۵۴۳۸۹۱
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

ولایتی: سران دیگر کشورها، از زندگی ساده رهبر انقلاب تعجب می کنند

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، توجه مسئولان به اقشار ضعیف جامعه را از تاکیدهای امام راحل دانست و گفت: رهبر کبیر انقلاب در اوج اقتدار و بزرگی در داخل و عرصه بین‌الملل، به ساده‌ترین شکل زندگی کردند.

خبرگزاری ایرنا: رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، توجه مسئولان به اقشار ضعیف جامعه را از تاکیدهای امام راحل دانست و گفت: رهبر کبیر انقلاب در اوج اقتدار و بزرگی در داخل و عرصه بین‌الملل، به ساده‌ترین شکل زندگی کردند.

علی‌اکبر ولایتی درباره یکی از ویژگی های شخصیت حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران افزود: با گذشت حدود ۲۸ سال از رحلت جانسوز امام بزرگوار و بنیانگذار نظام مردم سالاری دینی و جمهوری اسلامی ایران، راه و یاد ایشان در تمامی ابعاد بروز و ظهور پیدا کرده است.

وی ادامه داد: با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، دیدگاه‌های متعالی حضرت امام(ره) به ویژه در ارتباط با آموزه‌های اسلامی و دینی در پیشبرد اهداف بلند نظام مورد توجه است در این میان یکی از مهمترین آموزه‌های ایشان به عنوان فقیهی عالیقدر و مجتهدی بزرگ همانا پرهیز از اشرافی‌گری و تجمل‌گرایی است و امام راحل در این زمینه توجه و عنایت ویژه داشتند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه رهبر کبیر انقلاب در اوج اقتدار و بزرگی در داخل و عرصه بین‌المللی، به ساده‌ترین صورت ممکن زندگی کردند، گفت: به یاد دارم که در ملاقات‌های خارجی سلوک و شیوه زندگی ایشان به دور از هر گونه تجمل‌گرایی و اشرافی‌گری، تعجب و حیرت سران و رهبران کشورها را به دنبال داشت.

وی درباره تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی اظهار داشت: بی تردید امروز نظام مقتدر و بزرگ جمهوری اسلامی ایران که توسط حضرت امام خمینی(ره) پایه گذاری شده است، به عنوان نظامی مبتنی بر حقِ تعیین سرنوشت توسط مردم و نظام مردم سالاری دینی با آموزه‌ها و احکام اسلامی و الهی، توانسته تحولات چشمگیر و بی نظیری را در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی بر جای گذارد.

رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اضافه کرد: در همه حوزه‌ها آن چه که خواسته امام بزرگ و رهبری است در تحقق مستقل‌ترین کشور جهان به وقوع پیوسته است و همه این تحولات و ظرفیت‌ها در منظر کارشناسان بین‌المللی و سیاستمداران به نام جهانی، بی نظیر و غیر قابل توصیف قلمداد می‌گردد که با پشتوانه و مقاومت مردمی در مسیر خود به پیش می‌رود.

ولایتی با بیان اینکه امروز شاهدیم که دستاوردهای عظیم انقلاب در مقابل دیدگان همه قرار دارد، ادامه داد: نظام اسلامی با مقاومت و ایستادگی مردم شریف ایران، رهبری امام خمینی(ره) و خلف شایسته ایشان، فداکاری‌ها و از جان گذشتگی‌های شهدا، ایثارگران، مدافعان حرم و همت و تلاش مسئولان به موفقیت‌هایی بزرگی دست یافته است.

ولایتی با تاکید بر اینکه شر دشمنان به خودشان باز می‌گردد، اظهار داشت: این راه علیرغم همه دشمنی‌ها و توطئه‌ها، با قوت و اقتدار ادامه خواهد یافت و پیروزی و نصرت برای مردم ایران اسلامی بوده و خواهد بود.

وی در خصوص توجه ویژه امام(ره) به قشر مستضعف جامعه و ضرورت توجه بیشتر مسئولان به این مهم، گفت: انقلاب اسلامی به پشتوانه همین مردم بزرگوار، مستضعفین و رنج کشیدگان به پیروزی دست یافته است و امام(ره) در تمامی مراحل زندگی پر برکت خویش توجه ویژه‌ای به این مهم داشتند.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: جمهوری اسلامی ایران هم در این جهت اقدامات فراوانی را انجام داده است و در همه دولت‌ها و دوره‌ها توجه به این بخش از جامعه که به تعبیر امام(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ولی نعمتان ما هستند، وجود داشته است .

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: امام راحل توجه به اقشار ضعیف را جزء وظایف مسئولان می‌دانستند و رهبر فرزانه انقلاب نیز در همین زمینه همواره توجه و تاکید داشته‌اند و علیرغم همه تلاش‌های صورت گرفته باید تا رسیدن به شرایط بهتر و مطلوب‌تر، گام‌های بیشتری را برنامه ریزی کنند و به اجرا درآورند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاش همه مسئولین اینجور مثل رهبر ساده زیست بودن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج