۵۴۴۱۲۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ورود اشیاء خاص به زندان ممنوع می شود

رئیس سازمان زندان‌ها از تهیه پیش نویس قانون «ممنوعیت ورود اشیاء خاص به زندان» خبر داد و گفت: بر این اساس مشخص می‌شود که اگر کسی اقدام به ورود موبایل، سیم کارت و یا هر شی‌ء ممنوعه‌ای به داخل زندان کند مشمول چه مجازات‌هایی می‌شود.

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان زندان‌ها از تهیه پیش نویس قانون «ممنوعیت ورود اشیاء خاص به زندان» خبر داد و گفت: بر این اساس مشخص می‌شود که اگر کسی اقدام به ورود موبایل، سیم کارت و یا هر شی‌ء ممنوعه‌ای به داخل زندان کند مشمول چه مجازات‌هایی می‌شود.

اصغر جهانگیر با اعلام این خبر گفت: معمولاً اشیاء ممنوعه به شیوه‌های مختلفی وارد زندان می‌شود و امروزه حتی از طریق هلی شات هم موبایل را وارد زندان می‌کنند.

وی افزود: البته نظارت‌های ما در خصوص ورود اشیاء ممنوعه به زندان توسعه پیدا کرده و بازرسی‌های نوبه‌ای و مستمر قوی تر شده است.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور با بیان اینکه مهم‌ترین مشکل ما خلاء قانونی است، تصریح کرد: تا زمانی که ما قانونی برای ممنوعیت ورود موبایل به زندان نداشته باشیم شاهد مشکلات عدیده‌ای خواهیم بود.

وی تأکید کرد: بر همین اساس پیشنهاد تصویب قانونی در این زمینه را به رئیس قوه قضائیه داده‌ایم تا ازطریق معاونت حقوقی مجلس پیگیری شود.

جهانگیر افزود: همچنین پیش نویس «قانون ممنوعیت ورود اشیاء خاص به زندان» را تهیه کرده‌ایم تا بر اساس آن مشخص شود که اگر کسی اقدام به ورود موبایل، سیم کارت و یا هر شی ممنوعه‌ای را به داخل زندان کند مشمول چه مجازات‌هایی می‌شود.

رئیس سازمان زندان‌ها ادامه داد: در کنار اینها طرح «صیانت» را در زندان‌ها راه اندازی کرده‌ایم و بر اساس آن اقدام به کنترل می‌کنیم، اگر کسانی به هر طریقی اشیاء ممنوعه وارد کرده باشند از طریق افرادی که در داخل زندان داریم و حتی به کمک خود زندانی‌ها این قضیه بلافاصله یه ما اطلاع داده می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج