۵۴۳۱۶۵
۱ نظر
۵۵۹۸
۱ نظر
۵۵۹۸
پ

با کولر قابل حمل Ryobi آشنا شوید

شرکت Ryobi که به ساخت ابزارهای صنعتی مشهور است، به تازگی با یک نوآوری جالب، راه حلی خلاقانه برای مقابله با گرمای تابستان ارائه کرده است. کولر جدید ساخت این شرکت نه تنها نوشیدنی های شما را خنک نگه می دارد، بلکه می توان از آن به عنوان یک کولر قابل حمل نیز استفاده کرد.

وب سایت تک شات: شرکت Ryobi که به ساخت ابزارهای صنعتی مشهور است، به تازگی با یک نوآوری جالب، راه حلی خلاقانه برای مقابله با گرمای تابستان ارائه کرده است. کولر جدید ساخت این شرکت نه تنها نوشیدنی های شما را خنک نگه می دارد، بلکه می توان از آن به عنوان یک کولر قابل حمل نیز استفاده کرد.
با کولر قابل حمل Ryobi آشنا شوید

این دستگاه که Cooling Cooler نام دارد، برای افرادی که در اماکن صنعتی مشغول به کار هستند بسیار کاربردی است. چرخ ها و دسته محکم این کولر امکان انتقال آسان آن را فراهم می کند. محفظه داخلی آن عمق کافی برای گنجایش بطری های دو لیتری را دارد. در قسمت دیگری از این کولر، جایی برای خنک کردن بطری های کوچکتر در نظر گرفته شده است.
با کولر قابل حمل Ryobi آشنا شوید

هرچند یخچال های مشابه این دستگاه در بازار زیاد است، اما آنچه محصول جدید Ryobi را از رقبایش متمایز می کند، قابلیت خنک ساختن محیط اطراف توسط آن است. انرژی این دستگاه توسط یک باتری هجده ولتی تامین می شود و هوای سرد آن به وسیله یخی که در داخل برای خنک نگاه داشتن نوشیدنی ها وجود دارد تولید می شود. این هوای خنک به بیرون دمیده می شود و برای حفظ تعادل دما در محیط های کوچک مناسب است.

این کولر با هر بار شارژ تا چهار ساعت کار می کند. امکان استفاده از باتری های با ظرفیت بیشتر نیز وجود دارد. Ryobi این کولر را با قیمت ۱۹۹ دلار به فروش می رساند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این کولر ساخت کجاست?

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج