۵۴۲۹۹۱
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

بادامچیان: لیبرال ها خود را طلبکار انقلاب ندانند

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ضمن رد نقش ملی گرایان و لیبرال ها در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: لیبرال ها و ملی گرایان خود را طلبکار انقلاب ندانند.

خبرگزاری مهر: اسدالله بادامچیان در مراسم افتتاح نمایشگاه آثار و اسناد قیام ۱۵ خرداد، طی سخنانی با اشاره به تاکید امام(ره) برای شناخت ۱۵ خرداد و پدید آورندگان، آثار آن و مخالفان با ۱۵ خرداد گفت: ۱۵ خرداد یک جریان تاریخی ارزشمند است، ۱۵ خرداد تنها یک حادثه نبود، دلیل تاکید امام بر ۱۵ خرداد و شناخت ادامه دهندگان آن و نیز مخالفان ۱۵ خرداد نشان دهنده آن است که ۱۵ خرداد یک جریان سیاسی خاص است.

وی افزود: جریان ۱۵ خرداد در امتداد جریان انبیاء الهی، خط سرخ علوی و قیام عاشورا است، نگاه ما به ۱۵ خرداد باید یک جریان مستمر مقابله حق و باطل باشد.

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: ارکان ۱۵خرداد را باید شناخت، اگر با نگاه سیاسی ببینیم، در آن روزگار، سیاست صحیح اسلامی امام و ملتی که تبعیت از امام داشتند در مساله ۱۵ خرداد بسیار قوی و جالب است، اگر از نگاه قیام ها بنگریم، می بینیم ۱۵ خرداد قیامی بود که شاه تصور می کرد به پشتیبانی اربابان خود و با یک کشتار مردمی گسترده توانست این قیام را سرکوب کند و سپس پشیمان می شود.

وی گفت: بعد از ۵۴ سال، ما امروز نیاز به درس آموزی از جریان ۱۵ خرداد داریم، از نظر مسائل حکومتی اگر ببینیم، متوجه می شویم تمام مستکبران منطقه از سرکوب قیام و شیوه دستگیری پشیمان شده و به شیوه های دیگر پرداختند، این ها درس های گوناگون ۱۵ خرداد است، فرهنگ ۱۵ خرداد سبب شد مردم جان بر کف ۲۷ کیلومتر پیاده روی کنند تا مرجع تقلید خود را نجات دهند.

بادامچیان اضافه کرد: آن چه که فرهنگ ۱۵ خرداد را به مردم داد و سبب رشد آن شد، عشق به رهبر، ولایت و امام بود و این درس برای ما است که اگر ما با همان صداقت و شجاعت ۱۵ خرداد پیش برویم هیچ قدرتی نمی تواند در مقابل این ملت بایستد، هرکس شهید بشود به زندگی جاودانه و نعمت و قرب الهی خواهند رسید و نزد خدا روزی ویژه خواهند خورد، امثال بنده که لیاقت شهادت را نداشتیم چقدر کم سعادت هستیم، من در ۱۵ خرداد ۳ بار تا مرز شهادت رفتم اما لیاقت شهادت نداشتم.

قیام کنندگان ۱۵ خرداد هدفی جز اهداف خالص الهی نداشتند

وی با بیان این که قیام کنندگان ۱۵ خرداد هدفی جز اهداف خالص الهی نداشتند، گفت: هنر امام این بود که از اول نهضت تا زمان ارتحال، کسی نتوانست وی را متهم به کشور گشایی کند، امام، خدایی زندگی کرد، هنر امام خدایی زندگی کردن بود و امروز همین هنر رهبری و امام امروز ما است.

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی فرهنگ ۱۵ خرداد را فرهنگ پیروی از امام و رهبر دینی خواند و گفت: در این فرهنگ امام و مردم با هم حرکت می کنند، امام از مردم بود و مردم خود را در امام می یافتند و این امر، مردمسالاری دینی را سبب شد که در عرض این بیش از ۳ دهه می بینید، ما یک خط ارزشمندی در انقلاب اسلامی داریم که افرادی می توانند در آن حضور پیدا کنند که تمام عیار به ارزش های الهی وابسته باشند، انقلاب جایگاه عمارها، ابوذرها، سمیه ها و یاسرها است.

وی اضافه کرد: امثال ابوموسی اشعری و شریح قاضی در خط انقلاب اسلامی نمی گنجند و این خط که رهبر آن نایب امام زمان(عج) و رهبر ما است تا حکومت عدل امام عصر(عج) ادامه خواهد داشت.

بادامچیان، خط دوم انقلاب اسلامی را خط اداره جامعه دانست و گفت: اداره جامعه توسط یک نفر یا یک مجموعه و یا توسط مردم مساله بعدی انقلاب است، انقلاب یا شبهه انقلاب هایی که طوری حکومت کردند که مردمسالاری در آن ایجاد نشد به سرنوشت حکومت عبدالناصر دچار خواهند شد که چون مردمی نبود با رفتن عبدالناصر از دنیا همه چیز از بین رفت.

رد نقش ملی گرایان و لیبرال ها در پیروزی انقلاب اسلامی

وی اضافه کرد: امام(ره) حرکت خود را تمام مردمی آغاز کرد و شاه دست به کشتار عمومی مردم در ۱۵ خرداد زد، امام از درون این مردمسالاری دو نهاد ارزش مدار جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین را به وجود آورد و سپس یک نهاد تشکیلاتی مردمی به نام موتلفه اسلامی را ایجاد کرد، اگر تاریخ را ببینید، از سال ۴۱ تا سال ۴۳، کارگردان تمام این مبارزه ها تحت رهبری ولایت فقیه، جامعه روحانیت مبارز، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و موتلفه اسلامی است، نه جبهه ملی، نه نهضت اسلامی در صحنه نبودند، بله این ها هم از این فرصت برای مبارزه با رژیم استفاده می کردند اما حرکت مبارزه اسلامی به رهبری ولی فقیه زمان را قبول نداشتند.

بادامچیان نقش این گروه های ملی گرایی در انقلاب اسلامی را رد کرد و گفت: امروز برخی از ملی گرایان لیبرال ها که خود را طلبکار انقلاب می دانند فراموش نکردند که آقای بازرگان به پاریس و خدمت امام رفت و گفت الان موقع انقلاب نیست و شاه باید بماند و سلطنت کند؛ ما هم حکومت را اداره کنیم و شما هم به قم رفته و مرجعیت کنید، اما انقلاب اسلامی یک فرهنگی دارد که نه با لیبرال ها، نه چپ ها، نه راست ها و نه دموکراسی غربی مطابقت ندارد و مردمسالاری اسلامی است که می گوید اداره جامعه باید به دست همه مردم باشد و دولت آن مانند رجایی می گوید من یک کابینه ۳۶ میلیونی دارم و امام و ولی فقیه ۸۰ میلیون جمعیت فعلی را دارد.

وی گفت: ولی امر به مخالفان هم حق شرکت در انتخابات به عنوان حق شهروندی می دهد و می گوید حتی اگر من هم قبول ندارید در انتخابات شرکت کنید، در انتخابات، بسیاری از ارزش گرایان معتقدند چرا این قدر میدان باز است که همه این ها بیایند و بعد این همه آسیب ایجاد شود، بله، این ها حقوق شهروندی است، اداره جامعه با نظر اکثریت مردم و اداره کل جامعه با کل مردم، این نظام مردمسالاری ولایی است که ولی فقیه رای مردم را حق الناس می داند و در برابر کسی که بخواهد حق مردم را تضییع کند می ایستد.

حضور آزادانه ۴۱ میلیون نفر در انتخابات برگرفته از ۱۵ خرداد است

این مبارز انقلابی که از سال ۴۱، پیرو خط امام در نهضت اسلامی حضور داشته است، گفت: این همه شهید دادیم تا این انقلاب بعد از ۳۸ سال، قدرتمند، قوی و سالم بماند و امروز ۴۱ میلیون نفر با نهایت آزادی در انتخابات شرکت می کنند و این حرکت، همان حرکت عظیمی است که برگرفته از فرهنگ ۱۵ خردادی است که در یک نصف روز رژیم ستمشاهی را به عقب نشینی وا دارد.

وی افزود: ولی امر انتخاب ملت را ضایع نمی کند، اما اگر ملت نتوانست خوب انتخاب کند آسیب خواهد دید، مشکلات و یا پیشرفت امروز به انتخاب ملت مرتبط است، این نکته بسیار مهم است که باید در سالگرد ۱۵ خرداد توجه کنیم که اگر ملت مانند ۱۵ خرداد پیرو ولی فقیه باشد و با تمام وجود در انتخابات شرکت کرد پیروز خواهد شد، هرجا در این انقلاب پیرو ولایت بودیم پیروز شدیم، دقاع مقدس را حضور مردمی به رهبری امام اداره کرد، اقتدار امروز ایران که امریکا را به هراس واداشته است به برکت حضور قدرتمند مردم به رهبری ولایت فقیه و تدبیر مقام معظم رهبری است.

بادامچیان افزود: اگر بخواهیم اقتدار ایران روز افزون شود باید ملت خود را در صحنه بداند و هوشمندانه کار کند، نیاز به ادبیات تند و تلخ هم نیست، نیاز به رای سالم و صحیح است، اگر خوب رای دادیم موفق خواهیم شد، برخی ارزش گرایان از اوضاع اخیر از برخی ناهنجاری ها و ضد ارزش ها نگران هستند اما اگر ارزش گرایان با هم متحد باشند لیبرال ها به راحتی عقب خواهند نشست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقای بادامچیان خودتون رو زعیم مردم نپندارید این مردم توی انتخابات ریاست جمهوری ثابت کرد به امثال شما میوه چین های انقلاب هیچ گونه اعتماد و اقبالی ندارد

    • بدون نام

      حالا تلاش کنید شرکت مردم در انتخابات رو مصادره کنید شما اصولگرایان از رو نمیرید شکست رو بپذیرید و خودتون رو اصلاح کنید

    • بدون نام

      هیچکس طلبکار انقلاب نباید باشه

    • حمزه

      الله و اکبر به این همه دانش که در تو نهفته بادامچیان.اعجوبه ای تو اصلا.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج