جاباما
۵۴۴۱۲۴
۹ نظر
۵۰۰۷
۹ نظر
۵۰۰۷
پ

اقدام بعدی علیه قطر، احتمالا حمله نظامی است

یک تحلیلگر سرشناس عربی می‌گوید، قطع روابط عربستان و سه کشور دیگر عربی با قطر، مقدمه‌ای برای حمله نظامی علیه این کشور است.

خبرگزاری فارس: «عبدالباری عطوان» روزنامه‌نگار، تحلیلگر و نویسنده سیاسی مشهور دنیای عرب به قطع روابط چهار کشور عربی با قطر واکنش نشان داد.

عطوان که از روزنامه‌نگاران ملی‌گرای عرب است در اکانت توییتر خود نوشت که قطع روابط (عربستان و سه کشور عربی دیگر) و بستن مرز با قطر مقدمه‌ای برای منزوی کردن دوحه است.

عطوان نوشت: گام بعدی شاید دخالت نظامی برای تغییر رژیم در قطر باشد. این جنگی است که ماه‌ها پیش برای آن برنامه‌ریزی شده است.

صبح امروز دوشنبه (۵ ژوئن) عربستان به همراه مصر، امارات و بحرین، اعلام کردند که مناسبات رسمی دیپلماتیک با قطر را قطع کرده‌اند.

اختلافات عربستان و قطر که چند سالی است در خصوص مسائل منطقه و حمایت دوحه از اخوان المسلمین ادامه دارد، اخیرا پس از اظهارات امیر قطر در خصوص ایران، حزب‌الله، حماس، آمریکا و عربستان به اوج خود رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهرام

      خداییش این سه چهارتا کشور زپرتی دیگه شورشو در آوردن و وقتش رسیده که یه پشت دست محکم توی دهنشون بخوره تا دندوناشونو از روی زمین جمع کنن. احمق های عقب مونده فکر میکنن ایران جوزام داره. اگه کشوری با ایران رابطه داشته باشه باید باهاش برخورد کنن. حقا که قدیمیها درست گفتن که کافر همه را به کیش خود پندارد.

    • بدون نام

      این فرصت خوبی برای ایرانه که قطر رو از زیر سلطه عربستان دربیاره و همراه خودش کنه

    • ایران عزیز

      ایران با اکثر کشورهای دنیا ارتباط داره.فقط با این ا ارتباط نداریم که زیاد هم مهم نیست.قطر وعمان سوریه یمن لبنان عراق هم که تقریبا با ما همراه هستن.اینا دارن از پیشرفت واقتدار ایران میسوزن وسر قطر خالی کردن

    • عقیل

      واتفاقاً شماها دارید می سوزید اصلاً به شماها چه مربوطه عربستان با هیچ کشوری مشکل نداره بخاطر رفاه حال مردم وملتش با هم دوست اما شما ها چی دارید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عقیل سعودی کاش واقعا عقیل بودی و از عقل بهره میبردی
        عربستان با هیچ جا مشکل نداره ؟؟؟ و مزدورا و تروریستاش از یمن تا نیویورک در حال آزار رساندن به کشور های دیگن . در سوریه و عراق و یمن به مسلمان کشی مشغوله و با ایران عداوت و خباثتی عظیم داره و همواره در طول جنگ از صدام حمایت کرد وشما میگی برای رفاه مردمه و با همه دوسته انگار که ما از مردم بیچاره ی عربستان خبر نداریم

      • بدون نام

        ما شرف داریم چیزی که شما نمیدونین چیه

      • بدون نام

        ما فرهنگ و تمدن داریم عزت و شرف داریم استقلال و اقتدار داریم حقوق و رفتار انسانی داریم و حق رای داریم که انتخاب کنیم چه کسانی برای ما تصمیم بگیرن و تو چی داری ؟؟؟

    • بدون نام

      عربستا خودش تروریسمه واقعیه

    • حسن

      عربستان غلطهای اضافی داره میکنه لیاقت دوستی باایران رانداره اسرائیل وامریکا هیچ غلطی نمیتونن بکنن اونوقت این جاهلهامیخوان بامادربیافتن بیشترازیکسال تو یمن نتونستن هیچ غلطی بکنن اونوقت باایران بزرگ یکی به دومیکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج