جاباما
۵۴۲۴۲۴
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

پیوند قلب پسر ۱۵ ساله به دختر ۴ ساله

فوق تخصص جراحی قلب و عروق و پیوند قلب گفت: قلب پسری ۱۵ ساله به یک دختر ۴ ساله در بیمارستان قلب شهید رجایی تهران، پیوند زده شد.

خبرگزاری فارس: علی صادق‌پور فوق تخصص جراحی قلب و عروق و پیوند در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس، گفت: دیروز ۱۰ خرداد ماه در بیمارستان قلب شهید رجایی تهران، قلب پسری ۱۵ ساله به یک دختر ۴ ساله پیوند زده شد.

وی افزود: حال این دختر ۴ ساله به دلیل مشکل قلبی، به حدی وخیم بود که در اتاق عمل ناگهان به ایست قلبی دچار شد که خوشبختانه بلافاصله احیا صورت گرفت.

این فوق تخصص جراحی قلب و عروق و پیوند ادامه داد: دهنده قلب یک پسر ۱۵ ساله بود که به جز قلب، اعضای دیگرش نیز اهدا شد. عمل پیوند قلب از ساعت ۳ بعد از ظهر آغاز شد و تا ۵ و نیم ادامه داشت.

صادق پور گفت: قلب این پسر ۱۵ ساله به بیمارستان شهید رجایی، کبد وی به شیراز، کلیه چپ به بیمارستان شریعتی و کلیه راست به بیمارستان بقیة الله(عج) منتقل شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا رحمتش کند؛ با مرگش به زندگی حیات بخشید... برای آرامش روحش در این ماه خدا... دعا میکنم... به خانواده محترمش نیز عرض ادب تسلیت دارم...

    • سما

      خدا به پدر و مادرش صبر بده خیر ببینن

    • بدون نام

      خدا خیر دو دنیا به خانوادش بده

    • عباس

      اهدای عضو کاری بسیار خدا پسندانه است .من کاری به مردم عادی و انسانهای شریف طبقه ضعیف جامعه ندارم ولی آیا چه تعداد از افراد کله گنده و رانت خوارو ...... .... که در این جامعه راحت زندگی میکنند و درد مردم را لمس میکنن و لی هیچ کاری برای آنان انجام نمیدهند راضی به اهدای عضو خودشان هستند .فقط از مردم بیچاره درخواست اهدای عضو دارید رو صحبتتان با ماهاست فقط.اگر بیست نفر از همونا حاضر به این کار باشن منم آماده اهدا عضو میشوم .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج