۵۴۴۰۱۴
۱۵ نظر
۵۰۱۰
۱۵ نظر
۵۰۱۰
پ

مدیرمسئول خبرگزاری بسیج:

با دعاى خیر شیخ حسن؛ فضاى مملکت تا ابد روحانى خواهد ماند!

مدیرمسئول خبرگزاری بسیج: به گمانم اگر هفته اى یک فقره از این بازى هاى غریب و بعید بسازید ان شاءالله با دعاى خیر شیخ حسن؛ فضاى مملکت تا ابد "روحانى" خواهد ماند!

دولت بهار: راقم این سطور از منتقدین دلسوز "برادر مؤمنمان" بوده و هست. عرض ما نیز ناظر بر این نیست که الآن خداى ناکرده از آن طرف بام بیافتیم و براى توجیه اقدامات اخیر آقاى احمدى نژاد، دفاع جانانه برخى خانواده هاى شهدا را مستمسک قرار دهیم! این در حالى است که به گواهى مشاهدات عینى ام یقین دارم اگر احمدى نژاد اراده کند مى تواند یک استادیوم شیرودى و بلکه بیش از آن را مملو از خانواده هاى شهداى مدافع خودش نماید!

سیدحسین علوى، مدیرمسئول خبرگزاری بسیج در کانال تلگرام خود نوشت:

این روزها فیلمى در فضاى مجازى در حال انتشار است که در آن خانواده شهیدى از شهداى مدافع حرم، در محل گلزار شهداى بهشت زهراء(س) در حالى که با حضور سرزده آقاى احمدى نژاد مواجه شده اند، با لحنى تند در حال انتقادهایى از سر دلسوزى خطاب به ایشانند.

در مورد این فیلم نکات چندى وجود دارد که مختصراً به استحضار خوانندگان محترم مى رسانم.

الف) در اینکه برخى اقدامات آقاى احمدى نژاد محل انتقادات جدى است؛ هیچ تردیدى وجود ندارد. خصوصا در این فقره آخر که با وجودى که رهبر انقلاب حضور ایشان را به مصلحت خود ایشان و کشور ندانستند، بازهم به دلیلى نامعلوم در انتخابات ثبت نام کردند و رئیس جمهور نهم و دهم را (با همه فراز و فرودهایش) در معرض رد صلاحیت قرار دادند!

ب) اما این همه ماجرا نیست! نگارنده این سطور که از نزدیک با بدنه توده هاى زجرکشیده ملت خصوصا در مناطق محروم ارتباط داشته و دارد، با قاطعیت مى تواند شهادت دهد؛ حداقل هفتاد هشتاد خانواده شهید مدافع حرم را شخصاً مى شناسد که شاید آنها هم در مواردى نسبت به آقاى احمدى نژاد انتقاداتى داشته باشند، اما ایشان را مثل شهیدشان عاشقانه دوست مى دارند!

آیا این شرط تقوى است که ما آن همه محبین ایشان را در میان خانواده هاى معظم شهدا نادیده بگیریم و به یکباره ویدئوى انتقاد یک خانواده شهید مدافع حرم را هزاران بار دست به دست نماییم؟!

آیا اگر فردا ویدئویى منتشر شود که در آن خودِ شهید مدافع حرم (و نه خانواده یک شهید!) عبدالله باقرى (رض) را مى گویم؛ در حال تمجیدهاى بى سابقه از محمود احمدى نژاد است، رفقاى عزیز و حزب اللهى و دلسوز ما حاضرند این فیلم را نیز بازنشر کنند؟! من این ویدئو را همین الآن در گوشى موبایلم دارم! آن شهید والامقام، احمدى نژاد را در این فیلم "مخلص ترین، مظلوم ترین و پاک ترین رئیس جمهورى که تاکنون دیده است" معرفى مى نماید!!!

اگر این طرف بام ایستاده اید، آن سوى بام نیز حرفهایى وجود دارد که ممکن است قابلیت شنیده شدن داشته باشند!

ج) راقم این سطور از منتقدین دلسوز "برادر مؤمنمان" بوده و هست. عرض ما نیز ناظر بر این نیست که الآن خداى ناکرده از آن طرف بام بیافتیم و براى توجیه اقدامات اخیر آقاى احمدى نژاد، دفاع جانانه برخى خانواده هاى شهدا را مستمسک قرار دهیم! این در حالى است که به گواهى مشاهدات عینى ام یقین دارم اگر احمدى نژاد اراده کند مى تواند یک استادیوم شیرودى و بلکه بیش از آن را مملو از خانواده هاى شهداى مدافع خودش نماید!

و البته شاید به همین میزان نیز منتقدینى علیه ایشان در میان خانواده هاى معظم شهدا وجود داشته باشند.

مساله اساسىِ این وجیزه آن است که توسل به یک خانواده شهید (حتى بر فرض صحت انتقادات ایشان) روشى اخلاقى براى نقد یک سیاستمدار نیست!

بُردن فضا به سمت جو احساسى و تخطئه یک سیاستمدار با چنین روشهایى، نه تنها اقدام پسندیده و اخلاقى اى نیست؛ بلکه به عنوان یک رسانه اىِ کوچک؛ گارانتى مى کنم که توسل به چنین روشهایى مُراد آن عزیزانى که در پى جاانداختن نقد آقاى احمدى نژاد در افکار عمومى اند را نیز تأمین نمى کند!!! و اى بسا اثر معکوس نیز بدهد!

و عرض آخر اینکه؛

برخى دوستان ما این روزها سوراخ دعا را بد جورى گم کرده اند! ظاهراً فهمیده اند که زورشان به مکر شیخ کلید به دست و رنگ بر ریش(!) نمى رسد، دنبال طریقتى بدیعند از براى ابراز وجودى غریب!

طرف اینقدر جرى شده که رسماً سرِ ٢٠٣٠ دارد براى نایب امام زمان(عج) و مراجع تقلید شاخ و شانه کشیده و دندان قروچه مى رود! آنوقت برادران ما هنوز در آلبوم خاطرات هشت سال پیش در حال حفر چاهند!

به گمانم اگر هفته اى یک فقره از این بازى هاى غریب و بعید بسازید ان شاءالله با دعاى خیر شیخ حسن؛ فضاى مملکت تا ابد "روحانى" خواهد ماند!

رفقا!
بالاغیرتاً
بى خیال شوید!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این اقا راست می گوید معلوم است بهترین ریس جمهور بود با خاوری جان ودوستانش بابک جان وبیت المال خوران واقعا بهترین بود

    • بدون نام

      آخه مردم چه جوری به این آقا بگن که از تفکرات و عقاید امثال این آقا و همفکراش خوششون نمی یاد.یعنی اینا انتخاابات رو هم قبول ندارن که کدوم تفکر رو مردم می پسندن

    • بدون نام

      احمدی‌نژاد هرگز از سوی خانواده شهدا قابل تایید نبوده و نیست

    • حاجی

      بالا غیرتا شما هم بی خیال این بچه بازی شید بالا غیرتا بچه بازی بقایی و احمدی نژاد و مشایی مگه مملکت بچه بازی است ، بس است دیگر این بچه بازی در ثبت نام انتخاباتی ، این بچه بازی در رای دادن آخر وقت روز رای گیری این بچه بازی فیلمهای بچه گانه انتخابات و... شما هم سر عقل بیایید جوانان ما فهیمند خود را مضحکه عام و خاص نگنید سرتان را از زیر ... دربیاورید با لا غیرتان بس است

    • جواد

      تذکر:این موضوع چه ربطی به روحانی داشت که نگارنده سعی داردزهرخودرابریزد؟
      یادآوری:آیت اله خاتمی «انتخابات تمام شد،تفرقه نیاندازید»

    • بدون نام

      دوست مومن و عزیز
      کاملا پیداست بی حب و بغض مطلب نوشته آید
      شما کسی را که 8 سال با بی سیاستی سرمایه های مملکت را نابود کرد سیاستمدار قلمداد نمودید و افرادی مثل شما و همفکران شما سکوت کردید و اجازه دادید هر آنچه خواست بر سر مملکت پیاده کند و با کنایه به شخصی که با رای بالا منتخب اکثریت مردم شده شیخ فریب و حیله خطاب قرار میدهید حال آقای احمدی نژاد را که خلاف توصیه های مقام معظم رهبری وارد عرصه انتخابات شد را صادق و بی ریا و بی کلک بپنداریم اندکی التماس تفکر و تعقل

    • رضا

      البته پوشیده نماند که محمود یا همان معجزه هزاره سوم با هاله ای از نور که علم مدیریت جهان بر افراشت و البته در مدیریت مجموعه خویش ناتوان می نمود بدرستی رد صلاحیت شد و طبل رسوایی او چنان از بام بر افتاد که حتی یک رای موافق در شورای نگهبان با خود همراه ندید حالا کدام یک از خانواده محترم شهدا حاضر به دفاع از وی خواهند شد با اینکه
      بزرگترین فساد ها در دولت پاکدست او اتفاق افتاد
      قهر بچگانه و دور کاری او هنوز از یاد ها نرفته است
      و ....

    • بدون نام

      مخصوصا کسی که با نشان دادن رای مخدوش خود همه را به استهزا می گیرد!!!!

    • بدون نام

      ببخشید شما. به جا نیاوردم می شه بیشتر خودتون رو معرفی کنید ؟

    • بدون نام

      یک تار موش، به روحانی و وزراش میارزه.

    • بدون نام

      عزیزی که گفتی احمدی نژاد همه ی مملکت رو به تاراج گذاشت هر چی که باشه یک هزارم روحانی نمیشه با 8 سال تحریمی که کشیدیم که زیر بار ظلم نریم تمام هسته ایمون به باد رفت الان اب سنگین اراک چرا تعطیله؟ به خاطر اینکه.از حد مجاز بالاتر نزنه و از ما ناراحت نشن اگاه باشید.

    • بدون نام

      دوستان به اصطلاح روشنفکر مرد خدا احمدی نژاد مسواک و خمیر دندان 450 هزار تومانی نخریده همیشه منافع مستضعفین را در نظر داشت !!!

    • مهدی

      میگم یه چند روزیه فضا سنگینه

    • بدون نام

      بسوزید . باروحانی تا ۱۴۰۰ . بایارانش تا آخرعمر .

    • بدون نام

      مطمئن باشیدبااین دولت بی خاصیت آخرش شماشرمنده وسرافکنده خواهیدشد.پس هرچه زودتربرگردیدوبه جبهه جهادگران بپیوندید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج