جاباما
۵۴۲۵۹۹
۳۲ نظر
۵۰۳۴
۳۲ نظر
۵۰۳۴
پ

خواهران قهرمان «منصوریان» در «ماه عسل»

خواهران قهرمان منصوریان که دارای مدال‌های جهانی هستند با حضور در برنامه ماه عسل و در گفتگو با احسان علیخانی از گذشته تلخشان گفتند.

خبرگزاری میزان: قسمت ششم برنامه ماه عسل در ماه رمضان ۱۳۹۶ با میزبانی از خواهران قهرمان منصوریان که هر یک از آن‌ها دارنده ۳ مدال طلا در سطح جهانی و در رشته‌های ووشو و کاراته هستند روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

در ابتدای برنامه مرضیه دختر بزرگ خانواده منصوریان مقابل دوربین ماه عسل قرار گرفت و گفت: ما یک خانواده پرجمعیت داشتیم که ۵ خواهر و یک برادر بودیم و پدرم همراه با مادر و سه تن از خواهران روی مزارع دیگران کار می‌کردند.

وی ادامه داد: من دوست نداشتم کسی بدانم که این افراد اعضای خانواده من هستند و ما یک خانواده فقیر هستیم که برای گذراندن زندگی پدرم مجبور است از دختران خود برای کار کردن استفاده کند.
خواهران قهرمان «منصوریان» در «ماه عسل»

مرضیه منصوریان تصریح کرد: من نور چشمی پدرم بودم و آرزو داشت که به دانشگاه بروم، اما در یک دوره زمانی به دلیل شرایط بد موجود و همچنین مواردی مانند فشار طلبکار‌ها من به یک ازدواج ناخواسته تن دادم و البته دو سال بعد با یک بچه ۶ ماهه مجبور به بازگشت به خانه پدر و مادرم شدم.

در ادامه برنامه دختر اول خانواده منصوریان اظهار کرد: وقتی من برگشتم در آن دوران هیچ خبری از پدرم نداشتیم تا این که متوجه شدیم وقتی برای کار به شیراز رفته در همان جا ازدواج کرده است.

در ادامه ماه عسل از شهربانو منصوریان یکی از دختران قهرمان تیم ملی برای حضور مقابل دوربین دعوت شد.

شهربانو منصوریان گفت: من به خواست خودم برای کار در مزارع به پدرم کمک می‌کرد، اما همیشه پدرم لباس نو را برای مرضیه خواهرم بزرگان می‌خرید البته در دوران کودکی آرزوهایی مانند تفریح رفتن همراه پدر و داشتن یک سری امکانات در همان دوران و با همان ذهنیت را داشتیم.

وی افزود: به یاد دارم مراسم عروسی خواهرم بود که همراه با پدرم برای خرید مرغ به یک مرغ فروشی رفتیم، اما فروشنده به پدرم گفت: که، چون چک‌های قبلی‌ات را پاس نکرده‌ای نمی‌توانم به تو مرغ قرض بدهم و در آن لحظه من به آن فروشنده التماس خیلی زیادی کردم که هنوز هم وقتی یاد آن اتفاق می‌افتم خیلی ناراحت می‌شوم.

در ادامه ماه عسل مشخص شد که شهربانو منصوریان به مرور زمان و پس از این که تحصیلات خود در مقطع پنجم ابتدایی را به پایان رساند مدرکش را قاب گرفت و پس از آویختن آن به دیوار خانه اعلام کرد که نزد عمویش در شهر شیراز می‌رود.

احسان علیخانی در ادامه ماه عسل از سهیلا و الهه منصوریان دو خواهر دیگر خانواده برای حضور مقابل دوربین دعوت کرد.

الهه منصوریان در این برنامه اظهار کرد: رفتن شهربانو ما را خیلی اذیت کرد، اما او این کار را به این دلیل انجام داد که خانواده داشت از هم می‌پاشید و به همین دلیل ترک تحصیل کرد و به دنبال کار رفت.

شهربانو منصوریان ادامه داد: من تلاش کردم در شیراز نزد یک خانواده به‌خوبی کار کنم و خودم را به آن‌ها نشان دهم البته در ابتدا به دلیل سن کمی که داشتم آن‌ها قبول نمی‌کردند که من برایشان کار کنم، اما در نهایت این موضوع را بپذیرفتند.

مرضیه منصوریان خواهر بزرگ خانواده در ادامه صحبت‌های خواهران خود یادآور شد: وقتی پدرم به شیراز رفت من جلوی اسم او هزاران چرا و علامت سؤال گذاشتم چرا که نمی‌توانستم این کار را درک کنم و با توجه به علاقه‌ای که پدرم به ما داشت این موضوع واقعاً عجیب به نظر می‌رسید.

در بخش دیگری از ماه عسل سهیلا منصوریان گفت: در ابتدا رفتن پدرم و سپس رفتن شهربانو برای من خیلی سخت بود.

به یاد دارم در آن زمان که شهربانو دو سالی بود پیش ما نبود، یکی از دوستان پدرم برای تفریح به شهر ما سمیرم آمد و سراغ پدرم را گرفت، اما وقتی متوجه شد که او ما را ترک کرده خیلی تعجب کرد و به من گفت که اگر دوست داشته باشی می‌توانی همراه من و خانواده‌ام به اصفهان بیایی و در آن جا همراه با دخترم به مدرسه بروی و نزد ما زندگی کنی.

در ادامه سهیلا از شرایط خوبی که برای زندگی کردن در منزل دوست پدرش به دست آورد صحبت کرد و این که در چنین شرایطی می‌توانست به بسیاری از آرزوهای خود جامه عمل بپوشاند.

خواهران قهرمان منصوریان توانستند در زمینه ورزش به جایگاه قابل توجهی برسند و علاوه بر فعالیت در تیم ملی در رده جهانی نیز هر یک دارای سه مدال طلا هستند و روند موفقیت آمیز فعالیت‌های ورزشی آنان همچنان ادامه دارد که برای ایران و ایرانیان یک افتخار به شمار می‌روند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • چاووش چگنی

      بسم الله ( ن ) والقلم ومایسطرون ، قال الله العظیم فی القرآن الکریم ; ان الله لایغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم ، واما بعد حقیقتا درحالی که خواهران عزیزومحترم وباوقار وبامتانت ومحترم منصوریان درحال شرح ماوقع زندگی شان بودند که باکمال صداقت وبدون ریاء درکمال سلامت نفس وکرامت کلام دوران سخت وطاقت فرسایشان رابازگو میکردند والله گریه وبغض امانم را بریده بود که چنددختر خردسال بدون حضورپدرشان ودرچنان شرایطی با شدایدزندگی دست وپنجه نرم میکردند البته گریه بنده بخاطرترحم نبود بلکه همزادپنداری بنده باعث تاثرشدیدم شده بود وازیکبابت دیگر وقتی این دختران خوب خدا باچنان صلابتی بجنگ وجدال دنیا رفته وباپشتکار وجدیت وسعی وتلاش وکوشش شبانه روزی واهم مطلب فداکاری یکدیگرشان برای بقاوعزت خانواده ومادرمحترم بزرگوار ودردمندشان که چقدربا عزت نفس و لطافت ومحبت مادرانه حلقه اتصال را ادامه داده تا اینک که این دختران سرزمینمان ایران را آباد افتخار نمایند درحال حاضر که مطلب مینگارم اشک شادی وشوق واحساس همبستگی بااین دختران خوب خدا رادارم برای خانواده محترم منصوریان ازصمیم قلب آرزوی خوشبختی وسلامتی وعاقبت بخیری را دارم واما یادمان نرود که دعای خیرمادر شان نیمی از موفقیت آنان بوده وهست ازخداوندمتعال برای مادرمهربان ومحترم وعزیزشان آرزوی طول عمرباعزت وسلامت نفسی وجسمی رامسئلت دارم برایتان همیشه وهمه وقت وهمه جا دعای خیرمینمایم دختران خوب خدا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اخهههههههههههههههه

    • ترنم

      اخ که چقد دردناک بود و چقد اشک ریختم باهاشون

    • بدون نام

      واقعا قهرمانن
      افرین به این تلاش و پشتکار

    • بدون نام

      هستن وچه بسیارند خانواده هایی درکشورما مثل خانواده منصوریان که یک پا قهرمان زندگی اند ولی قهرمان مدال آور نیستن و کمترکسی آنهارا میبیند متاسفانه،،،بیاییم آنهارا دریابیم حکومتی ها،دولتی ها،مردم،خیرین،جوانمردان

    • بدون نام

      احسنت به این شیرزنان مخصوصا شهربانو واقعا خانم زحمتکشی هست

    • چاووش چگنی

      فقط یک جمله دیگر دارم بگویم ; باتوجه ب مهرو محبت. وعاطفه این دخترخانمهای پهلوان وقهرمان که خیلی هم باگذشت وایثارگر هم هستند ایثارگری فقط مختص نیروهای جنگی نیست ( روایت است ازپیامبرعظیم الشانمان هرکسی برای ارتزاق رزق وروزی حلال ازخانه خارج شودوبمیردشهیدراه حلال است )هرفردی مونث ومذکر باعث افتخارخودش وخانواده وشهروکشورش شودایثارگراست چه رزمنده باشد چه دونده وچه رونده راه حلال ازخداوندمتعال باتوجه به گفتاردخترکان خوب سرزمینمان که چقدر بابایی بودندوچقدرزودسایه پدرشان رابنابرهرگونه مشیتی ازدست دادند امیدوارم که بازهم بتوانندپدرشان را دیدارنموده ودرددلشان را به بابایشان بگویند هرچندبابایشان هم انهارادرماه وجام عسل دیده وگریسته برای تجمیع این خانواده ایثار آرزوی دیدارمجدددارم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نازززززززززززززززی

    • چ چ

      فقط یک جمله به شهریانومنصوریان : خواهرعزیزم تو بانوی شهرمان هستی بانوی همه شهرهای ایران توبانوی خوب همه دختران این سرزمینی هستی راه وروش بانوگری را به دختران سرزمینت ادامه بدهید( و لیس الانسان الا ماسعی )

    • چاووش چگنی

      وامابعدضمن تقدیروتشکرازعوامل برنامه ماه عسل که باعث حضور خانواده قهرمان منصوریان دربرنامه شدندکه حقیقتاباعث الگوگیری درجامعه خواهدشدیعنی تلاش وکوشش درشرایط سخت زندگی وبااتکابه خداوندحاضروظاهروباطن که لیس الانسان الا ماسعی هرچه کوشش وتلاش کنیدبان میرسید البته خواست قلبی ملت ایران حاضردرپای سریال ماه عسل اینبودکه این دختران خوب خدا بازهم پدرشان راببینندکه بادعای خیرمردم محق گردید وفکرمیکنم الهه که بیشترازهمه ناراحت بودبیشترازهمه ازدیدارپدرش خوشحال شده باشد بهرحال ازهمه ملت بزرگوارواصیل وفهیم ایران التماس دعادارم که نسبت بیکدیگرمهربان وسسعی نمایند باری ازدوش دیگران بردارندوباکمک ویاری همدیگرباتوجه به مشکلات زندگی دوشادوش هم باعث شادی ومسرت وخوشحالی هم گردیم ازاقای احسان علیخانی وعوامل ماه عسل تقدیرویژه که در انتهای زندگی عبرت انگیزوموفق خواهران عزیزمان شهربانوواللهه وسهیلا ومرضیه خانم را باحلقه اتصال به آرزوی دیدارپدرزحمتکش شان نایل شدندوجام عسل شیرین را به مذاق بینندگان شیرین نمودند دست مریزادبگوییم خیلی خوشحال شدیم بامیدی شادی ونشاط ونوفقیت همه مردم خوب سرزمینمان إیران آباد الهی آمین

    • رضضضض

      خدا بهشون سلامتی و افتخار بده چون مایه ی افتخار هر ایرانی هستن...خیلی تلخ بود...آفرین به اراده شون

    • بدون نام

      رنگ موی باباشون محشر بود.جای پدر بودم نمی امدم

    • فرامرز صادقی

      من میخوام از این طریق به خواهران قهرمان و خوب منصوریان که خدا میداند مثل خواهران خودم دوست شون دارم سلام عرض نموده و خدا را بحق این شب های عزیز سوگند بدم که موفقیت شان را روزافزون کند.
      آبجی های گلم بی صبرانه منتظر طلای المپیک تان هستیم
      دعای یک ملت بدرقه راهتان
      در پناه خداوند متعال و ظل عنایات خانم فاطمه زهرا(س)

    • خانم ولیزاده

      احسنت.ودروود،ب این خواهران قهرمان،،واقعا لذت بردم ..واشک شوق ریختم که تلاششان به نتیجه رسید..آفرین بر غیرت شهربانو والهه و...

    • بدون نام

      درود بر این ابرقهرمانان.لذت بردم .مرسی که هستین

    • بدون نام

      فقط احساس افتخارنمودم که درکشوری هستم که زیر اسمونش دختران باصلابت وصبور ونجیبی مثل خواهران منصوری هستم

    • بدون نام

      اینها دختران واقعی هستند نه دخترانی که هر روز با هزار ادا واطفار و کلی آرایش قرتی بازی دنبال عشقشون تو خیابون و پارک ها پلاس هستند

    • بدون نام

      مثل اینکه این مدت به باباشون خوش گذشته بوده.
      منم نظرم مثل الهه بود و اگه جای اون بودم هیچوقت پدرمو نمیبخشیدم اخرش حالم گرفته شد پدرشون اومد.
      به جز پدرشون بقیه فوق العاده بودن مخصوصا شهربانو.

    • بدون نام

      آفرین به این دختران باغیرت فوتبالیستا یاد بگیرند که کلی پول مفت به جیب میزنند قبل هر بازی دو ساعت مدل موهاشون رو درست میکنند

    • حسین

      خوب است جوانان تن پرور و بی مسئولیت نسل امروز بهانه جویی نکنند و تلاش ها و سختی های زندگی این خواهران را به خاطر بسپارند شاید که رستگار شوند.از دیدن داستان زندگی این خانواده گریه کردم و به خودم قول دادم آنها را الگوی خود قرار دهم. بیایید به وجودشان افتخار کنیم

    • بدون نام

      احسنت به همت و پایداریشون

    • بدون نام

      ماه عسل نمیبینم
      بیشتر بقیه اعضای خانواده برام تعریف میکنند یا اگر جالب باشه ویدیو یا متنشو از اینترنت نگاه میکنم و میخونم
      برنامه ی این دوروزه هم متنشو از همین سایت خوندم.
      اول تبریک میگم به همچین دخترانی با استقامتی و شجاعی
      و همچنین مادر محترمشون
      ولی کاش پدرشون دیگه نمی آوردید داخل برنامه لزومی نداره بیاد اونم بعد 15 سال
      کاش دختران احساساتی نمیشدن و پدرشون قبول نمیکردن
      حیف و صد حیف که همچین فرزندانی نصیب این اقا شده
      به نظرم واژه پدر خیلی برای این اقا مناسب نباشه چون صرفا اسم شناسنامه ای لازم باشه کافی نیست
      پدر یعنی فداکاری یعنی ستون خانه یعنی کوه با وجود تمام مشکلات زیاد
      نمیدونم چه جوری رویش شد اومد دخترها رو بغل کرد!!؟؟
      شما دختران قهرمان سرزمینمان هستید و همچنین مادرتون یکی از مادران دلسوز و فداکار ایران
      امیدوارم روز به روز موفق تر باشید.

    • جعفر

      مثل اینکە این اقای چنگی مخش ترک برداشتە، ایشان در کامنتش نوشتە این پدر زحمتکش،! اخر من نفهمیدم این ادم دغل باز و کریە منظر چە زحمتی براشون کشیدە نکنە منظورت از زحمتکش بودن پدرشون، ول کردن دختران قد و نیم قد در بدترین وضعیت ممکن بودە، مگر برای این مردک کلک باز غیر از نامرد، اسم دیگری هم میشە گذاشت، این یارو علیخانی هم با این کارش گند زد بە این برنامەاش، حیف شد این خواهران قهرمان و زحمکتش با دیدن چهرە زشت پدر حقە بازشون کامشون تلخ شد و این نهایت بی مسئولیتیە برنامە سازان ماە عسل را میرسونە، شک ندارم یە مدت دیگە پدرە یە کلاە گشادی سرشون میذارە و انچە با زحمت و تلاش فراوان بە دستش اوردەاند ازشون میچاپە و اگە همچین چیزی پیش بیاد غیر از دست اندرکاران ماە عسل کس دیگری مسئول نیست، امیدوارم خداوند موفقیتهای بیشتری نصیب این شیر زنان بکنە و این پدر بی مسئولیت را نیز هر چە زودتر ازشون بگیرە.

    • چاووش چگنی

      قال الله العظیم فی القرآن الکریم ;رب اغفرلی ولوالدیه وللمومنین یوم یقوم الحساب ، درخصوص اظهارنظر برادرعزیزم آقاجعفر که گفتند بنده مخم ترک برداشته بله برادر اینجانب هم دردوران جنگ تحمیلی براثرموج انفجارمخم منفجر شده بود وبه موج انفجار هم موج افتخار میگویم که باعث محدودیت جسمانیم گردید اقاجعفر درقرآن کریم خداوندبه بندگانش وصیت تاکیدی مینماید;ووصینا الانسان بالوالدین احسانا ،ولاتقول لهما اف وچندین آیه تاکیدی بماند همانطورکه همیشه پدران ومادران فرزندان خطاکارشان را باهمه اذیت وآزارشان میبخشند حالا چطورمیشه یکبارهم فرزندان پدرخطاکارشان راببخشنند البته مادرمحترم خانواده قضیه شان جداست مادرفداکارمنصوریان تنها شخصی است که دراینخصوص ذی حق است که اوراببخشدیانبخشد چرا که سختی بسیاری متحمل گردیده است عزیزان محترم ماایرانیهاملتی فهیم اصیل فداکاروباگذشتیم ماجنایات عراقیهارابخشیدیم وهم اکنون تنها کشوری هستیم که بانهاکمک میکنیم ماایرانیهابعضی اوقات قاتلین قصاص راهم عفومیکنیم عرض نمودم باتوجه به میل باطنی دختران پدرشان راببخشند که بخشیدند ضمن اینکه باتوجه به رفتاروگفتارپدرشان ملاحظه نمودید فردی کشاورزورنجدیده وزحمت کشی بوده که بخاطربدهکاری وعدم مزاحمت برای خانواده اش فراررابرقرارترجیح داده ومطمئن باشیدبعضی وقتها مشیت الهی چگونه زندگی دیگران راقم میزند که موفق شوند این دختران ازدوران کودکی باکاروکوشش درزمینهای کشاورزی درکنارپدرشان محکم وآبدیده بارآمدندکه توانستندطاقت بیاورند بیاییم بجای نق زدن وایرادگرفتن ازهمدیگر راه گذشت وایثارگری راازهمین دختران خوب خدا(مرضیه شهربانو الهه سهیلا )واهم آن مادر دلاورشان که باتربیت صحیح وشیرپاکش باعث دعای خیرموفقیت آنان گردد بهرحال ازخداوندمتعال برای همه ملت سرزمین ایران آرزوی صحت وسلامتی وموفقیت آرزومندم.آمین

    • بدون نام

      من که فکر میکنم پدرشون ادم خوش گذرون و بریز به پاش گر بوده که اصلا به فکر بچه ها نبوده حتما یه مشکلای دیگه هم داشته که اونا به خاطر ابروشون نخواستن باز کنن و فقط گفتن که رفته.
      اقای چگنی از طرف همه ملت نگین ما عراق رو بخشیدیم من و خیلی های دیگه نه. الانم هر چی بدبختی داریم میکشیم از همین عرباست اونقدر که عربستان الان دشمن ما هست امریکا و اسرائیل نیستن پس بیخود برادر برادر نکنین.در مورد بخشش هم مگه خدا شیطان رو بخشید اون روایاتی هم که در مورد بخشش و احترام به پدر و مادر هست شامل حال همه پدر مادرا ادما و قومیت ها نمیشه.

    • چاووش چگنی

      وامامسئله;درخصوص کامنت ناشناس(01:01) باستحضارمیرسانم ازدختران ورزشکاروقهرمانان وپهلوانان کشورمان آیاانتظارانتقام داشتیم وآیااگراین دختران خوب خدا اگردرمحضربینتدگان محترم ماه عسل اعلام انزجاروتنفرواکراه ازدیدارپدرشان رامینمودندوعدم بخشش را آیا اینگونه محبوبتر ملت عزیزایران میشدند آیاازیک ورزشکارملی عفووبخشش وبزرگواری انتظارنمیرود؟عرض بنده بخشیدن عراقیهای شیعه نه بعثی های جنایتکار؟ونه وهابیهای عربستان سعودی؟چگونه است ملت شریف ایران بعدازکشتارحجاج درسال1366 که امام راحل فرمودنداگرماعراقیهاراببخشیم این عمل عربستان راهرگزنخواهیم بخشید وبازهم خادثه تلخ فرودگاه جده واهم آن کشتارحجاج درحادثه منا؟پس چگونه است بازهم حجاج ایرانی بقصدقربت الی الله وفریضه واجب حج بااین همه جنایات دولت وهابی عربستان خواهان عزیمت به سفرحج اند؟آیاحضرت امام حسین.ع.فقط بعلت عدم دیدارباعوامل حکومت یزیدابن معاویه علیهم الهاویه حجشان را نیمه تمام رهانموده وبه کربلای معلا عازم گشتند؟پس اینهمه اصرارحجاج ایرانی بااین همه مصیبت دولت وهابی عربستان چیست؟ضمنا چندین میلیون شیعه درعربستان اندکه موردظلم وستم اندعزیزان ما باملتهاسرجنگ نداریم مابادولتهای ظالم ومتجاوز بلحاظ دفاعی سرجنگ داریم ضمتا مطلب بسیاراست فعلا که این دختران خوب خدابلحاظ اخلاقی وتربیتی وشیرپاک مادرشان وبلحاظ روحیه ورزشکاری وایثارگری پدرشان رابخشیدند بقول معروف خان میبخشد خانزاده نمیبخشد؟ بعضی مواقع مشیت الهی ایجاب میکندکه چنین اتفاقاتی حادث شود مثل خانواده محترم منصوریان که دخترندوشیرپسروتوانستنداززمین به آسمان صعودنمایندوباعث الگوگیری وسرمشق من وتو واین وآن کشورمان باشد که ماهم براساس ایرانیت مان واسلامیت مان ماننداین دختران خوب خدا بتوانیم بخشیدن را یادبگیرم همانگونه پیامبرعظیم الشانمان وائمه اطهارمان سرآمدبخشش وکرم وسخاوت اند وظیفه داشتم اظهارنظرنمایم همانگونه که درخصوص بعضی کامنتهای منفی بنده اعتراضی نداشتم وفقط جهت تنویر اظهاراتم که چتدنفراعتراض داشتند توضیح دهم، من ستر الی مسلم ومسلمه ، ستره الله فی الدنیا وآلاخره :هرکسی گناه وعیب کسی را بپوشاند خداوندهم عیب وگناهانش رادردنیاوآخرت میپوشاند یاحق التماس دعا

    • چاووش چگنی

      وامامسئله;تعدادی ازعزیزان اظهارنظرکننده(نه قضاوت کننده) کامنت مثبت وتعدادی کامنت منفی اعلام نظرنمودند وامابعد ماایرانیها باتوجه به پیامبرتوحیدی سرزمینمان حضرت زرتشت که میفرماید;پندارنیک،گفتارنیک،وکردارنیک،وپیامبرتوحیدی دین اسلامی مان حضرت رسول اکرم.ص.که میفرماید:من مبعوث گردیدم فقط بخاطر تکمیل ومکارم اخلاقیات وامابعد عزیزان توجه نمایید پدراین دختران عزیزمان یک مهندس تحصیلکرده باسواد وبامعلومات وباثروت وبامکنتی نبوده که بخاطرهوای نفسانی وعیش ونوش وخوشکامی همسرودخترانش را بامان خدا رهانموده باشدباتوجه به اظهارات مرضیه خانم وشهربانوی راستگوی پهلوان پدرشان یک رعیت کشاورزی بوده است که بخاطرامرارمعاش درنهایت تنهایی وبیکسی وتنگدستی مجبوربوده است جهت کمک کردن دخترانش راهم بهمراهش برسرزمینهای کشاورزی ببردوباتوجه باینکه اینگونه کارگران درآمدی فصلی داشته وفاقدحقوق ماهیانه اند نیمی ازسال رابیکاروبیمار اند که بدهکارو مغروض اند مانندقضیه خریدمرغ شب عروسی دخترش؟که براثر فشارطلبکارهاوحکم جلبش وبخاطرعدم مزاحمت برای خانواده اش بشهرشیراز فرارنموده است که بخاطرشرایط سخت روزگار وسرپناهی ازدواج مجددنموده است؟آیاپدرشان درماه عسل مرتکب سفسطه ومغلطه شد؟آیابدلیل اینکه باتوجه سنش بیش ازشصت سال که مویش را رنگ نموده شیاداست؟آیاازلحن گفتار وکلامش حقه بازی وشارلاتانی مشهودشد؟ یک پیرمرد ضعیف الاندام وضعیف الجثه ای که حتی ازبیان احساسات عاجزبود وبخاطر احتمالا باعرض معذرت سواداندک توانایی بیان نداشت بهرحال خواست فرزندانش بود که به برنامه آمد وقتی دخترانش اورابخشیدند آیا ما اولیاء دم هستیم نبخشیم واما اوصیاء دین سفارش بخشش را نموده اند بگزریم آنانی که ازبخشیدن دختران خوشحالند قطعا بخشاینده واحتمالا آنانی که ازمنظرعدم بخشیدن نظر داده اند راه وروش بخشیدن را ازدختران منصوریان که در برنامه ماه عسل بخشیدن را بکام ملت شیرین نمودند یادبگیرند قال امام علی.ع.درعفو لذتی است که درانتقام نیست ، لزدختران خوب خدا که همیشه بهمراه دعای خیرمادرشان همراهشان بوده وباعث افتخارکشوروملت سرافرازایران شدند تشکروتقدیرملی دارم دربرنامه ماه عسل دختران قهرمان وپهلوان جام عسل نوشین وشیرین بخشایش گوارایتان باد الهی ألف آمین

    • amirkhan

      پدرشون اگه از ترس طلبكارا در رفت و اينكه مزاحم خانواده ش نشن ميرفت شيراز حمالي ميكرد و پولشو براي خانواده ش ميفرستاد نه اينكه بره اونجا براي خودش زن بگيره و بچه بياره
      تف به اين همه بي غيرتي كه ناموسش رو ول كنه و بره دنبال خوشگذروني ! در ضمن رنگ رخساره نشان از سر درون ميدهد
      چهره اين مرد نشون ميداد چيكاره هست و اهل چي

    • زندگیم دخترام

      در جواب دوست عزیزمون چگنی
      حرف شما به جا به دلیل مشکلات مالی مجبور شد خانواده را ترک کند تا بتواند در شهر دیگر درامدی کسب کرده و برای رفاه جگر گوشه هاش بفرسته ،ولی ازدواج مجدد چرا ؟؟؟؟؟چرا خانواده خودشو نبرداگه نمی تونست بدون زن زندگی کنه چرا ازدواج مجدد ؟؟؟؟؟دوست عزیز آیا این نسخه رو برای همه ی مردان می پیچید فقط امار طلاق در ایران رو نگاه کنید بیشتر به دلیل خیانتها ست که بالا رفته این داستان در گذشته خیلی کم بود اما اینده رو ببینید چه وحشتانکه مطمعنا نمونه خواهران منصوریان به خروارن. من بخشش اونها را ستایش می کنم اما باور کنید لحظه های سخت زندگی که بر مادرشون گذشته رو نمی شه مجسم کرد خواهشا هوس بازی این مردان را به پای بدبختیهاشون نگذارید چون با ازدواج مجدد ادمهابی بدبخت که درامدشون دوبرابر نمی شه فقط اون تکه نانی رو که دارن باید از وسط نصف کنند

    • فریبا

      دوسشون دارم! و برای من خیلی تحسین برانگیزن! فیلمش عالی بود....الهی خدا عمر طولانی و با عزت و سلامت له همشون ارزانی داره.....

    • فریبا

      بچه ها! دوست باشید دعوا نکنید! معلومه فیلمشو ندیدید! من که به همه اصرار کردم برید این فیلم ویژه رو ببینید!! حرف همتون یکیه! ولی اگر همین پدرو اوضاعشو نمیگفتن و نمیاوردنش توی تلویزیون این درجه نفرت رو ازش داشتید؟! پس تقاصش همین بس که پیش ملتی آبروش رفت! اما همین مرد شرف داره به اون پدری که بخاطر اختلافات دختر خودشو کشت! اونم توی خواب!!! حد اقل بچه هاشو آزاد گذاشت تا زندگی کنن! و قطعا این.کار هم براش ساده نبوده!! درک.کنید.....

    • بدون نام

      ماه تلخی آمد.ماه عسل نه ماه تلخی آمد. فقط بلدین اشکه مردمو در بیارین دلتونم خوشه که برنامه ساختین ،اکه این آدما که میارین از سیاسیونه کشور بودن ،بازم تو برنامه راهشون میدادین؟ یا باید اهل نناز روزه باسن فقط و فقط؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج