۵۴۳۹۷۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

خط قرمز امام راحل چه بود؟

آیت الله نجم الدین طبسی در آئین بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی‌(ره)، اظهار‌ داشت: خط قرمز امام‌(ره) مراجع تقلید بود و فرمود کسانی که به مراجع تقلید توهین می‌کنند، ارتباط بین آنها و خدا قطع می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: آیت‌الله نجم‌الدین طبسی در آئین بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی‌(ره)، اظهار‌ داشت: خط قرمز امام‌(ره) مراجع تقلید بود و فرمود کسانی که به مراجع تقلید توهین می‌کنند، ارتباط بین آنها و خدا قطع می‌شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه امام در اسلام ذوب شده بود و دست مردم را گرفت و به سوی خدا برد، افزود: امام راحل نقش نجات‌دهنده را برای عصر حاضر داشت و خود وارد میدان عمل شد.

آیت‌الله طبسی با بیان اینکه امروز تبلیغات منفی شدیدی علیه نظام اسلامی راه‌اندازی کرده‌اند گفت: صدها شبکه ماهواره‌ای برای براندازی نظام اسلامی و از بین بردن ارزش‌های اسلامی در کشور تبلیغ می‌کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه مسئولان کشور نباید این فریضه را فراموش کنند، تصریح کرد: در برابر بد باید موضع گرفت و خوب را تشویق کرد.

همچنین مهر نوشت؛

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و با اشاره به فرمایشات امروز مقام معظم رهبری در حرم امام(ره)، افزود: همه ما باید آن طور که باید امام عزیز را بشناسیم و حقایق شخصیت این ابر مرد را تکرار کنیم تا نتوانند امام(ره) را تحریف کنند. برخی با ارتحال امام(ره) گمان کردند انقلاب اسلامی از مسیر اصلی خود خارج می شود و چون امام(ره) از بین ما رفته است، آرمان ها و اهداف ایشان نیز مرده است. حال آن که تا انقلاب اسلامی و ارزش های والای انقلابی هست، امام هم هست و نخواهد مرد، همانطور که نهضت عاشورا نمرد و فرهنگ حسینی بین ما زنده و جاویدان باقی ماند.

وی افزود: امام حسین( ع)، با این قیام به افشای چهره منافقین و فتنه گران زمان خود پرداخت و پرده نفاق و فتنه را کنار زد، امروز هم در نهضت اسلامی همین طور است و در برهه های گوناگون چهره منافقین و فتنه گران عیان می شود، مردم هرگز فتنه و نفاق را تاب نخواهند آورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج