جاباما
۵۴۲۳۳۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

در واقعیت اجتماعی دوستان‌تان را ملاقات کنید

تجربه واقعیت مجازی یک تجربه فردی است. عینک مخصوص را به چشم می‌زنید، هدفون‌ها را بر گوش می‌گذارید و وارد دنیای مجازی می‌شوید. فیس‌بوک عقیده دارد که می‌توان این تجربه فردی را به یک تجربه اجتماعی مجازی تبدیل کرد.

وب سایت شبکه - مهدی صنعت‌جو: تجربه واقعیت مجازی یک تجربه فردی است. عینک مخصوص را به چشم می‌زنید، هدفون‌ها را بر گوش می‌گذارید و وارد دنیای مجازی می‌شوید. فیس‌بوک عقیده دارد که می‌توان این تجربه فردی را به یک تجربه اجتماعی مجازی تبدیل کرد.
در واقعیت اجتماعی دوستان‌تان را ملاقات کنید

شما وارد فضای مجازی می‌شوید و به‌جای اینکه صفحات دوستان و آشنایان را ببینید و با آن‌ها به‌طور متنی و ویدئویی و با ارسال عکس ارتباط برقرار کنید، آواتار آن‌ها را می‌بینید (ایده‌ای مشابه Second Life). با استفاده از این ویژگی که Spaces نام دارد و در کنفرانس F۸ امسال فیس‌بوک معرفی شد، کاربران براساس عکس واقعیشان در پروفایلشان آواتاری دیجیتال از خود می‌سازند و در دنیای مجازی با دوستانشان ملاقات می‌کنند.

Spaces مبتنی بر ایده واقعیت مجازی اجتماعی (Social VR) است که فیس‌بوک آن را در کنفرانس F۸ سال ۲۰۱۶ مطرح کرد. هنوز مشخص نیست طرح چنین ایده‌هایی راه را برای گسترش استفاده از واقعیت مجازی هموار خواهد کرد یا خیر.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج