جاباما
۵۴۳۴۹۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

یک‌ ممنوعیت برای سینما فرهنگ

سخنگوی شورای صنفی نمایش از برگزاری یک جلسه فوق العاده برای دو فیلم جدید سینمایی و ممنوعیت صدور حواله برای سینما فرهنگ خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی شورای صنفی نمایش از برگزاری یک جلسه فوق العاده برای دو فیلم جدید سینمایی و ممنوعیت صدور حواله برای سینما فرهنگ خبر داد.

غلامرضا فرجی درباره این جلسه روز شنبه سیزدهم خرداد ماه به ایسنا گفت: طبق مصوبه هفته قبل شورای صنفی نمایش فیلم های زیر سقف دودی و رگ خواب می‌توانند از چهارشنبه ۱۷ خرداد ماه روی پرده بروند و بر اساس توافقات قبلی روزهای اکران این دو فیلم در ماه مبارک رمضان محاسبه نمی‌شود.

وی افزود: در واقع شروع محاسبه کف فروش این دو فیلم از عید فطر است و چنانچه صاحبان و پخش‌کننده‌های این دو فیلم تمایل نداشته باشند از امتیاز ویژه‌ای که شورا به مناسبت ماه مبارک رمضان در نظر گرفته استفاده کنند باید مراتب را به صورت کتبی به شوا اعلام کنند که در این صورت اکران فیلمهای ویلایی‌ها و آشوب تا پایان شب‌های احیا در سینماهای سرگروهشان ادامه خواهد داشت.

فرجی در ادامه درباره یکی دیگر از مصوبات این شورا بیان کرد: سینما فرهنگ بر خلاف مصوبه شورای صنفی نمایش به نمایش آثار هنر و تجربه ادامه داده و به خاطر بی‌توجهی به هشدارهای شورا و سه اخطار پیاپی، تا اطلاع ثانوی هیچ حواله جدیدی برای این سینما صادر نخواهد شد ولی چنانچه این سینما به نمایش آثار گروه هنر و تجربه خاتمه دهد، ممنوعیت صدور حواله لغو می‌شود.

درخواست اعلام انصراف کتبی از سوی سازندگان فیلم های زیر سقف‌دودی و رگ‌ خواب برای تاخیر در نمایش این دو فیلم در حالی مطرح شده که در روزهای گذشته علی سرتیپی مدیر موسسه پخش فیلمیران ادامه اکران فیلم ویلایی‌ها و دیرتر شروع شدن فیلم دفتر پخش خود را بلامانع اعلام کرده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج