۵۴۳۲۴۴
۱۰ نظر
۵۰۰۴
۱۰ نظر
۵۰۰۴
پ

دیدار با تتلو منجر به شکست رئیسی شد؟

پایگاه خبری انتخاب به نقل از المانیتور نوشت: اصولگرایان در ایران در حالی که سرشان را می خارانند به این فکر میکنند که چرا رقابت ریاست جمهوری را واگذار کردند. برخی بر این باورند که دیدار رییسی با یک رپر جوان ایرانی عامل شکست رییسی بوده است.

پایگاه خبری انتخاب به نقل از المانیتور نوشت: اصولگرایان در ایران در حالی که سرشان را می خارانند به این فکر میکنند که چرا رقابت ریاست جمهوری را واگذار کردند. برخی بر این باورند که دیدار رییسی با یک رپر جوان ایرانی عامل شکست رییسی بوده است.

این دیدار بین امیر تتلو و رییسی با هدف جذب رای حوانان صورت گرفت اما در نهایت به قیمت شکست او تمام شد.

امیر حسین مقصودلو در حالی که آستین هایش را بالازده بود و تتوهای او پیدا بود با لبخندی بر لب کنار رییسی نشست. این رپر جوان به خاطر آهنگ هایش درباره زندگی و عشق معروف است اما این ظاهر غیر موجه او ۴ میلیون فالویر در اینستاگرام و ۱.۲ میلیون هوادار در فیس بوک دارد که به تتلیتی ها معروفند. ظاهر او عمدتا با موهای بلند و پیرسینگ چانه است. همه اینها برای اینکه بتوان این شخصیت را به اصولگرایان چسباند، خیلی سخت است.

نشستن تتلو و رئیسی در کنار یکدیگر عجیب و غریب بود. تتلو کار خود را یک دهه پیش آغاز کرده و آلبوم ها و موسیقی هایی را بدون مجوز وزارت ارشاد ایران منتشر کرده است. رییسی تولیت آستان قدس رضوی است. تتلو دوبار تا کنون بازداشت شده .یک بار در سال ۲۰۱۳ به جزم حضور در کانال های غیر مجاز ماهواره ای و بار دیگر در ۲۰۱۶ که این بار به مدت ۶۲ روز به جرم تشویق به فساد در میان جوانان از طریق موسیقی اش دستگیر شد.

در یکی از ویدئوهای مربوط به دیدار رییسی و تتلو، او به رییسی می گوید که اگر به او مجوز داده می شد موزیک ویدئو آهنگ امام رضا را در حرم میساخت. شایعات زمانی آغاز شد که گفته شد تتلو اجازه برگزاری کنسرت در مشهد را دریافت کرده است. چنین مراسمی به کل با رویکردهای پدر زن رییسی و امام جمعه مشهد در تضاد بود. علم الهدی اجازه برگزاری هیچ کنسرتی را در مشهد نمیدهد .

بسیاری از ایرانی ها این شیرین کاری تبلیغاتی را بی صداقتی در سیاست خواندند و این دیدار را به سخره گرفتند.

تتلو در ابتدا از شهردار تهران محمدباقر قالیباف حمایت کرده بود. کسی که آموزش موسیقی را در مراکز فرهنگی شهرداری در سال ۲۰۱۴ ممنوع کرده بود. تتلو صدای خود را ضبط کرد و در کانال تلکرامی اش گذاشت. تتلو بعد از کناره گیری قالیباف به نفع رییسی از رییسی حمایت کرد. برخی از ایرانیان فکر میکنند دیدار تتلو و رییسی با امید مجوز گرفتن برای آهنگ هایش با رضایت خود او برگزار شده است.

پس از انتخابات حامیان روحانی به خیابان ریختند و دیدار رییسی و تتلو را مسخره کردند. جک های مختلفی در فضای شبکه های اجتماعی میان مردم رد و بدل می شد.

با روشن شدن نتیجه انتخابات بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی دیدار رییسی و تتلو را دلیل شکست رییسی خواندند.

یک اصولگرا در توییتر خود نوشت پیروزی روحانی عجیب نبود چرا که همه حامیان قالیباف به رییسی رای ندادند. دیدار تتلو و رییسی فاجعه بود.

اینکه چه تعداد رای به دلیل این دیدار از سبد رای رییسی خارج شده معلوم نیست اما آنچه روشن است این است که این دیدار تصویر رییسی را بین اصولگرایان تخریب کرد. به محض اینکه روحانی پیروزی شد تتلو به پست گذاشتن در اینستاگرام خود ادامه داده است.

شاید اینکه دلیل شکست رییسی را تتلو بدانیم کمی اغراق آمیز باشد اما این ایده که دیدار با یک رپر میتواند شانس ریاست جمهوری یک کاندیدای اصولگرای را افزایش دهد خنده دار بود. بیایید با واقعیت ها مواجه شویم: رییسی چه بخواهد چه نخواهد تا زمان های بسیار به این ماجرا شناخته خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد د

      کی رو میخاید گول بزنید با این جور تحلیلا؟! مردم ایران دیگه هیچوقت به اصولگرایان رای نمیدن شما برید تحقیق کنید چرا؟

    • محمد سلطان

      وجهه رییسی برای همیشه به احمدی نژاد پیوست ودیگر رای نصیبش نخواهد شد

    • بدون نام

      خخخخخخخخخ رییسی تتلیتیست خخخخخخخ

    • بدون نام

      اصولگرایان بخاطر اینکه خود را صاحب و مالک انقلاب میدانند و دید انحصارگرایانه دارند نزد مردم اقبالی ندارند عمر اصولگرایی دیگه بین مردم تمومه

    • بدون نام

      100 درصد

    • بدون نام

      من که به مقام قضایی رای نمیدم

    • علی

      تاتللو رو مگه چند نفر توی ایران می شناسن که تاثیر گذار در انتخابات باشه

    • بدون نام

      اگه کنار تتلوننشسته بود۱۵میلیون ری نمیاوردطرفدارای تتلوبودن که به ریسی رای دادن وگرنه رایش زیر یک ملیون بودریسی تو که به تتلو وعده کنسرت درمشهددادی به وعده ات عمل کن

    • بدون نام

      هنوزم متوجه نشدید!؟ و نخواهید شد!!؟

    • شهرام

      مردم عطای اصولگرایی رو به لقای اصولگرایان بخشیدند و تمام. این ملاقات غیر متعارف و ساختگی هیچ تاثیری در رای مردم نداشت و فقط موجب خنده ملت شد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج