۵۴۳۱۹۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

مدل جدیدی از خودروی لوتوس معرفی شد

لوتوس به تازگی سریع‌ترین خودروی اسپرت چهار سیلندری که تا به حال ساخته است را معرفی کرده. Elise Cup ۲۵۰ جدید لوتوس، ۱۴ کیلوگرم از مدل قبلی خود سبک تر است.

وب سایت دیجی رو - امیرعلی عامری: لوتوس به تازگی سریع‌ترین خودروی اسپرت چهار سیلندری که تا به حال ساخته است را معرفی کرده. Elise Cup ۲۵۰ جدید لوتوس، ۱۴ کیلوگرم از مدل قبلی خود سبک تر است.
مدل جدیدی از خودروی لوتوس معرفی شد

این مدل جدید که به سوپرشارژر مجهز شده، ۱۴ کیلوگرم از مدل قبلی خود سبک تر است و با باک پر، ۹۱۷ کیلوگرم وزن خواهد داشت. اگر سوخت را در نظر نگیریم، وزن آن به ۸۸۴ کیلوگرم خواهد رسید. همچنین آپشن‌هایی هم برای این خودرو وجود دارند که می‌توانید با سفارش آن ها وزن خودرو را حتی از آن چیزی که هست هم کمتر بکنید. این آپشن‌ها شامل اگزوز تیتانیومی و دیسک ترمز سبک‌تر می شوند و وزن خودرو را به ۸۶۰ کیلوگرم می‌رسانند.

مدل جدیدی از خودروی لوتوس معرفی شد

هدف اصلی لوتوس از ساخت این خودرو، تولید ماشینی بود که در عین اینکه برای استفاده‌ی روزمره و رانندگی در خیابان‌های شهری مناسب باشد، قابلیت‌های یک خودروی مسابقه ای را هم داشته باشد.
مدل جدیدی از خودروی لوتوس معرفی شد

لوتوس Elise Cup 250 از یک موتور ۱.۸ لیتری چهار سیلندر مجهز به سوپرشارژر استفاده می کند که توان تولید ۲۴۳ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتون متر گشتاور را دارد. این قدرت باعث می‌شود که لوتوس در کمتر از ۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و حداکثر سرعتی برابر با ۲۴۷ کیلومتر بر ساعت داشته باشد. این خودرو همچنین از جعبه دنده‌ی ۶ سرعته‌ی دستی استفاده می‌کند.

اسپلیتر جلوی خودرو، دفیوزر عقب و باله‌ی عقب از متریال سبک ساخته شده اند تا در عین کارایی بالا، وزن خودرو زیاد نشود. نیروی رو به پایینی که توسط باله‌ی عقب تولید می‌شود، در سرعت ۲۲۵ کیلومتر بر ساعت به ۱۲۵ کیلوگرم می‌رسد.

مدل جدیدی از خودروی لوتوس معرفی شد

اگرچه اعداد و ارقام مربوط به این خودرو اعجاب آور نیستند و بسیاری از خودروهای اسپرت اعداد و ارقامی بسیار پایین‌تر ارائه می دهند، اما همان طور که گفتیم، هدف از ساخت این مدل لوتوس چیز دیگریست. قرار است شما خودرویی داشته باشید که صبح ها با آن بروید سر کار. بنابراین خودرو برای استفاده در شهر بهینه شده است.
مدل جدیدی از خودروی لوتوس معرفی شد
به علاوه، این خودرو قرار است حال و هوایی اسپرت را ارائه کند. برای اینکه در این خودرو احساس نشستن پشت فرمان یک خودروی اسپرت را داشته باشید، مهندسان و طراحان برای طراحی داخلی این خودرو سنگ تمام گذاشته اند و با نگاهی به عکس ها متوجه خواهید شد که تلاش زیادی صورت گرفته تا این خودرو تمام چیزهایی که یک خودروی اسپرت دارد را داشته باشد. در داخل خودرو از چرم و فیبر کربن زیادی استفاده شده است تا علاوه بر زیبایی، وزن خودرو هم پایین نگه داشته شود.
مدل جدیدی از خودروی لوتوس معرفی شد

این خودرو به همراه آپشن‌هایی که ارائه می‌دهد و قابلیت‌های اسپرتی که دارد، ۴۷,۴۰۰ پوند (۲۳۰ میلیون تومان) قیمت خواهد داشت که برای خودرویی با این کیفیت، قیمت بالایی نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج