جاباما
۵۴۲۶۰۵
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

جنگ بین دوترته و دختر کلینتون سر تجاوز جنسی

رئیس‌جمهور فیلیپین ضمن تلاش برای دفاع از "جوکی" که درباره تجاوز سربازانش به زنان مطرح کرده بود، از چلسی کلینتون، دختر بیل و هیلاری کلینتون به شدت انتقاد کرد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس‌جمهور فیلیپین ضمن تلاش برای دفاع از "جوکی" که درباره تجاوز سربازانش به زنان مطرح کرده بود، از چلسی کلینتون، دختر بیل و هیلاری کلینتون به شدت انتقاد کرد.

به نوشته روزنامه دیلی میل، رودریگو دوترته، رئیس‌جمهور جنجالی فیلیپین که بر کشتار هزاران مصرف کننده موادمخدر نظارت داشته و در حال حاضر حکومت نظامی را همزمان با مبارزاتش با شبه‌نظامیان وابسته به داعش اعلام کرده از رابطه نامشروع بیل کلینتون، رئیس‌جمهور سابق آمریکا با مونیکا لوینسکی علیه چلسی کلینتون استفاده کرد.

چلسی کلینتون به جمع افراد دیگری پیوست که اظهارات اخیر رودریگو دوترته را محکوم کردند. دوترته اخیرا به سربازانش اعلام کرده بود که پس از اعلام حکومت نظامی در شهر ماراوی ممکن است هر یک از آنها به سه زن تجاوز کنند اما وی تمام مسئولیت اشتباهات آنها را به عهده خواهد گرفت.
جنگ بین دوترته و دختر کلینتون سر تجاوز جنسی

دوترته در دفاع از اظهارات خود گفت: این "روسپی‌ها" همانند چلسی کلینتون تنها واژه "تجاوز" را شنیدند و مرا محکوم کردند. من به هیچ عنوان شوخی نمی‌کردم. اظهارات من کاملا کنایه آمیز و پر از طعنه بود. یکبار دیگر به سخنرانی من گوش دهید و ببینید که من به جوک‌های خودم نمی‌خندم.

وی افزود: باید به چلسی کلینتون بگویم که هنگامی که پدر شما مشغول روابط عاشقانه با زنان کاخ سفید بود شما چه احساسی داشتید؟ آیا پدرتان را نیز محکوم کرده‌اید؟

چلسی کلینتون در واکنش به اظهارات دوترته درخصوص تجاوز در توئیتی نوشته بود که "این موضوع به هیچ وجه خنده دار نیست".

وی در پست دیگری نوشت: دوترته یک قاتل است و هیچ اهمیتی برای حقوق بشر قائل نیست. بسیار مهم است که به این مساله همواره اشاره کنیم که تجاوز هرگز یک شوخی نیست.

دوترته کمی پس از اعلام حکومت نظامی در سخنرانی در جمع سربازانش گفت: من و تنها من مسئول این حکومت نظامی، پیامدها و نتیجه‌های آن هستم. شما فقط کار خود را انجام دهید. باقی مسائل را من حل خواهم کرد. من به خاطر شما به زندان خواهم رفت. اگر شما به سه زن هم تجاوز کنید، خواهم گفت که این کار را من انجام داده‌ام‌.

این اظهارات دوترته محکومیت گسترده‌ای را به همراه داشت.

وی در دفاع از سخنرانی خود سربازان آمریکایی را به تجاوز به زنان در فیلیپین و ژاپن متهم کرد و گفت: در واقع جرم اصلی توسط سربازان آمریکایی در اوکیناوا صورت گرفته که به چندین زن تجاوز کردند اما ما هرگز نشنیده‌ایم که یک فیلیپینی چنین جرمی مرتکب شود. من تنها به آنها هشدار دادم که اگر کار اشتباهی انجام دهند من باید پاسخگوی آن باشم. من با حالتی کنایه آمیز به آنها گفتم که من مسئول تمامی اقدامات اشتباه و احمقانه آنها هستم.

دوترته افزود: شما آمریکایی‌ها همچون چلسی باید بسیار مراقب باشید چراکه شما در یک خانه شیشه‌ای زندگی می‌کنید. بار دیگر تکرار می‌کنم وقتی بیل کلینتون مشغول رابطه عاشقانه با لوینسکی بود شما چه واکنشی نشان دادید؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      جای تعجب نیست که دنیا سیاستمدار احمق و مشمئز کننده دیگری بعد از رهبر کره شمالی به خود ببیند، که نه با رفتار و گفتار خود درکی از دنیای سیاست دارند و نه به فکر منافع ملی و اقتصادی کشور خود میباشند. این موضوع رو با چندین بار تکرار کردن، سخنانش میشود به وضوح دید. منتظر انزوای سیاسی و اقتصادی فیلیپین باشید. سیاستمداران در دنیای امروزی نقش تعیین کننده در اقتصاد داخلی و سیاست خارجی یک کشور و به دنبال آن وضعیت معیشتی مردمشان ایفا می کنند.

    • بدون نام

      این احمق فرق تجاوز با معاشقه عامدانه همراه با رضایت خاطر رو نمیدونه، ولی از اون طرف با دیدگاه و برخوردش با قاچاقچی های مواد مخدر بدم نمیاد

    • بدون نام

      چون باج به دختر کلینتون وداعش وغیر نمی دهد احمق است خیلی مرد است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج