۵۴۳۹۵۹
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

موگرینی به خاطر نقشش در برجام، جایزه گرفت

جایزه صلح ایالت هسن آلمان روز۲۸ تیر (۱۹ ژوییه) در بروکسل به فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای نقش او در مذاکرات هسته ای ایران و ۱+۵ اعطا می شود.

خبرگزاری ایرنا: جایزه صلح ایالت 'هسن' آلمان روز۲۸ تیر (۱۹ ژوییه) در بروکسل به فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای نقش او در مذاکرات هسته ای ایران و ۱+۵ اعطا می شود.

به گزارش روزنامه آلمانی فرانکفورتر نویه پرسه، نام موگرینی روز جمعه به عنوان برنده اعلام شد و وی قرار است در ماه ژوئیه در محل نمایندگی هِسِن در بروکسل جایزه خود را دریافت کند.

بر اساس این گزارش ، اعطای جایزه به موگرینی به دلیل نقش او در توافق هسته ای با ایران، با وجود مدت زمانی که از این توافق می گذرد، هنوز بسیار تازگی دارد زیرا دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا این توافق را زیر سؤال برده و از اینرو این اعطای جایزه بخصوص بعد از اختلاف نظرهای اخیر بین ترامپ و اتحادیۀ اروپا حامل پیام مهمی برای دولت آمریکا است.

پروفسور نیکوله دایتلهوف (Nicole Deitelhoff) از بنیاد پژوهش های صلح و بحران هِسن ، با تأکید بر نقش موگرینی درمیانجیگری بین ایران و طرف های مذاکره که کمتر برای افکار عمومی شناخته شده است ، گفت: قبل از انعقاد قرارداد در اواسط سال ۲۰۱۵، آمریکا و اسرائیل بارها تهدید به جنگ کرده بودند و از این جهت هرچه دربارۀ نقش این توافق در حفظ صلح گفته شود کم است .

این نخستین باری است که جایزۀ صلح ایالت هسن که در سال 1993 بنیاد گذاشته شد و دالایی لاما نیز آن را دریافت کرده است درخارج از شهر ویسبادن مرکز این ایالت آلمان ، اعطاء می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اشتون جون پس چی حقشو خوردن الان به ظریف میگم حالشونو بگیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج