۵۴۳۹۷۱
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

وزیر اطلاعات: روحانی؛ رییس‌جمهور همه مردم است

وزیر اطلاعات گفت: رییس جمهوری منتخب؛ رییس جمهوری همه مردم ایران است و آنچه در این انتخابات برای دکتر روحانی مهم است؛ آمدن بیش از ۴۰ میلیون نفر پای صندوق های رای بود.

خبرگزاری ایرنا: وزیر اطلاعات گفت: رییس جمهوری منتخب؛ رییس جمهوری همه مردم ایران است و آنچه در این انتخابات برای دکتر روحانی مهم است؛ آمدن بیش از ۴۰ میلیون نفر پای صندوق های رای بود.

حجت الاسلام سید محمود علوی عصر یکشنبه در مراسم بزرگداشت رحلت امام خمینی (ره) در مسجد جامع گلشن گرگان افزود: شب گذشته که به رییس جمهوری عرض کردم، عازم گلستان برای سخنرانی در جمع مردم هستم، ایشان به من گفتند سلام مرا به مردم برسان و از همه آنها حتی افرادی که به من رای ندادند، تشکر کنید.

وزیر اطلاعات خاطرنشان کرد: برای دکتر روحانی مشارکت بالای 40 میلیون نفری مردم ایران مهم است و وی خود را متعلق به همه می داند.

حجت الاسلام علوی با اشاره کوتاهی به برخی ویژگی های شخصیتی رییس جمهوری گفت: دکتر روحانی نخستین فردی بود که لقب امام (ره) را بر بنیانگذار انقلاب اسلامی نامید.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: امام راحل به عنوان فردی جامع الاطراف در عین اینکه فیلسوف بود و فلاسفه معمولا با ریاضی و علوم مرتبط سرکار دارند اما در عین حال یک عارف به تمام معنا با قلبی منعطف و نورانی با برخورداری از ویژگی های یک عالم بود.

وزیر اطلاعات ادامه داد: امام راحل همچنانکه یک ادیب و شاعر بود به عنوان یک سیاستمدار سترگ و مدیری تحلیلگر و دور اندیش نه تنها فروپاشی نظام شوروی را پیش بینی کرد بلکه به حامیان منطقه ای رژیم بعث عراق نیز گفت که صدام پس از ایران به سراغ آنها خواهد رفت که همه ما دیدیم این اتفاق رخ داد.

علوی خاطر نشان کرد: امام راحل پیش از انقلاب اسلامی، هیمنه خارجی شاه را شکست و در زمانه ای که پیروزی هیچ انقلابی بدون حمایت شرق و غرب ممکن نبود با سردادن شعار نه شرقی - نه غربی انقلاب اسلامی را پیروز کرد.

وی بیان داشت: امام راحل در عرصه داخلی نیز قدرت پوشالی شاه و ترس از ابهت دروغین او را شکست و با ندای آزادی خواهی مردم را به صحنه آورد و بر طاغوت پیروز کرد.

وزیر اطلاعات ادامه داد: اکنون نیز رهبر معظم انقلاب به عنوان خلف صالح امام راحل نه تنها اسلامیت نظام را حفظ کرده است؛ بلکه از جمهوریت آن نیز صیانت و پاسداری می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ولی همه مردم رییس جنهورشون روحانی نیست!

    • رضا

      به نظرم دارید یا اشتباه می گویید یا دروغ. ولی آقای روحانی از کسانی که به ایشان رای ندادند به عنوان اقلیت نام می برد یعنی 16میلیون نفر اقلیت و23میلیون اکثریت هستند و قرار هست بعد از این باب میل اکثریت ایشان رفتار کند!!!
      البته روش کلی این هست که با ربنای شجریان و گشت ارشاد و حقوق شهروندی مردم ، کنسرت و آزادی و... مردم سر کار میروند و مشغول می شوند

    • بدون نام

      فعلا که واسه پولدارا قشزثروتمند خوب بوده بقیشو خدابخیرکنه روزهای خوبی پیش رونمیبینیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج