۵۴۳۳۲۵
۵۰۲۴
۵۰۲۴
پ

اقامت شگفت انگیز با فیل و زرافه در این هتل ها

هتل های سافاری این منطقه دیوارهای شیشه ای دارند که از کف زمین تا سقف شیشه ای هستند و این امکان را برای مسافرین فراهم می آورند تا در طول اقامت خود در هتل از دیدن پنج نوع حیوان آفریقایی از جمله شیر، فیل، بوفالو، کرگدن و پلنگ از نزدیک لذت ببرند.

وبسایت تابناک با تو: سافاری یک گردش و مسافرت است که اغلب با دوربین و به هدف دیدن و تهیه عکس و فیلم از جانوران وحشی (در گذشته با اسلحه و به قصد شکار) انجام میشد.

سافاری این امکان را به شما میدهد تا به زندگی حیوانات وحشی نزدیک شوید. این نوع از مسافرت ها جایگاه خاصی در بین مسافران دارند و یکی از انتخاب های آنان به شمار می روند.

سافاری اقامتگاه ها و هتل های مخصوص خود را دارد که سپری کردن اوقات در آنها بسیار شگفت انگیز است. هتل های یادشده این امکان را به مسافران می دهند تا در کنار حیوانات وحشی تفریح کنند، بخوابند و حتی شنا کنند. در این گزارش با پنج اقامتگاه سافاری معروف دنیا آشنا خواهید شد.

ماکانیان سافاری لودگ: در جنوب آفریقا و در منطقه ی محافظت شده قرار گرفته است. هتل های سافاری این منطقه دیوارهای شیشه ای دارند که از کف زمین تا سقف شیشه ای هستند و این امکان را برای مسافرین فراهم می آورند تا در طول اقامت خود در هتل از دیدن پنج نوع حیوان آفریقایی از جمله شیر، فیل، بوفالو، کرگدن و پلنگ از نزدیک لذت ببرند.

اقامت شگفت انگیز با فیل و زرافه در این هتل ها

گیراف مانور: این هتل در پایتخت کنیا "نایروبی" قرار گرفته و در سال ۱۹۳۲ میلادی ساخته شده است. از سال ۱۹۷۰ میلادی این ناحیه به عنوان منطقه ی حفاظت شده شناخته می شود. این هتل شش اتاق خواب دارد و این فرصت را به مسافران می دهد تا به زرافه های " روچیلد" نزدیک شوند و با هشت زرافه ی موجود در این مکان صبحانه بخورند.

اقامت شگفت انگیز با فیل و زرافه در این هتل ها

لاپا ریوس لودگ: این هتل در کاستاریکا و درون یک منطقه ی حفاظت شده به مساحت ۴ کیلومتر مربع در جنگل های بارانی قرار گرفته است و شما می توانید در لاپا ریوس به حیوانات نزدیک شوید و میمون ها و طوطی ها را از نزدیک ببینید. و با اجاره ی یکی از ۱۶ کلبه ی آن در هوای آزاد از بودن کنار حیوانات لذت ببرید.

اقامت شگفت انگیز با فیل و زرافه در این هتل ها

سی لیون لودگ: این هتل سه ستاره هم در جزایر "فاکلند" و در کنار پنگوئن ها قرار گرفته است. گستره ی وسیعی از جنوب اقیانوس اطلس که چیزی جز آبهای آبی در آن دیده نمی شود از اینجا قابل دیدن است. اقامتگاه فاکلند، درهای شگفت انگیز و بی پایان قاره ی قطب جنوب را در برابر شما می گشاید.

اقامت شگفت انگیز با فیل و زرافه در این هتل ها

رویال مالیوان، جنوب آفریقا: از جمله امکانات رفاهی این هتل استخرهای شنا است که برای هر اتاق جداگانه طراحی شده است. در این هتل می توانید فیل ها را ببنید. رویال مالیوان نزدیک پارک ملی "کروگر" قرار گرفته و محوطه ی ویژه ای برای آشنایی با حیوانات وحشی جنگل از نزدیک دارد. کارشناسان محیط زیست و راهنمایان تور اطلاعات کافی را به مسافران ماجراجو می دهند.
اقامت شگفت انگیز با فیل و زرافه در این هتل ها
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج