جاباما
۵۴۴۱۰۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

«دیلمون» در ایران کنسرت می‌دهد

سرپرست گروه موسیقی «دیلمون» در تشریح تازه ترین فعالیت های این مجموعه موسیقایی از دلایل خود برای حضور پیدا نکردن در جشنواره موسیقی نواحی ایران سخن گفت.

خبرگزاری مهر: سرپرست گروه موسیقی «دیلمون» در تشریح تازه ترین فعالیت های این مجموعه موسیقایی از دلایل خود برای حضور پیدا نکردن در جشنواره موسیقی نواحی ایران سخن گفت.
محمود فرضی‌نژاد سرپرست گروه موسیقی «دیلمون» با اشاره به تازه ترین فعالیت های این گروه موسیقی بیان کرد: مدتی است درگیر تولید و ضبط تازه ترین آلبوم گروه هستیم که این اثر مشتمل بر آثار جدید گروه در قالب معرفی گوشه های دیگری از موسیقی اقوام منطقه گیلان است که با عنوان «یو یو» یا دیلمون به همت حوزه هنری روانه بازار موسیقی می شود. این آثار برگرفته از قطعات فولکی است که تمامی اشعار آن را خودم سرودم و اکنون نیز در مرحله میکس و مسترینگ قرار دارد. غیر از اینها تصمیم داریم به زودی تمرین‌های یک اثر نمایشی موزیکال را آغاز کنیم که این نمایش به احتمال فراوان در جشنواره تئاتر خیابانی مریوان اجرا می شود.
«دیلمون» در ایران کنسرت می‌دهد

وی ادامه داد: طی هفته های گذشته تماس هایی از سوی انجمن ایرانیان کشورهای اروپایی و کانادایی برای برگزاری کنسرت داشتیم که فعلا فقط در حد مذاکره است و هنوز برای اجرای کنسرت در کشوری دیگر برنامه ریزی دقیقی نشده اما به طور حتم ظرف چند ماه آینده برنامه تور کنسرت های خارجی ما نیز مشخص می شود. البته گروه بعد از پایان ماه مبارک رمضان برنامه کنسرت هایی را در شهرهای مختلف ایران از جمله شیراز، تبریز و تهران تدارک دیده که اطلاعات آن تا چند روز آینده اعلام می شود. این درحالی است که بعد از اتمام این کنسرت ها در چند شهر استان گیلان مجموعه کنسرت هایی را برگزار خواهیم کرد.

فرضی نژاد در پایان صحبت‌هایش در پاسخ به این پرسش که چرا گروه «دیلمون» تمایلی به شرکت در جشنواره موسیقی نواحی ندارد، توضیح داد: جشنواره موسیقی نواحی در یکی دو دوره اخیر به صورت رقابتی برگزار شده، اما این رقابت به گونه ای است که گروه های حرفه ای چندان تمایلی به حضور در این رویداد ندارند. شما اگر کمی درباره گروه های شرکت کننده کنکاش کنید می بینید که دوستان اغلب از گروه هایی برای شرکت در جشنواره دعوت می کنند که تخصص چندانی روی موضوع و محور جشنواره ندارند. متاسفانه بیشتر این گروه ها در سال گذشته نه در حوزه سازبندی، نه در حوزه ملودی تخصص کافی نداشتند به همین جهت گروه های دیگری که سال‌ها در این عرصه فعالیت کرده اند تمایلی برای حضور در جشنواره نمی بینند.

گروه موسیقی «دیلمون» که همزمان با برگزاری سی و دومین جشنواره موسیقی فجر در برج آزادی تهران تازه ترین کنسرت موسیقی خود را برگزار کرده بود از جمله گروه های فعال موسیقی نواحی استان گیلان است که تاکنون کنسرت های زیادی را در تهران، شهرستان ها و کشورهایی چون ایتالیا، قرقیزستان، آلمان، تاجیکستان، ونزوئلا برگزار کرده است. اجرای مشترک با گروه «سازینه» در اصفهان و سه دوره جشن خانه موسیقی، ثبت و بازآفرینی بیش از ۱۰ آیین نمایشی کوهپایه های البرز در میراث معنوی کشور و حضور در چند دوره جشنواره موسیقی فجر و موسیقی نواحی دیگر فعالیت های انجام گرفته گروه است.

محمود فرضی نژاد خواننده و سرپرست، رضا فکوری نوازنده کمانچه، آرش عشقی نوازنده بم تار، توماج مصفا نوازنده سه تار، صابر غلامی پور نوازنده لبک، سبحان سرابی نوازنده سه تار، علی اطهری و نوید لاهیجی نوازندگان دایره، منیژه واحد نوازنده نقاره و همخوان و حدیث نیکرو همخوان گروه موسیقی «دیلمون» را تشکیل می دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج