۵۴۳۴۱۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نگرانی رئیس یوفا از حملات تروریستی

رئیس اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) با تاکید براینکه نمی داند فوتبال بخشی از اهداف حملات تروریست ها تلقی می شود یا خیر؟ گفت: احتمال اینگونه حملات در تمامی رویدادهای مهم وجود دارد.

خبرگزاری ایرنا: رئیس اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) با تاکید براینکه نمی داند فوتبال بخشی از اهداف حملات تروریست ها تلقی می شود یا خیر؟ گفت: احتمال اینگونه حملات در تمامی رویدادهای مهم وجود دارد.
«الکساندر سفرین» در خصوص برگزاری دیدار پایانی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا که امشب در شهر «کاردیف» ولز برگزار می شود، عنوان کرد: تجربه فوق العاده ای برای کاردیف خواهد بود.
وی افزود: به علت کمبود زیرساخت ها کمی چالش داریم، اما یقین دارم که رویداد فراموش نشدنی را شاهد خواهیم بود.
دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین رئال مادرید اسپانیا و یوونتوس ایتالیا بعد از حمله تروریستی که اخیرا در یک کنسرت شهر منچستر انگلیس رخ داد، برگزار می شود. کمتر از دو ماه پیش نیز در مسیر حرکت اتوبوس تیم دورتموند آلمان برای دیدار یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا یک بمب منفجر شد.
رئیس یوفا در این مورد گفت: باید اذعان کنم که از نظر مسائل امنیتی برگزاری یک مسابقه امروز کاملا با ۱۰ سال پیش متفاوت است.
وی گفت: ورزشگاه ها ایمن هستند، اما مردم زیادی در خیابان ها حضور دارند. به همین علت باید هوشیار باشیم.
وی در ادامه از برگزاری جام جهانی ۲۰۳۰ در کشور انگلیس حمایت کرد و گفت: بعد از میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر و ۲۰۲۶ که قرار است در آمریکای شمالی برگزار شود، نوبت به میزبانی قاره اروپا می رسد.
سفرین از بازگشت جام جهانی به بریتانیا بعد از جام ۱۹۶۶ که با قهرمانی انگلیس پایان یافت، حمایت کرد.
وی گفت: بریتانیا از نظر سازمان دهی و زیرساخت ها می تواند میزبانی جام جهانی باشد و با این حال تصمیم گیری در این باره به عهده اتحادیه فوتبال انگلیس، دولت این کشور و سایر مقامات است.
وی گفت: انگلیس شایستگی میزبانی جام جهانی در آینده نزدیک را دارد. این کشور می تواند جام جهانی را برگزار کند و اگر اتحادیه فوتبال انگلیس این تصمیم را بگیرد، حمایت می کنیم.

سفرین گفت: فقط امیدوارم دو پیشنهاد دهنده از اروپا نداشته باشیم، چرا که این خوب نیست. فکر می کنم که شرایط مطلوب این است که یک پیشنهاد دهنده اروپایی داشته باشیم و همه اروپا محکم در کنار هم بایستند و انگلیس میزبانی را بدست آورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج