جاباما
۵۴۳۳۴۷
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

راست گفتار: می خواهند به «آشوب» ضربه بزنند

کارگردان فیلم سینمایی «آشوب» در پی پخش تیزرهای این فیلم از شبکه های ماهواره ای بیان کرد که سوءنیت پشت این امر بوده است و می خواهند آبروی «آشوب» را ببرند.

خبرگزاری مهر: کارگردان فیلم سینمایی «آشوب» در پی پخش تیزرهای این فیلم از شبکه های ماهواره ای بیان کرد که سوءنیت پشت این امر بوده است و می خواهند آبروی «آشوب» را ببرند.
راست گفتار: می خواهند به «آشوب» ضربه بزنند

کاظم راست گفتار کارگردان فیلم سینمایی «آشوب» درباره پخش تیزرهای این فیلم از شبکه های ماهواره ای به ما گفت: من تیزرهای این فیلم از شبکه های ماهواره ای را ندیده ام اما گویا پخش این تیزرها از روز گذشته ۱۲ خردادماه آغاز شده است و دوستانم این موضوع را به من اطلاع دادند.

وی افزود: نمی دانم منشا این موضوع چیست اما فکر می کنم پشت این امر دشمنی وجود دارد زیرا «آشوب» روزهای پایانی اکران خود را می گذراند و از روز چهارشنبه دیگر سینمای سرگروه هم ندارد. ضمن اینکه پخش تیزرها درست در زمانی آغاز شده است که در ۲ روز آینده سینماها تعطیل هستند، بنابراین هیچ حسن نیتی پشت این مساله وجود ندارد. اگر ما می خواستیم تیزرهای این فیلم را به شبکه های ماهواره ای بدهیم از چهار هفته پیش و از زمان آغاز اکران عمومی آن، این کار را می کردیم نه در این زمان که نمایش «آشوب» رو به پایان است.

راست گفتار بیان کرد: پخش تیزرهای «آشوب» از شبکه های ماهواره ای به جز گرفتاری و مسایل قانونی هیچ منفعتی برای ما ندارد و تنها به آبروی این فیلم ضربه می زند. با صراحت انجام این امر از سوی خودمان را تکذیب می کنم و این نکته را هم باید عنوان کنم که هیچ دلیل دیگری به جز سوءنیت پشت این مساله نبوده است.

این کارگردان در پایان توضیح داد: روز گذشته به محض اطلاع از این موضوع با مسئولان وزارت ارشاد و شورای صنفی نمایش تماس گرفتم و این موضوع را به آنها نیز توضیح دادم. پخش تیزرهای فیلم سینمایی «آشوب» از شبکه های ماهواره ای مورد اعتراض ما است و امیدوارم هرچه سریع تر پخش آن را قطع کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عوض تشکر کردنته؟ دارن مجانی برای فیلمت تبلیغ میکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج