۵۴۳۴۶۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

معرفی اپلیکیشن و بازی (۴۱)

امروزه با گسترش استفاده از گوشی های هوشمند و همه گیر شدن آن، اپلیکیشن ها و بازی ها نقش پررنگی در فعالیتهای روزمره انسان ها دارند.

برترین ها: امروزه با گسترش استفاده از گوشی های هوشمند و همه گیر شدن آنها، اپلیکیشن ها نقش پررنگی در فعالیتهای روزمره انسان ها دارند که در دسته بندی های مختلف مانند اخبار، سلامت، آموزش، ارتباطات و ... ارائه می شوند. ما در این مجموعه قصد داریم به معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی ها در دسته های گوناگون بپردازیم. امیدواریم بتوانیم شما را در انتخاب اپ مورد نیاز خود یاری دهیم. شما هم می توانید در بخش نظرات در انتهای همین مطلب، اپ های محبوب خود را با ما در میان بگذارید.

*************
بازی Pirates of the Caribbean : Tides of War ؛ ماجراجویی با کاپتان جک اسپارو!
Pirates of the Caribbean: Tide of War نام یک بازی استراتژیکی جذاب می باشد که در این بازی قرار است که شما به عنوان فرمانده یک کشتی دزدان دریایی وارد بازی شوید و با آموزش دادن به نیرو های خود آن ها را برای نبرد های مختلف که دشمنان شما انجام می دهند تا شما را از پای در آورند آماده کنید. بازی به صورت آنلاین و اینترنتی می باشد که می توانید با کاربرانی از سراسرا جهان بازی را اجرا و از آن لذت ببرید. این بازی قدرتمند توسط استودیو بازی سازی JOYCITY Corp. طراحی شده است که بازی تا کنون بیش از ۱ میلیون بار از گوگل پلی دانلودی داشته است.
در این بازی جذاب شما به عنوان کاپیتان یک کشتی دریای می باشید که از این رو این کشتی برای دزدان دریایی نیز هست !!! پس یعنی شما به عنوان فرمانده دزدان دریایی در اقیانوس ها می باشید. با برنامه ریزی های دقیق می توانید به کشتی های دیگر حمله کنید و منابع آن ها را برای خود به غارت ببرید. برای افزایش کیفیت بازی می توانید کارکنان مختلفی را استخدام کنید تا شما را در انجام کار های مربوط کمک کنند تا تنها نباشید. بازی دارای گرافیکی بسیار زیبا می باشد که به طور حتم با گیم پلی برتر بازی می توانید برای ساعات طولانی سرگرم شوید.
معرفی اپلیکیشن و بازی (41) معرفی اپلیکیشن و بازی (41)
برخی از ویژگی های بازی Pirates of the Caribbean: Tide of War:
  • استخدام دزدان دریایی برای انجام کار های مربوط کشتی
  • تبدیل شدن به کاپیتان محبوب دزدان دریایی
  • امکان به غارت بردن منابع کشتی های دیگر
  • تسلط کامل بر اقیانوس ها و مدیریت کشتی های عبوری
  • حمله ور شدن به سمت مراحل سر سخت بازی
  • گیم پلی اعتیاد آور به صورت نوآورانه
  • بازی در محیط و مراحل مختلف
  • گرافیکی با کیفیت به صورت اچ دی
  • سازگار با انواع گوشی و تبلت ها
معرفی اپلیکیشن و بازی (41) معرفی اپلیکیشن و بازی (41)
معرفی اپلیکیشن و بازی (41)
معرفی اپلیکیشن و بازی (41) معرفی اپلیکیشن و بازی (41)
برنامه Send Anywhere - transfer large files, mp3, photos ؛ رقیب قدرتمند شیرایت!
Send Anywhere نام نرم افزاری برای ارسال فایل ها با سرعت بالا از طریق وای فای می باشد. با استفاده از این برنامه می توانید فایل های مختلف مانند عکس، موسیقی، ویدئو، برنامه، بازی، اسناد و … را با سرعتی بسیار بالایی در بین دستگاه های مخلتف به اشتراک بگذارید. کار با برنامه Send Anywhere بسیار ساده بوده و نیاز به هیچ گونه ثبت نام یا لاگین برای استفاده از این برنامه نخواهید داشت. نرم افزار Send Anywhere هیچ محدودیتی برای ارسال فایل ها ندارد و شما می توانید فایل های چند گیگابایتی را به سادگی ارسال کنید!
معرفی اپلیکیشن و بازی (41) معرفی اپلیکیشن و بازی (41)
برخی از مهم ترین ویژگی های نرم افزار Send Anywhere:
  • بدون نیاز به لاگین کردن در برنامه یا ثبت نام
  • ارسال انواع فایل ها بدون محدودیت حجمی در هر زمانی
  • حفظ امنیت فایل های ارسالی بدون آپلود آنها در سرویس های ابری
  • به اشتراک گذاری تصاویر و اسناد شما بدون به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی
  • پشتیبانی از تمام سیستم عامل های مختلف مانند اندروید، گوشی های که دارای سیستم عامل اندروید نیستند، PC ها، سیستم کروم و مرورگر وب
معرفی اپلیکیشن و بازی (41) معرفی اپلیکیشن و بازی (41)
معرفی اپلیکیشن و بازی (41)
معرفی اپلیکیشن و بازی (41) معرفی اپلیکیشن و بازی (41)
بازی Fidget Spinner ؛ فرفره های خاطره انگیز!
شاید فرفره ها را هر جایی دیده باشید؛ در خیابان یا حتی در محل کارتان! حالا اگر بگوییم با این اپلیکشین میتوانید دهها فرفره نئونی زیبا را به گوشی خود بیاورید آیا فکر میکنید باز هم به یک فرفره واقعی نیاز داشته باشید؟! فرفره ها انواع مختلفی دارند ولی این نوع از فرفره که در این اپلیکیشن با آن آشنا میشوید فرفره ای است که سه پره دارد، با یک حرکت انگشت قابل چرخش است و هنگام چرخش جلوه زیبایی ایجاد میکند.اگر انرژی اضافه دارید میتوانید آن را با چرخاندن فرفره تخلیه کنید!
معرفی اپلیکیشن و بازی (41) معرفی اپلیکیشن و بازی (41)
برخی از ویژگی های بازی Fidget Spinner:
  • شبیه سازی عالی فرفره با رنگ هایی نئونی
  • دارای ده ها فرفره مختلف برای انتخاب و چرخاندن
  • رابط کاربری زیبا و ساده
معرفی اپلیکیشن و بازی (41) معرفی اپلیکیشن و بازی (41)
معرفی اپلیکیشن و بازی (41)
معرفی اپلیکیشن و بازی (41) معرفی اپلیکیشن و بازی (41)
بازی Iron Blade: Medieval Legends RPG ؛ سفر به قرون وسطی با شاهکاری دیگر از گیم لافت!
Iron Blade: Medieval RPG را می توان پر بازدید ترین بازی ماه فعلی در گوگل پلی دانست که در دسته بازی های اکشن قرار گرفته است. بازی شمشیر آهنی توسط گیم لافت طراحی شده است که در مدت زمان کمی توانسته نزدیک به 500 هزار بار دانلودی داشته باشد و نظر بیش از 6 هزار نفر را به خود جلب کند که توضیح دهنده کیفیت بالای بازی می باشد که مورد علاقه کاربران مختلف از سراسر جهان قرار گرفته است.داستان کلی بازی در مورد نبرد لرد بارد با شیطان هایی می باشد که سراسر سرزمین او را تسخیر کرده اند و اکنون برای انتقام گیری وارد محیظ هایی باید شوید که دیدن آن ها نیز شما را خیره به بازی خواهد کرد.
بازی را در مقابل شیطان هایی آغاز کنید که همگی برای نابودی نسل انسان ها وارد زمین شده اند و اکنون شما با شمشیر های آهنی که در اختیار دارید برای نبرد با این نیرو های اهریمنی باید وارد محیط های مختلفی شوید. استفاده از محیط های دیدنی در بازی سبب خواهد شد تا هرگز از محیط بازی خسته نشوید. زیرا در این آیتم بازی شما می توانید در هر ثانیه از بازی با محیط های جدیدی رو به رو شوید که به طور حتم نمونه هایی از این بازی را در فیلم های هالیوودی دیده اید زیرا طراحی بازی به گونه ای اجرا شده است که می تواند نظر هر گیمری را به خود جلب کند.

در آغاز این بازی شما با نحو کار با شمشیر ها را فرا خواهید گرفت و قدرت هایی که در نبرد های سنگین بدست خواهید آورد. قدرت هایی که از تمرین های زیاد بدست آورده اید را می توانید در مبارزات چند به یک که به ضرر شما می باشد استفاده کنید و حداقل برای چند ثانیه هم که شده نیرو های شیطان را از اطراف خود دور کنید تا دوباره قدرت کافی را برای مبارزه بدست آورید. استفاده از هوش مصنوعی در نیرو های شیطانی سبب خواهد شد تا از نابودی سریع آن ها جلوگیری شود و یک جنگ تمام عیار در انتظار شما باشد.

گرافیکی جذاب و سراسر هیجان بازی سبب خواهد شد تا در ابتدای بازی دقایقی برای دیدن محیط های زیبای بازی صرف کنید زیرا همان طور که می دانید بازی های گیملافت ار طراحی های زیبایی برخوردار می باشند که این بازی نیز از این مورد مستثنا نیست و می تواند نظر شما را به خودش جلب کند. صدا گذاری عالی به همراه گیم پلی اعتیاد آور بازی می تواند یک گیم عالی را برای شما به ارمغان بیاورد و شما را برای روز های طولانی سرگرم کند.
معرفی اپلیکیشن و بازی (41)
معرفی اپلیکیشن و بازی (41)
برخی از ویژگی های بازی Iron Blade: Medieval RPG:
  • یک بازی سراسر هیجان در زمینه بازی های اکشن و نقش آفرینی
  • بازی در محیط های کاملا دیدنی با کیفیت بسیار بالا
  • مبارزه برای نجات بشر و انتقام گیری از شیاطین
  • مقابه با طیف وسیعی از نیرو های شیطان با ویژگی های مختلف
  • امکان استفاده از مهارت های شمشیر زنی در نبرد ها
  • دریافت سلاح و شمشیر های مختلف
  • ارتقاء قدرت مهارت های بدست آمده خود
  • گرافیکی به صورت 3 بعدی و HD
  • امکان جستجو برای پیدا کردن نیرو های شیطان
  • مقابله با هیولا های مختلف در هر مرحله
  • گیم پلی فوق العاده عالی و اعتیاد آور
  • صدا گذاری منحصر به فرد
  • سازگار با انواع گوشی و تبلت ها
معرفی اپلیکیشن و بازی (41)
معرفی اپلیکیشن و بازی (41)
معرفی اپلیکیشن و بازی (41)
معرفی اپلیکیشن و بازی (41) معرفی اپلیکیشن و بازی (41)
برنامه Emolfi - cut me in & sprinkles for selfie editor ؛ هوش مصنوعی به سبکِ فیس اپ و MSQRD!
Emolfi empathic selfie cam - امولفی عنوان اپلیکیشنی حرفه ای برای ساخت تصاویری جذاب از چهره شما کاربران محترم می باشد که برای پلتفرم های iOS و اندروید منتشر شده است تا یک بار دیگر کاربرد هوش مصنوعی در زمینه سرگرمی را برایمان به نمایش بگذارد. امولفی باپشتیبانی از یک هوش مصنوعی بسیار قدرتمند می تواند احساسات افراد در ها را از طریق آنالیز اجزای چهره شان تشخیص داده و بسته به آن افکت های متناسب را رویشان اعمال کند، چندین حالت گوناگون در این برنامه بی نظیر گنجانده است که هر کدام از حالت ها تصاویر را به صورتی منحصر به فرد تغییر می دهد. توسعه دهندگان ادعا می کنند که اولین اپلیکیشن سلفی مبتنی بر احساسات را ساخته اند، این برنامه همانند تمام اپلیکیشن های این چنینی، برای کار کردن و آنالیز تصاویر به اتصال دائم اینترنت احتیاج دارد، کافیست با اپ یک سلفی ازخودتان بگیرید، یا سلفی هایی که قبلا گرفته اید را به آن بدهید تا کار آنالیز و پردازش را آغاز کند.

معرفی اپلیکیشن و بازی (41) معرفی اپلیکیشن و بازی (41)
توضیحات این اپلیکیشن تنها به اینجا ختم نمی شود زیرا یکی از مهم ترین قابلیت ها و ویژگی های بی نظیر و در عین حال سرگرم کننده آن افکت های تصادفی آن می باشد. به این صوررت که وقتی عکسی را به اپلیکیشن می دهید، نمی دانید که بعد از آنالیز قرار است چه بلایی به سرش بیاید و همین موضوع باعث شده که از دیدن نتایج غافلگیر شوید. نکته جالب اینجاست که همه این افکت ها ثابت نیستند و گاهی اوقات ممکن است خروجی های GIF متحرک هم تحویل بگیرید.

بهتر است بدانید که تغییرات ایجاد شده بر روی تصاویر بسیار طبیعی و واقع گرایانه بوده و به سختی می توان متوجه دخالت هوش مصنوعی در تصاویر شد. بسته به حالتی که در چهره شماست سلفی هایتان را تغییر می دهد. مثلا اگر اخم کنید، اپلیکیشن با تشخیص این موضوع تلاش می کند که این اخم شما را به شکلی اغراق آمیز تر و ترسناک تر به تصویر بکشد. برای حالت های دیگر هم همینطور: لبخند زدن، ترسیدن، شکلک در آوردن یا حتی خشک و بی حالت بودن همگی می توانند توسط امولفی تشخیص داده شوند و بسته به آن ها افکت های مختلفی را شاهد باشید.
معرفی اپلیکیشن و بازی (41) معرفی اپلیکیشن و بازی (41)
معرفی اپلیکیشن و بازی (41)
معرفی اپلیکیشن و بازی (41) معرفی اپلیکیشن و بازی (41)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج