جان رييس دولت سابق را مطرح كردند.

كانال دولت بهار شروع كرد به انتشار پيام‌هايي كه مدعي بود از سوي مردم به اين رسانه داده شده و همه درخواست راهي براي كمك به احمدي‌نژاد را داشتند. چند ساعت بعد دولت بهار اطلاعيه‌اي را منتشر كرد و در آن با اعلام يك شماره حساب بيان كرد كه مردم مي‌توانند كمك‌هاي مالي خود را به احمدي‌نژاد به اين حساب واريز كنند. اگرچه انتشار چنين خبري دستمايه شوخي كاربران شبكه اجتماعي بود اما چنين اقداماتي مي‌تواند زمينه‌ساز تخلف‌هايي باشد و برخي نيز نسبت به آن هشدار دادند. اكنون نهاد رياست‌جمهوري اطلاعيه‌اي صادر كرده است و توضيحاتي در مورد ماجراي ساختمان محافظان احمدي‌نژاد ارايه كرده است.

طبق گفته نهاد رياست‌جمهوري اين ساختمان جزو املاك دولت بوده و بازپس‌گيري آن با حضور مقام‌هاي قضايي و در راستاي استيفاي حقوق ملت انجام شده است. همچنین تخليه و تحويل اين ملك نيز كه مورد استفاده تيم حفاظت رييس‌جمهوري سابق در مدت زمان رياست‌جمهوري وي بود، پس از پايان دوره دهم رياست‌جمهوري و به استناد مصوبه مراجع قانوني مسوول در امور حفاظتي و نيز اخطار ديوان محاسبات كشور، انجام گرفت.

در پي مقاومت در برابر حكم قانوني، عدم تحويل ملك و تصرف عدواني آن به مدت سه سال، اين موضوع در مراجع قضايي پيگيري اما با وجود صدور حكم تخليه، باز هم به اين بهانه كه اين ساختمان در اختيار واحد ارتباط مردمي رييس‌جمهوري سابق است، تخليه ملك مذكور انجام نگرفت. در نهايت با پيگيري بخش حقوقي نهاد رياست‌جمهوري در راستاي استيفاي حقوق دولت و بيت المال و صدور دستور قضايي، اين ملك طي صورتجلسه با حضور عوامل انتظامي تخليه و قفل‌ها تعويض شد.از سوی دیگر اعلام شماره حساب به عنوان «تصرف محل استقرار محافظين»، «محدوديت در حفاظت از جان رييس‌جمهور سابق» و پهن كردن فرش در ميدان نارمك و انتشار عكس آن در فضاي مجازي را جوسازي، فرافكني و تشويش اذهان عمومي و در تداوم ترفندهاي گذشته براي تصرف غيرقانوني ملك مذكور عنوان كرد.

با توجه به اطلاعيه‌اي كه نهاد رياست‌جمهوري صادر كرده باز پس‌گيري ساختمان قانوني بوده و طبيعي است كه احمدي‌نژاد اگر دوست دارد براي تيم حفاظتش ساختماني جدا داشته باشد بايد از بودجه خود اقدام به اين كار كند نه اموال دولت كه بيت‌المال شمرده مي‌شود زيرا دولت هيچ تكليف و وظيفه‌اي در قبال محل اقامت جداگانه براي تيم حفاظتي ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درمورد سید محمد خاتمی !!!!!!!!!!!!!!!!؟

    • بدون نام

      فقط تخلیه؟ پس اجاره این چهار سال چی میشه؟؟!
      اونایی که میگن این مرد 8 سال رییس جمهور بوده جواب بدن پس چرا واسه خاتمی عزیز همچین امکاناتی در نظر نگرفتند؟
      ....
      امیدوارم منتشر کنی برترینها

    • بدون نام

      دولت موظف است ساختمانی برای محافظین به احمدی نژاد بدهد
      درست مثل ریس جمهور های قبلی مانند ساختمانی که احمدی نژاد در اختیار خاتمی گذاشت

    • بدون نام

      مگر (حمودی) هنوز سمت دارد..که محافظ میخواهد..مگر او مردمی نیست..حفاظت ازچی؟؟؟خود مردم محافظش هستند...!!!

    • كامبيز

      چقدر اين محمود بي حيا و پر رو هست..... توكه ميگي همه عاشقتن پس تيم حفاظت ميخواي چيكار؟؟؟...... اگرم ميخواي از خودت و جيبت مايه بذار......واقعا آقا محمود خيلي وقيح تشريف داري

    • بدون نام

      حساب کنید بقیه کارهاش هم همینطور بی قانونی بوده

    • محمد سلطان

      یعنی احمدی نژاد از هیچ قانونی هم تبعیت نمیکنه.طرفدارانش باید بیشتر فکر کنند وببینند طرفدار حق هستند یا باطل.احمدی نژاد مملکت را ۴۰سال عقب برد وهیج کاری برای مردم نکرد.مسکن مهر فقط باعث تورم شد دارندگان مسکن مهر به مردم مدیون هستند.

    • بدون نام

      عزیزم به خودت فشار نیار آب رو بریز همونجایی که میسوزه

    • بویراحمدی

      آسیاب به نوبت!!!!!

    • بدون نام

      سنگ پای قزوین که میگن این آقایون هستند .

    • بدون نام

      آقای روحانی ازشما بعنوان یک هوادار دلگیر شدم این آقایان ۸ سال با بیت المال دست و پنجه نرم کردند چرا اجازه دادید ۳ سال بی دلیل اماکن دولتی در اختیار یک فرد غیر دولتی باشد ایشان که بقول خودشان رجایی زمان بودند چطور شده که بخاطر از دست دادن ملک محافظانشون زانوی غم بغل کردند و شماره حساب به مردم تنگ دستی که از شاهکارهای بی نظیرشان به این فقر رسیدند میدهند.

    • بدون نام

      احمدی نژاد بایستی به مدافعان حرم بپیوندد.
      اینطوری هم عاقبت بخیر می شود و هم دیگر فکر محافظ از سرش خارج می شود

    • بدون نام

      منمونم از گذاشتن متنم... درود بر مردی چون احمدی نژاد که تو دهنی زدی به اصلاح طلبان

    • علی

      واقعا دمت گرم که نظرات هر دو حذب رو درج میکنی

    • رسول

      این ساختمان توسط یکی از همسایه های دکتر برای سهولت در امر محافظت ایشون در زمان ریاست شون به نهاد ریاست جمهوری هدیه داده شده بود و حالا...

    • بدون نام

      این اقا که حاله نور داشت خوب همین حاله ازش محافظت کنه

    • بدون نام

      احمدی نژاد هرچی هست کاری را که گفته انجام میدهد به قول معروف حرف مرد یکی است حال شما بگردین مرد دیگری پیدا کنید من که نتوانستم...

    • بدون نام

      روحانی چقدر هنر کرده پس گرفته! بقیه بیت المال از جیب 4درصدی ها میتونه پس بگیره ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج