۵۴۴۲۲۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

آخرین خبرها از فصل دوم «شهرزاد»

تهیه‌کننده «شهرزاد» از پخش جهانی فصل دوم این سریال همزمان با آغاز پخش آنلاین آن توسط سایت لوتوس‌پلی خبر داد.

خبرآنلاین: تهیه‌کننده «شهرزاد» از پخش جهانی فصل دوم این سریال همزمان با آغاز پخش آنلاین آن توسط سایت لوتوس‌پلی خبر داد.

محمد امامی، تهیه کننده «شهرزاد» که روز شنبه 13 خرداد در جلسه پرسش و پاسخی به همراه حمید فرخ‌نژاد در دانشگاه تورنتو کانادا پاسخگوی سوالات دانشجویان بود، گفت: «پخش جهانی فصل دوم این سریال همزمان با آغاز پخش آنلاین آن توسط سایت لوتوس‌پلی آغاز خواهد شد. مجموعه «شهرزاد» در مدیوم جدید و قابل دسترس همگان، طی قرارداد سایت نت‌فلیکس با پخش‌کننده جهانی عرضه خواهد شد و امیدواریم راه سریال‌های ایرانی را برای جهانی شدن باز کند.»

او در پاسخ به سوال دیگری با اشاره به مدیوم جدید و منحصر به فرد شبکه نمایش خانگی در ایران و مشکلات کپی‌رایت و حق مؤلف از مشکلات تهیه‌کنندگی چنین سریال‌هایی سخن گفت و اظهار کرد: «مجموعه «شهرزاد ٢» فصلی جدید در سریال‌سازی ایران است و کیفیت داستانی، ساختاری و تکنیکی این فصل از فصل قبلی بسیار بالاتر است و مخاطبان سریال این نکته را در همان قسمت اول درخواهند یافت.»

امامی درباره حواشی ایجاد شده برای این سریال گفت: «ما این موارد را به مرجع اصلح یعنی قوه قضاییه سپرده‌ایم. ما به اصل دموکراسی معتقدیم و قضاوت را به مرجع قانونی می‌سپاریم. «شهرزاد» متعلق به ملت ایران است و حواشی ایجاد شده لطمه‌ای به آن نخواهد زد، چراکه اثری را که متعلق به مردم است فقط مردم می‌توانند به قضاوتش بنشینند.»

او تاکید کرد: «از این پس از شایعه‌پراکنان و کسانی که از حواشی «شهرزاد» برای مطرح کردن خود استفاده می‌کنند، به مراجع اصلح شکایت خواهیم کرد.»

در این نشست دانشجویان و حضار سوالات زیادی در مورد نقش‌های ماندگار، تکنیک‌های بازیگری و اقتصاد سینمای ایران از حمید فرخ‌نژاد پرسیدند. او در پاسخ به سوال دانشجویی که از «خاک سرخ» به عنوان تنها ساخته سینمایی‌اش یاد کرد گفت: «کارگردانی را دوباره تجربه خواهم کرد.»

این بازیگر تجربیاتش را از تئاترهای بهرام بیضایی تا امروز برای علاقه‌مندان تعریف و دانشجویان را با فضای سینمای ایران آشنا کرد.

حمید فرخ‌نژاد که دو فیلم اخیرش «خوب، بد، جلف» و «گشت ٢»، در کانادا اکران شده است، در سفری یک هفته‌ای به کانادا به دعوت دانشگاه تورنتو کارگاه بازیگری برگزار کرد.

محمد امامی تهیه‌کننده «شهرزاد» و «خوب، بد، جلف» مهمان دیگر دانشگاه تورنتو بود که کارگاه آموزشی تهیه‌کنندگی را برگزار کرد. توزیع فصل دوم سریال «شهرزاد» از دوشنبه ۲۹ خرداد آغاز خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج