۵۴۴۳۲۰
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

تابش :

عصر پدرخواندگی عربستان تمام شده است

محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در پی تحولات اخیر منطقه خلیج فارس گفت: عصر پدر خواندگی عربستان و خاندان آل سعود بر کشورها و ملت عربی تمام شده است.

خبرگزاری ایرنا: محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در پی تحولات اخیر منطقه خلیج فارس گفت: عصر پدر خواندگی عربستان و خاندان آل سعود بر کشورها و ملت عربی تمام شده است.

وی در مطلبی که عصر دوشنبه در اختیار ما قرار گرفت با تعجب آور و مشکوک خواندن تحولات بوجود آمده در روابط کشورهای منطقه طی ۲۴ ساعت گذشته افزود: باید با تدبیر و تعقل با این اتفاقات برخورد کرد.

وی تصریح کرد: کشورها و ملت های عربی به رشد فرهنگی و ملی بالایی دست یافته اند و عصر پدر خواندگی عربستان و خاندان آل سعود تمام شده است.

نایب رییس فراکسیون امید مجلس با تاکید بر اینکه ایران همسایه ملت های عرب و حامی تمامیت ارضی و استقلال تمام کشورها به ویژه کشورهای اسلامی همسایه است ، افزود: جهان نیازمند صلح است و امیدواریم برادران مسلمان ما در کشورهای عربی از تفرقه و اختلاف چه در میان خود و چه در میان امت بزرگ اسلامی اجتناب کنند.

تابش اضافه کرد: ما در عین حال که تحولات منطقه ای را رصد می کنیم و مراقبت لازم را برای حفظ تمامیت ارضی و منافع ملی خویش داریم باید با اتکای به توانمندی دیپلمات های هوشمند و کارکشته خود که مستظهر به پشتیبانی ملت ایران هستند، از هرگونه اقدام و اظهار نظر تحریک کننده و تنش زا دوری کنیم .

وی ادامه داد، لازم است تا در تعامل با دولت های منطقه با فرونشاندن التهاب موجود، اجازه ندهیم قدرت های استکباری و رژیم صهیونیستی به نقشه های شوم خویش که ایجاد بی ثباتی در منطقه و افزایش تنش و احیانا تغییر موازنه قدرت و آرایش نظامی در خاورمیانه است دست یابند.

عربستان، مصر، امارات و بحرین امروز در یک اقدام مشترک با ادعای حمایت قطر از تروریسم و افراط گرایی روابط سیاسی خود را با دوحه قطع کردند و به دنبال آن گذرگاه های زمینی و هوایی و دریایی خود را بر روی این کشور بستند.

قطع پروازهای بین این کشورها از دیگر اقدامات آنان علیه قطر است و دوحه نیز متقابلا پروازهای خود را به این کشورهای قطع کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهرام

      عربستان اصلا مال این حرفا نیست که بخواد پدر خوانده بشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج