۵۴۳۰۳۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

مستند رخشان بنی‌اعتماد وارد نمایش خانگی شد

مستند «آی آدم‌ها» ساخته رخشان بنی‌اعتماد امروز در شبکه نمایش خانگی توزیع شد. این مستند ۶۵ دقیقه‌ای سال گذشته در گروه سینمایی «هنر و تجربه» به نمایش درآمد و با ۵۷ میلیون فروش -بیشتر از بسیاری از فیلم‌های سینمایی این گروه- پرفروش‌ترین مستند «هنر و تجربه» شد.

وب سایت آی سینما: مستند «آی آدم‌ها» ساخته رخشان بنی‌اعتماد امروز در شبکه نمایش خانگی توزیع شد. این مستند ۶۵ دقیقه‌ای سال گذشته در گروه سینمایی «هنر و تجربه» به نمایش درآمد و با ۵۷ میلیون فروش -بیشتر از بسیاری از فیلم‌های سینمایی این گروه- پرفروش‌ترین مستند «هنر و تجربه» شد.
مستند رخشان بنی‌اعتماد وارد نمایش خانگی شد

فیلم «آی آدم‌ها» به کارگردانی رخشان بنی‌اعتماد مستندی ۶۵ دقیقه‌ای است که پروژه ساخت و تجهیز بیمارستان فوق تخصصی جراحی اطفال «زنجیره امید» را به تصویر می‌کشد.

رخشان بنی‌اعتماد این مستند را ستایشی از انسان و نشانه عشق به انسان خوانده و در گفت‌وگویی درباره ساخت آن این‌طور توضیح داده است: «مدتی قبل از یک نفر پرسیدم چرا نام «زنجیره امید» را برای این موسسه انتخاب کرده‌اند و او بیان کرد در گذشته و در دوران دانشجویی بچه‌های بیماری را از آفریقا شناسایی می‌کردند و برای درمان به فرانسه می‌آوردند، در این پروژه خانواده‌های فرانسوی با معرفی بیمارستان سرپرستی کودکان بیمار را بر عهده می‌گرفتند تا این کودکان بعد از درمان دوباره به کشورشان بازگردند. این زنجیره، زنجیره امید انسانی بود. اگر مستند «آی آدم‌ها» بتواند به عنوان یک حلقه از این نیروی عظیم انسانی جمعیتی را که در این مراسم حضور دارند به این زنجیره وصل کند یعنی من توانسته‌ام کار خود را به خوبی انجام دهم.»

رخشان بنی اعتماد در کنار ساخت فیلم‌های بلند سینمایی آثار مستند متعددی را نیز کارگردانی کرده‌است. از جمله مستندهای او می‌توان به «کهریزک چهار نگاه»، «همه درختان من» و «یک ساعت از یک عمر» اشاره کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج